helt ok dekkning. men når jeg spesifiserer at jeg må ha svar på kundeservice via telefon, hva skjer da. jo da sender de meg ett svar på mail, som jeg da ikke får sett fordi jeg må ha det via telefon. elendig service

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Christoffer og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Mye for pengene. Bra nettsider. Superfornøyd. 3 abonnementet til under 1000 kr. Mye data.

Jeg har brukt Happybytes i 1/2 år nå. 1GB om dagen holder i massevis for meg. Er du som meg glad i å dra utenlands og gjerne litt utenfor Europa også så er prisene VELDIG bra for mobildata, men også tlf/sms. 90kr pr. GB i Thailand kontra 10K som det koster med Talkmore er jo' ett enkelt valg... Mer kald drikke og paraplydrinker... :D

Jeg bestilte Happybytes til min iPhone 14 Pro (iOS 16.1). - Simkort ble ikke ordentlig lest av mobilen og jeg fikk verken vanlig 4G eller 5G. Kun LTE, 3G og GPRS. Dette fungerer nå med iOS 16.2 beta, men dårlig at ikke dette kom frem under bestilling. - Delt internett fungerer fortsatt ikke. Vet ikke om dette er en funksjon som Happybytes ikke har tilgjengelig eller om det er noe galt med simkort fortsatt. - Kvaliteten under anrop er som en klapptelefon fra 2007. Jeg har testet frem og tilbake men det er dessverre for dårlig. Vanskelig å høre hva den andre personene sier. Når man annonserer med full Telenor-dekning så tenker jeg automatisk at jeg får den samme kvaliteten bare til en lavere pris. Slik var det ikke her. - Kundesupport er raske og vennlige. Ble til slutt at jeg byttet over til Telenor etter noen få dager.

Har byttet til Happybytes og er svært fornøyd - god og oversiktlig app, veldig gode priser på data og til utlandet, og god dekning. Etter mine beregninger sparer jeg minst 40% :)
