Meny
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Scoopr Mobil
3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
6
av 38 innen
mobilselskap
75%
anbefaler
Scoopr Mobil
Filtrer omtaler
197
28
13
13
50
Sorter omtaler etter
Viser av 301 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hjelpen kom umiddelbart"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mobilen oppdaterte seg, og jeg hadde klart å miste mitt nye kodekort før jeg hadde sikret opplysningene og laget passord til Minside (feriemodus!) . Kort etter min desperate mail kom redningen. Det var fortere enn forventet!

Håkon B. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt nydelig kundesupport"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fortsett sånn! Kort og kontant, og hyggelig. Ventetid finnes ikke heller. Ringer opp igjen når samtalen bryter. Fantastisk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig og bra! God kundeservice! Kunne vært noe bedre dekning. Har noen få ganger opplevd og bli brutt under samtale. Håper dette forbedrer seg i fremtiden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og god service!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ba om å få stoppet oppføring i opplysningstjenester. Dette ble gjort innen få timer fra jeg sendte mail.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har mobilt bredbånd for å bruke til tv streaming både i bobil og hjemme. Funker greit for det meste, men midt i sportsendingen rundt kl.20 forsvinner plutselig nettet!!! Får melding om at nettet er strupet fordi vi har nådd grensen på 100gb! Vi har valgt denne leverandøren nettopp fordi vi kan bruke fritt og betale etter forbruk (uten et fast mnd beløp). Selv om prisen blir høy ved kontinuerlig bruk. Har ikke blitt informert om noen som helst grense. Og siden de ikke er å nå etter kl.20 sitter vi der uten nett resten av kvelden 😡🤬🤬. Dette er for dårlig, det må være lenger åpningstider for kundeservice!! De burde også ha varslet i god tid før nettet ble strupet ned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hurtig og greit"

Hurtig og greit svar og tilbakemelding. Veldig bra levert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og god kundeservice"

Har hatt dette abonnementet i over 1 år og er fornøyd. Rimelige priser og kundeservice er hyggelige, hjelpsomme og raske å svare. Jeg har ikke opplevd skjulte kostnader. Et tips er å lese i alle abonnement priser på nett om mva er med eller ikke:)

Johannes V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel og bedrag, styr unna!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Som bransjen generelt setter de ned prisene på databruk. Problemet er at de ikke opplyser eksisterende kunder om dette. De fortsetter å fakturere eksisterende kunder med gamle og for høye priser. Når man konfronterer dem med dette blir man svart av en kunnskapsløs "kundekontakt" som opptrer arrogant og med alle "piggene" ute. Du blir servert løyner og kalt idiot. Hvis de hadde hatt minimumskunnskap om kundeavhengig forretningsdrift ville de ha visst at det er mye billigere å tilfredsstille en eksisterende kunde enn å skaffe en ny. Styr unna!! Jeg oppforder alle eksisterende kunder som har et 1GB eller 3GB abonnement om å sjekke hva de faktisk betaler. 1 GB skal koste 125,- og 4GB koster 199,- Har du ikke fått tilbud om disse prisene, bytt leverandør umiddelbart!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit nok"
1 syns denne omtalen er nyttig

At gamle kunder får mye dårliger abo enn nye kunder er hårreisende dårlig. Blir datamengde for et abo oppgradert MÅ det gjelde alle. Vi opplevde å betale det samme for 3GB som nye måtte betale for 6 GB. Slik praksis går bare ikke an!

Svar fra Scoopr Mobil
14.07.2021 10:26
Hei Harald, takk for din omtale. Det er beklagelig at det oppleves på denne måten. Dette er forskjellige abonnementer med forskjellig mengde data og kan derfor ikke sammenlignes på samme måte. Vi lanserte nylig en ny produktserie med forskjellig mengde data. Vi kan ikke endre abonnement uten samtykke på vegne av våre kunder. Ta gjerne kontakt med kundeservice [email protected] eller 418 00 000 så kan vi se på dine abonnement Hilsen kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra priser"
3 syns denne omtalen er nyttig

Gode tilbudt og lett å bytte abonnement om man trenger. Rask og god service

Svar fra Scoopr Mobil
14.07.2021 10:24
Hei Nina, takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement og vår kundeservice! Hilsen kundeservice teamet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sperregeyr kr 598!! Byttet selskap på dagen!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Telefonene til HELE familien ble sperret UTEN varsel grunnet glemt betaling. Sperregebyr kr: 598,-. Kunne i det minste sent en purring eller ringt først. Men 10 kroner til frimerke var vel for mye! Tydelig at dette selskapet spekulerer i gebyrer.

Svar fra Scoopr Mobil
14.07.2021 10:24
Hei Terje, takk for din omtale. Det er beklagelig at du har opplevd dette. Ved manglende betaling sendes det varslinger per sms/epost, samt per post. Vi varsler også før abonnement sperres. Ta gjerne kontakt med kundeservice [email protected] eller 418 00 000 så kan vi få sett på dette. Hilsen kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt super!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Priser og kundeservis er det beste😁👍 har prøvd andre abnm. Hos andre. Men denne er klart best! Hilsen Line

Svar fra Scoopr Mobil
14.07.2021 10:24
Hei Line, takk for din omtale Så flott og høre at du er fornøyd med ditt abonnement og vår kundeservice! Hilsen kundeservice
Stavangerdame
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Høy pris, dårlig service!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet skrur opp priser på eldre kunder, lurer inn nye med velkomsttilbud. Dette tilbudet blit ikke tilbudt til eldre kunder. Det betyr at vi som har vært kunder en stund betaler mer enn nye. Et abonnement på 5GB til 279kr er ikke konkurransedyktig, det er spesielt irriterende når nye kunder får 5GB til 249kr. Elendig service. Ingen kompensasjon. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Feilprising av abonnement"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt tre mobilabonnement hos Scoopr etter at vår tidligere leverandør blei oppkjøpt av Scoopr. Oppdaga tilfeldig at det som vi har betalt for våre to 3 GB abonnement (249,-) er det samme som de tar for 5 GB abonnent på nettsida, og for vårt 1 GB abonnement har vi betalt 149,- for, mens de selger de for 125,- på nettsida. Sendte ein mail og lurte på om dette kunne stemme, og fikk dette til svar: "Det ble i slutten av April lansert en ny produktserie som et velkomstilbud for nye kunder. 3 GB og 5 GB er forskjellige abonnementer, vi kan derfor ikke endre fra 3 GB til 5 GB uten samtykke, da dette er ikke de samme abonnement. Om dere ønsker så kan vi endre deres abonnement til 5 GB og 1 GB 125,00 kr om ønskelig, gjør da oppmerksom på at ved en eventuell endring vil dere miste oppspart rollover. Ønsker da spesifikasjoner på nummer og abonnement. Vi har ingen kompensasjon Ha en fin dag Med vennlig hilsen xxxx i Scoopr Kundeservice" Greit nok at de ikkje kan endre abonnement uten å varsle om det, men antar at de fleste ville satt pris på at de får 2 GB meir for samme prisen dersom ein var blitt gjort oppmerksom på det. Det samme med at abonnement blir billigere. Vil tro at det også er teknisk mulig å overføre opptjent rollover med ei endring av abonnement innanfor samme selskap. De mista i alle fall tre abonnenter med denne måten å løyse det på...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Får du det du betaler for? Det er vanskelig å vite."
3 syns denne omtalen er nyttig

Oppdager ved en tilfeldighet at mitt abonnement ble strupet ved 8G. Dette selv om jeg har høyere antall GB i inkludert i mitt abonnement som ikke var brukt. Var da også helt uten nett, fremfor at det gikk sakte. Forsøkte først å kjøpe mer nett da jeg trodde jeg var tom, men da det ikke kom noe bekreftelse på sms om dette måtte jeg kontakte kundeservice (heldigvis en hyggelig person) . Det gikk 2 timer før jeg kunne fortsette å jobbe med epost / videomøter, og nettet var tilbake. De hadde ingen alternativ løsning i mellomtiden, og jeg ble ikke tilbudt noen form for kompensasjon. Scoopr kunne ikke svare på om nettet mitt var blitt strupet før pakken jeg hadde betalt for var brukt opp ved tidligere anledninger også..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tipp topp telefonselskap, billig, kjempebra kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser og god kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Et abonnement jeg tenker lite på, fordi jeg har nok data, til god pris.

Zacharias
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uhederlig og hyklersk"
6 syns denne omtalen er nyttig

Her er fakta: - Jeg her vert kunde en stund - Dette er punchlinen til scoopr «Betaler du for mye?» - Dette betaler jeg 149.- 1gb - Dette er prisen for samme abn på deres hjemmeside 125.- 1gb - JA, jeg betaler for mye HOS DERE. Jeg mener det er uhederlig å ikke orientere om pris-reduksjon når det er gjeldende abn. Et hederlig selskap ville sendt melding om gledelig reduksjon til lojal kunde. Jeg mener det er hyklersk å ha en punchline som helt tydelig er prisbevisst på nye kunder uten å være det på eksisterende kunder. Er punchline en lokkedue uten innhold? Det oppleves som om de straffer eksisterende kunder, jeg har konfrontert dem med dette og sagt at dette blir da mitt bilde av dem utad.

Krassimira
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra kundeservice og mobiltjenester. Er fornøyd med Scoopr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Høyere pris for samme tjeneste til kundene fra oppkjøpte Hudya selskapet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Scoopr har kjøpt opp selskapet Hudya som jeg bestillte abonnement hos med 1GB til 119 kr. De skulle heller ikke sette opp prisen. Skrur opp prisen til 149 kr rett etter at jeg har byttet til dem. Scoopr har deretter fakturert meg for 149 kr hele tiden selv om de på nettsiden deres står en mye lavere pris for samme tjeneste. Stjeler fra kundene!

Svar fra Scoopr Mobil
14.05.2021 14:55
Hei Merethe, takk for din omtale. Hudya byttet navn til Scoopr i 2020. Det ble i Mai 2020 meldt om prisendring på våre abonnementer. Årsaken til denne prisendringen er fordi vi ser en stor endring i markedet og forbruket hos forbrukeren. Prisendringene sørger for at vi fortsatt kan levere deg de samme mobiltjenestene og yte god kundeservice slik du er vant til. Ta gjerne kontakt med kundeservice, så kan vi se på ditt abonnement. Hilsen oss i kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kundeservice helt elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Svarer ikke på mail. Flyttet mitt abonement som medførte kjempe høye kostnader. Svarer ikke på mail med spørsmål og forklaring på hva som har skjedd.

Svar fra Scoopr Mobil
16.04.2021 14:50
Hei Åsmund, Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Alle henvendelser blir besvart fortløpende som de kommer inn. Din henvendelse er nå besvart med forklaring på ditt forbruk. Vi endrer og bytter ikke abonnement på vegne av våre kunder uten samtykke. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice om du har ytterligere spørsmål, 418 00 000 eller [email protected] Hilsen oss i kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super Kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk raskt all informasjon og hjelp jeg ba om. Med den ansatte som tar seg tid til å ringe meg tilbake etter å ha lest og lært. Stor vennlig service. Det er bare uheldig at jeg ikke kunne være kunde denne gangen.

Svar fra Scoopr Mobil
16.04.2021 14:50
Hei Mac, og takk for din tilbakemelding! Det er flott å høre om din opplevelse med oss! Du er er hjertelig velkommen som kunde ved en senere anledning Hilsen oss i kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig oversikt over kunder og kundeforhold"
8 syns denne omtalen er nyttig

Sender meg inkasso og purringer 8 måneder etter at jeg sa opp kundeforholdet. Ved nyetablering virket SIM-kortet kun 1 måned. Ba om nytt SIM-kort. Dette var ikke kommet etter 3 måneder. Sa opp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobil"
4 syns denne omtalen er nyttig

God erfaring det året ( sirka) jeg har brukt Hudya/Scoopr. Prisen er grei.

Silvester P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Overgang fra Sponzs, Hudya"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fra fri samtale hos Sponzs, havnet jeg til 150 min fri hos Scoopr uten å merke det og sitter nå med 630,- "ekstra" samtale kostnad for januar. Vil ikke ha noe med dem å gjøre i overskuelig fremtid.

Svar fra Scoopr Mobil
18.02.2021 08:45
Hei Silvester, og takk for din omtale. Ved overflytting fra Sponz til oss, Mars 2020, ble man flyttet over til det samme abonnementet man hadde hos Sponz, ingen endringer ble gjort. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så kan vi se på ditt forbruk og abonnement. Hilsen oss på kundeservice
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR