Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Happybytes
4.0
993 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
993 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 993 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
727
50
35
60
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Happybytes
Happybytes har 993 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig bra men med et lite unntak

Omtale av  David

Jeg har byttet til Happybytes Mye Data for noen mnd siden etter å hatt Telia i mange år. Er i stort sett veldig fornøyd med abonnementet mitt når det gleder pris og dekking men det eneste som irriterer meg litt er at de ikke er helt ærlige når det gjelder priser til EØS. På hjemmesiden deres står det at det "Egne priser for spesialnummer, fra Norge til utlandet (også til EU/EØS)". I tillegg står det "Fri bruk inntil 10.000 min/sms/mms i Norge og i EU/EØS." Tross det så har jeg blitt fakturert for vanlige samtaler til fasttelefon og mobilnummer i Sverige så deres definisjon av "spesialnummer" er veldig merkelig. Er ganske tydelig at de prøver å villede oss forbrukere, ellers hadde de rett og slett skrevet tydelig på deres hjemmeside at det koster penger at ringe til vanlige nummer til EØS. Med Telia så ringte jeg gratis til Sverige. Kan være verdt å tenkte på hvis man ringer mye til de skandinaviske landene. Men ellers er jeg veldig fornøyd og jeg kommer fortsette til å være kunde hos Happybytes.

Svar fra Happybytes
06.07.2021 08:39

Hei David Takk for tilbakemelding. Kan forsikre deg om at vi på ingen måte verken forsøker eller ønsker å villede noen. Tvert imot. Under alle abonnementer på nettsiden vår står det; "Egne priser for spesialnummer, fra Norge til utlandet (også til EU/EØS), bruk utenfor EU/EØS, samt for fly/båt/satellitt". Vi har ikke fått noen henvendelser på at dette ikke er tydlig nok før, men vi skal gå en runde til og se på om vi kan få det enda bedre frem. Glad for å høre at du ellers er fornøyd med oss. Thomas // Happybytes

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig hastighet.

Omtale av  Morten D

Di trodde ikke på meg i hellemyr rett utenfor Kristiansand at det er så dårlig hastigheten på 5 mbps .Telia har 200 mbps her .telenor hastigheten er ikke bra.

Svar fra Happybytes
06.07.2021 08:37

Hei Morten Mobildekningen er dessverre ikke lik over hele landet men i følge dekningskartet til Telenor skal det være god dekning i det nevnte området både på 4G og 4G+. Opplever du noe annet er det veldig beklagelig. Thomas // Happybytes

Veldig bra!

Omtale av  Johannes L

Jeg er veldig fornøyd. Kundeservice svarer på Mail innen kort tid og under en time ved mine tilfeller. Veldig hjelpsomme og alltid like blide. De har veldig billige priser og har aldri vært borti noe tull med mobiloperatøren, anbefales!!

Svar fra Happybytes
06.07.2021 08:30

Hei Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding 🙌🏻. Vi skal levere på både billig og bra også i fremtiden. Thomas // Happybytes

Happybytes virker bra.

Omtale av  Kenneth

Trengte å utsette overføring fra Chilimobil med 2 dager, tok kontakt på messenger og under 1 minutt fikk jeg svar på att det var fikset. Appen er vel og bra. Står hvor mange sms og minutter du har brukt, og hvor mye data som brukes per døgn med Happybytes mye data. Jeg håper dere fikser så det etterhvert står hvor mye data som brukes gjennom måneden i tillegg til dagsbruken min på mye data abonnementet, regner no med det kan sjekkes på mine sider. Men pls fiks så det står i appen fremme med det andre og. Ellers supre greier, 1 gb dagen for 248 er ikke gale med Telenor dekning😊

Svar fra Happybytes
01.07.2021 15:00

Hei Kenneth Godt å høre at du er fornøyd med oss. Er du happy er vi happy 🙌🏻 Tar med App-ønsket ditt til utvikling så burde vi finne en løsning på det. Thomas // Happybytes

HELT FANTASTISK!!!!!!

Omtale av  Michael O

Fins ikke en ulempe i det heletatt. er genialt rett og slett

Svar fra Happybytes
30.06.2021 12:52

WOW, hva kan jeg si, annet enn tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi lover å stå på og være både billig og bra også i fremtiden. God sommer Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig fornøyd!!

Omtale av  Helle B

Hva kan jeg si.. superfornøyd, men Telenor fikk meg over ved gode priser...

Svar fra Happybytes
29.06.2021 15:28

Hei Helle, Flott at du er fornøyd med både priser og dekning. Thomas // Happybytes

Forbanna søppel

Omtale av  Veldig S

Skulle bestille mye data til 240,- men da jeg hadde meldt meg inn stod det 299.- på min side i happybites. Etter dette angret jeg på valget av å bli kunde i dette selskapet, så jeg sendte inn en mail til deres kundesupport om at jeg ikke ønsker å være kunde hos dem allikevel. Personen jeg skrev med svarte og bekreftet etter forespørsel om at mitt kundeforhold hos dem er herved kansellert. Etter noen dager fikk jeg tilsendt sim kort av dem allikevel, noe jeg stusset veldig over. Tok da kontakt med kundesupport i ice, og fikk da beskjed om at jeg faktisk går av hos dem som kunde noe som betyr at jeg blir kunde hos happybites mot min egen vilje. Anbefaler på det sterkeste å styre unna.

Happybytes har 993 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Happybytes mener

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR