Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,5/5
Utmerket
Kundetilfredshet
Utmerket
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Utmerket
3
av 26 innen
mobilselskap
87%
anbefaler
Happybytes

"Utmerket service og tjeneste"

Omtale om Happybytes skrevet av Fornøyd K for 10.09.2022 10:11

Happybytes har totalt 546 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Fornøyd K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket service og tjeneste"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt utelukkende gode erfaringer med Happybytes etter at jeg byttet til de i tidlig 2020. Lett tilgang på support og man får raskt svar på det man lurer på. De hadde nytt SIM-kort klart på få minutter når jeg mistet det gamle.

Svar fra Happybytes
12.09.2022 11:43
Herlig å høre at du er fornøyd med oss. Kun da vi har gjort jobben vår. Tusen takk for veldig hyggelig omtale 👍🏻 Thomas // Happybytes
Bytt.no
"Utmerket service og tjeneste" skrev Fornøyd K om Happybytes

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Fornøyd K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ryddig prismodell og strålende support"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bruker Happybytes mobilt bredbånd og det har fungert helt smertefritt flere år. Prismodellen er ideell for alle som har varierende bruk av mobildata, spesielt om du har perioder helt uten bruk. De få gangene jeg har trengt kundeservice har de alltid vært raske og hyggelige.

Svar fra Happybytes
09.09.2022 10:50
Takk for veldig hyggelig omtale. Flott at du er fornøyd med både løsning og service 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Freddy H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Veldig mange telefonsalg/ svindlere som ringer rett etter bytte til happybytes"
2 syns denne omtalen er nyttig

Både jeg og min kone byttet til happybytes og begge har blitt nedringt av telefonselgere etter at vi byttet. Jeg vet ikke om nummeret vårt har blitt solgt videre til en tredjepart?

Svar fra Happybytes
08.09.2022 08:34
Kan forsikre deg om at vi på ingen måte selger eller deler opplysninger om våre kunder. Vi er pålagt og dele informasjon med nummeropplysningstjenester dersom du ikke har valgt "nei" på dette ved bestilling eller på min side. Hadde ellers kanskje vært lurer å kontakte oss om dette fremfor en slik spekulativ omtale. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Keep it simple!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes kombinerer gode priser og god kundeservice. Ikke noe dill. Ting er enkelt, oversiktlig og ukomplisert. Og uten unødvendige kostnader. Sjekk for eksempel pris for tvillingsim hos Happybytes vs andre tilbydere. Har vært kunde i mange år. Anbefales!

Svar fra Happybytes
02.09.2022 09:17
Både billig og bra, det er Happybytes det😃 Tusen takk for flott omtale og fin anbefaling 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Tor I. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke dekning og dårlig kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg chattet med en kundebehandler hos Happybyes over dårlig dekning og data. Flere samtaler faller ut og det er nesten umulig å gjennomføre en samtale uten at de brytes. Datahastigheten er også treg og oppleves ustabil. Dette fortalte jeg kundebehandleren og hjalp til med dokumentasjon fra et Telenor simkort vs Happybytes. Happybytes kom dårligst ut. Dekningen var 2 -3 streker mens Telenor simkortet hadde fullt. Kundebehandleren prøvde hele tiden og legge problemet over på telefonen min, men samboeren min har akkurat samme problem, og det fungerer jo fint med Telenor simkort. Kundebehandler skulle sende inn dokumentasjonen til Telenor men måtte vente på svar før noe kunne gjøres. Så da må jeg vente på svar og leve med dette til da, spurte jeg? Så sa han, Hva vil du vi skal gjøre? Vi kan ikke ordne bedre dekning på dagen. Dere kan la meg få bytte leverandør og slippe å betale. Jeg har faktisk betalt for 1 måned allerede for et nesten ubrukelig abonnement. Da drar han frem at jeg har snakket 8 timer og brukt 18 gb data. Dette mener han tydeligvis beviser at abonnementet fungerer til en hver tid. Ja det fungerer, men ikke over alt og godt nok! Jeg har måttet kompensere med et Telenor simkort for å få en bedre opplevelse. Dette mener tydeligvis happybytes er greit. Jeg skal måtte betale for dette og må muligens betale for nåværende måned i tillegg, selv om jeg har sagt i fra at jeg ikke er fornøyd og vil bytte. Jeg vil ikke anbefale happybytes til noen!!! Dett er den verste kundebehandlingen jeg har vært borti!

Svar fra Happybytes
02.09.2022 09:14
Nettverket kan ikke "se" forskjellen på et Telenor-SIM og et Happybytes-SIMkort. Det har vi fremlagt bekreftelse fra Telenor for deg. Er beklagelig at du ikke er fornøyd med svarene fra oss men at man ikke får det helt som man vil er ikke ensbetydende med dårlig service. Thomas // Happybytes
Happybytes har totalt 546 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR