Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 35 innen
mobilselskap
89%
anbefaler
Happybytes

"Rask og løsningsorientert kundeservice"

Omtale om Happybytes skrevet av Karmjit G for 04.02.2020 13.26

Happybytes har totalt 106 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Karmjit G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og løsningsorientert kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært happybytes kunde siden de startet opp og er veldig fornøyd med både dekning og kundeservice. De svarer raskt både på epost og Chat om man lurer på noe. God dekning også på ferie i England, Polen, USA, Ungarn og Tyskland.

Svar fra Happybytes
05.02.2020 15.34
Hei Karmjit,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og takk for at du satset på oss helt fra start, det setter vi stor pris på :) Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det alltid hyggelig å høre fra fornøyde kunder, så tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Bytt.no
"Rask og løsningsorientert kundeservice" skrev Karmjit G om Happybytes

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Karmjit G og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Øker prisen for ringing og sms"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er ikke kunde, men det gjelder min gamle mor på 84, som byttet til dette abb fordi hun kan kun ringe og motta sms, hun kan ikke sende sms. Nå øker dere prisen og legger til mbytes? Det var jo derfor hun byttet til dette abb, dårlig gjort.

Svar fra Happybytes
04.02.2020 16.48
Hei Kpm,

Vi har, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de aller fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra.
Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars.
Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen. Det synes ikke vi er så dårlig gjort.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok"

Helt ok mobilselskap til alle som vil ikke bruke mobildata. I Nord-Norge alt fungerer ok. Bra dekning. Valgte dette selskapet pga prisen.

Svar fra Happybytes
04.02.2020 16.19
Hei Kristof,

Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og at alt fungerer som det skal også i Nord-Norge. Det skulle jo bare mangle. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har hva jeg trenger til rimelig pris!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri angret på at jeg byttet til Happybytes. Mobil regningene er til å leve med og ikke minst: de har utmerket kundebehandling og har god service instilling.

Svar fra Happybytes
03.02.2020 13.12
Hei Finn,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og vi skal gjøre vårt ytterste for at du vil fortsette å oppleve det sånn. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Ghostrider
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Endrer Flex abonnementet."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg valgte & bytte til Happybytes etter 13år med et annen operatør. Grunnen er at jeg ikke bruker data & da passer Flex bra. Har ikke engang rukket & aktivere Happybytes før de endrer abonnementet som da vil inkludere data & da også høyere pris. Var jo nettopp derfor jeg byttet, for & slippe & betale for data jeg ikke bruker. Lite imponert & skuffet over Happybytes, som var de eneste som ikke inkluderte data, men som de nå begynner med 1 mars.

Svar fra Happybytes
31.01.2020 13.13
Hei Ghostrider,

Vi har i dag, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra.
Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars.
Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Happybytes har totalt 106 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR