Det er aldri ok for meg å være kunde i et selskap som ikke har telefonsupport. Når jeg ønsker hjelp er det ønskelig å kunne få den med en gang. Ikke via e-post som besvares flere dager senere.

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Netti og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Kundeservice. Rask og omstendighets-ivaretagende respons. Hjemmeside. Oversiktlig, informativt og enkelt både hva gjelder status for faktiske abonnement, samt rundt bestillinger/endringer og opprettelse/aktivering

Jeg har vært veldig fornøyd med Happybytes og deres 1GB om dagen abonnement, som jeg synes har gitt meg veldig god valuta for pengene. Ekstra datapakker når dagskvoten er brukt kan du få automatisk til en billig penge det også. Jeg har ikke vært mye i kontakt med deres kundeservice, men de har vært veldig hyggelige når jeg har vært i kontakt. Nå prøver jeg et annet selskap og abonnement, men kommer gjerne tilbake til Happybytes.

Servicen til Happybytes var bra. De svarte raskt og kunne bistå med hjelp. Han jeg snakket med hadde både humor og god erfaring og løste raskt problemet for meg.

Mitt første møte med Happybytes etter å ha byttet over til dem i dag, ble en svært positiv opplevelse på grunn av en høyst tålmodig, serviceinnstilt og flink kar. Ikke bare enkelt når man skal legge inn diverse innstillinger selv, men personen på kundeservice hjalp meg grundig og lettfattelig via "teskjemetoden", og det gjorde jobben overkommelig og grei, og nå er alt oppe og går slik det skal. Så takk til Happybytes og kundeservice.
