I forbindelse med utsending av nytt SIM kort: Helt fantastisk rask respons på mail (minutter!) - og i tillegg svært hjelpsom og løsningsorientert - STJERNE I BOKA :)

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Kjerstin T. E og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg satte pris på at kundeservice både sørget for at overføring av eier gikk smertefritt, og at jeg fikk tilbakemelding når dette var gjennomført.

Because help always ,is worry for me. Thank you very much. Always answer me , help, to fint the problems....

Jeg fikk raskt svar på e-post, abonnementet mitt ble endret umiddelbart på forespørsel, og når jeg foreslo en ny og bedre løsning for å kunne endre abonnement selv, viste det seg at de allerede var på saken med nær forestående lansering. Tommel opp!

Telefonen kobles fra nettverket slik at det ikke går an å ringe inn / ut. Dette merker jeg ikke før jeg skal prøve å ringe inn/ut. Merkbart flere spam/svindel telefoner etter jeg byttet til Happybytes. Dette er også nevnt av andre som har Happybytes. Svaret fra Happybytes er som følger: - Bytt til en telefon som ikke har dualsim (muligheter for flere SIM kort) - Skru av og på telefonen med jevne mellomrom - Ikke opphold deg i områder med 5g - Vi benytter samme filter for spam/svindeltelefoner som Telenor - Bytte operatør hjelper ikke på spam/svindeltelefoner (selvom andre operatører teknisk sett kan ha andre filter) Heldigvis er det så uproblematisk å bytte :)
