Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 37 innen
mobilselskap
89%
anbefaler
Happybytes

"Billig og bra"

Omtale om Happybytes skrevet av Geir O. Ø for 20.02.2020 16.33

Happybytes har totalt 132 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Geir O. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har abonnement til junior på 9 år. Fullverdig abonnement til en veldig hyggelig pris. Slipper å betale for noe man ikke bruker. Topp service. Anbefales!

Svar fra Happybytes
21.02.2020 14.51
Hei Geir,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår :)
Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og vi skal gjøre vårt ytterste for at du vil fortsette å oppleve det sånn. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Bytt.no
"Billig og bra" skrev Geir O. Ø om Happybytes

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Geir O. Ø og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"La oss som bare bruker telefonen til å ringe og sende meldinger, fortsette å bare betale 50 kroner i"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det er greit at dere er billigst, med oss som BARE skal bruke telefonen til å ringe og sende meldinger. MEN, å sette opp prisen med 20 kroner, for at ANDRE som bruker telefonen til flere ting, skal få det billigere, synes jeg bare er tåpelig!!! De som skal bruke telefonen sin til FLERE ting, skal/bør jo selvsagt, selv, betale for de tingene de ønsker!!! Jeg er så lei av at dere lurer oss til å bytte selskaper, og så fort vi byttet, så setter dere opp prisene!!! (Dette gjelder ALLE mobilselskaper, så dere på happybytes, må ikke føle dere truffet). Håper dere kommer til fornuft, og fortsatt ordner det sånn at det bare koster 50 kroner.

Svar fra Happybytes
19.02.2020 14.14
Hei Mari,

Det er synd at du føler det slik. Vi har på ingen måte prøvd å lure noen til å bytte til oss, og derfor har vi heller ikke kampanjer og lokketilbud.

Justeringen av abonnementet ble gjort da vi så at dette vil utgjøre en stor fordel for flesteparten av våre kunder. Som du nevner er vi fortsatt billigst også for de som kun ønsker fri bruk av tale og meldinger, og det var viktig for oss. Ettersom flertallet nyter godt av endringen vil den også bli stående.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hei, fikk beskjed fra dere, at dere forandrer fleksi med fast 500 mb og det koster 20 kr ekstra. Dette er helt perfekt for meg. Har bare kort tid hos dere, men alt tyder på at habbybytes er det beste. Har den gleden av å være kunde her.

Svar fra Happybytes
05.02.2020 15.34
Hei Ove,

Så hyggelig at du er fornøyd med justeringen av vårt Flex-abonnement. Denne ble gjort da vi så at dette ville være en stor fordel for de aller fleste av kundene våre, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder. Tusen takk for at du valgte oss og for den fine tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Karmjit G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og løsningsorientert kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært happybytes kunde siden de startet opp og er veldig fornøyd med både dekning og kundeservice. De svarer raskt både på epost og Chat om man lurer på noe. God dekning også på ferie i England, Polen, USA, Ungarn og Tyskland.

Svar fra Happybytes
05.02.2020 15.34
Hei Karmjit,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og takk for at du satset på oss helt fra start, det setter vi stor pris på :) Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det alltid hyggelig å høre fra fornøyde kunder, så tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Øker prisen for ringing og sms"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er ikke kunde, men det gjelder min gamle mor på 84, som byttet til dette abb fordi hun kan kun ringe og motta sms, hun kan ikke sende sms. Nå øker dere prisen og legger til mbytes? Det var jo derfor hun byttet til dette abb, dårlig gjort.

Svar fra Happybytes
04.02.2020 16.48
Hei Kpm,

Vi har, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de aller fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra.
Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars.
Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen. Det synes ikke vi er så dårlig gjort.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Happybytes har totalt 132 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR