Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
3
av 25 innen
mobilselskap
86%
anbefaler
Happybytes

"Manuelt dataoppsett og manglende 4g&wifi-tale"

Omtale om Happybytes skrevet av Misfornøyd for 10.02.2023 16:58

Happybytes har totalt 663 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Har byttet selskap
"Manuelt dataoppsett og manglende 4g&wifi-tale"
4 syns denne omtalen er nyttig

Startet dårlig, alle innstillinger for mobildata må legges inn manuelt. I tillegg fungerer ikke 4g tale og wifi tale, uten at telefonen er oppgradert til Android 13... I tillegg så kom det lflåsete svar fra kundeservice på mine spørsmål. Så min visitt hos dere ble kortvarig, bytte til ny leverandør ble bestilt på dag 3 som kunde. Kundeopplevelsen hos dere var et skritt tilbake i forhold til forventet!

Svar fra Happybytes
14.02.2023 16:41
Ja, på noen telefonmodeller er det sånn. Beklager at du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes
Bytt.no
"Manuelt dataoppsett og manglende 4g&wifi-tale" skrev Misfornøyd om Happybytes

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Misfornøyd og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Ina R. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Fantastisk kundeservice og billig abonnement"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk anbefalt å gå ned til et billigere abonnement. Det har jeg aldri opplevd før. De svarer alltid raskt i chatten, og en gang jeg måtte ha nytt sim-kort kom de meg i møte fysisk med et nytt sim-kort på timen.

Svar fra Happybytes
13.02.2023 07:32
Riktig abonnement til riktig bruk er viktig Ina. Da blir det billigst. Flott å høre at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Lars R. H. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Komplisert oppstart"
6 syns denne omtalen er nyttig

Min erfaring er kun på 8 timer, men det er 8 timer der jeg til tross for support ikke fikk åpnet mobildata. Har allerede sagt opp kundeforholdet, og er mildt sagt irritert over manglende opplysninger i forkant om behovet for å forandre oppsett på telefonens innstillinger i en grad jeg aldri tidligere har vært med på. Hvis du er inkompetent (som jeg) er dette ubrukelig.

Svar fra Happybytes
13.02.2023 07:28
Beklager at du fikk en dårlig start med oss. Håper du gir oss en ny sjanse en annen gang. Thomas // Happybytes
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"God dekning og service"
7 syns denne omtalen er nyttig

God dekning og service. Rimelige priser. Anbefales.

Svar fra Happybytes
13.02.2023 07:29
Takk for veldig hyggelig omtale og anbefaling Antares. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"De var gode, men nå 4G tale er problematisk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har brukt Happybytes for 2 eller 3 år. Alt var veldig bra. Er fornøyd med priser og tjenester. Nå bytter de til nye tjenesteplattform og sier at det åpner for å utvikle en rekke nye mobiltjenester de tror vi vil finne spennende. Men de sier ingenting om 4G tale som skal ikke fungere hvis du har ikke android 13 versjon. Venninna mi byttet til Happybytes noen dager siden fra Fjordkraft, fordi Fjordkraft skal ikke forsette å bruke Telenor sitt nett. 4G tale har fungert normalt med android 9. Hun spurte kundeservice om det og svaret var at hun må ha android 13 minst. Jeg skal aldri rekommandere Happybytes igjen. Nå må jeg finne en ny leverandøren til oss med Telenor dekning og 4G tale før de sender det nytt sim kort til meg. Alle kunder skal få nytt sim kort. Jeg har ett år gammel mobiltelefon med android 12 og veldig usikker oppdatering mulighet. Hva skal skje i 2025. da 2G skal bli slutt? Det er mennesker som bruker mobiler for å snakke, vet du det? Også det er mennesker som ikke kjøper ny iphone hver black friday, spesielt nå under inflasjon. Jeg ønsker å bruke 4G tale nå, ikke bare etter 2025. De trenger en bedre tjenesteplattform, ikke billigere løsning.

Svar fra Happybytes
15.02.2023 09:56
Dette har ikke så mye med vår tjenesteplattform å gjøre men mer med hvordan telefonprodusentene tilrettelegger for de ulike tjenestene. Det skal ikke være noe problem og oppdatere telefonen til Android 13. På IOS/Apple er det standard. Thomas // Happybytes
Happybytes har totalt 663 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR