Meny

Hudya Mobil omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 35 innen
mobilselskap
84%
anbefaler
Hudya Mobil
Filtrer omtaler
179
20
9
5
27
Sorter omtaler etter
Viser av 240 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Hudya Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ansvarsfraskrivelse big time"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alle våre telefoner var sperret fra bruk i Danmark. Måtte kontakte kundeservice og først fant de ikke ut hvorfor vi var blokkert alle 4 i familien. Senere la de seg flate og fant ut at vi alle var sperret for utenlandstrafikk. Fikk åpnet telefonene slik at vi kunne motta og sende sms samt surfe på nett. Når vi skulle hjem med ferjen så koblet en av telefonene seg opp automatisk og vi fikk påført oss en ekstra regning på 500,- kr for data trafikk. Kundeservice kom med forklaringer og ikke noe mere. I tillegg fikk vi sms med velkommen til Danmark, fra Sponz, enda de nå heter Hudya. Helt utrolig dårlig kundebehandling og de virker desperate om de får dårlig tilbakemelding. Kommer bare med unnskyldninger og beskyldninger mot kunder og Sponz. Styr unna!

Svar fra Hudya Mobil
01.07.2020 13.40
Hei Einar, takk for din omtale. Vi beklager for at du har hatt en dårlig opplevelse når du var ute på reise og med vår kundeservice. Kundeservice prøver alltid sitt beste med å løse problemene som skulle oppstå, men av og til skjer det en menneskelig feil. Fakturaen du referer til er for datatrafikk på skip eller ferjer, dette er ikke inkludert i abonnementet siden man ikke er tilkoblet nettverket på fastlandet men satellitt, som gjør at det blir dyrere. Vi prøver ikke komme med unnskyldninger, men vi ønsker å forklare situasjonen som den er. Det er beklagelig at du opplever dette som ansvarsfraskrivelse, det er noe vi virkelig ikke prøver å gjøre. Ta gjerne kontakt med kundeservice igjen, slik at vi kan finne en løsning på dette. Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og priser."
4 syns denne omtalen er nyttig

Fikk tak i kundeservice med en gang, veldig hyggelig ung mann som svarte å fikk fort hjelp med det jeg trengte. Veldig fornøyd med prisene :-)

Miriam A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Leverer ikke og stjeler penger"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte disse da de var best i test og rimelig. Fikk ikke mobildekning som jeg skulle og har hatt en forferdelig mnd med ekle situasjoner hvor Google maps ikke virker, jeg ikke får sms før 1 dag etter de er kommer mm. Selskapet nekter å ta på seg ansvar for at de ikke leverer det jeg betaler for. I tillegg er det tatt 20 kr fra nettbank uten mitt samtykke, og jeg har spesifikt bestilt uten noe form for tilleggstjenester eller mulighet for dette. Nest Sist men ikke minst setter de opp prisen med nesten 50 prosent etter under 2 uker med dem. Fra 113 til 149 kr mnd, hele vitsen borte. Sist men ikke minst, jeg byttet tilbake til Ice 1.6 med overtakelse 10.6. Her pleier selskapene å snakke med hverandre og jeg trenger ikke gjøre noe. Hudya krever betaling for denne mnd også, selv om jeg a ikke har hatt dem, og b de har aldri levert det jeg betaler for. Hadde vært bedre å ikke ha noe mobilabonnement disse mnd, så hadde jeg i hvertfall vært forberedt på å ikke ha data.enn at det aldri virker i viktige situasjoner. Kundeservice er heller ikke god, en gjeng med fjols som ingen vil ta ansvar for noe, og skryter seg selv opp i skyene på tross at det er et elendig selskap. Skal aldri nærme meg dette selskapet igjen og råder ingen andre til å ha dem heller

Svar fra Hudya Mobil
15.06.2020 11.47
Hei Miriam, takk for din omtale.
Det at man ikke har mobildekning, ikke får brukt enkelte tjenester eller mottar f.eks SMS senere enn de er sendt, tyder på dekningsproblemer. Ofte når man bytter mobiloperatør må man endre nettverksinnstillinger direkte på mobiltelefonen, noe som kan løse hele problemet. Som kunde hos oss i Hudya har du Telenordekning, og vi kan dessverre ikke forutse om du vil ha dekning hos Telenor eller ikke. Her anbefaler vi deg at du benytter deg av en operatør som har tilstrekkelig dekning i ditt område.

Vi har vært i dialog med deg om dette tidligere og forsøkt å løse problemet på best mulig måte. Vi i Hudya har ikke mulighet for å gå inn å trekke beløp fra ditt bankkort, da man ikke kan registrere noe bankkort på våre tjenester. Vi har informert deg om dette per epost og kommet med løsninger for å finne ut hvor dette beløpet på 20,00 kr er betalt.

Prisøkningen kommer av stor endring i bruksmønster hos våre kunder, som gjorde at vi så oss nødt til å øke prisene på enkelte av våre abonnementer. Det var uheldig at du byttet over rett før prisøkningen, men denne trer ikke i kraft før 01/07/2020.

Du har ingen bindingstid hos oss, men du har en oppsigelsestid ut inneværende måned, som samtlige operatører har. Du står dermed fritt til å bytte når du vil, men fakturaen gjelder ut måneden du bytter operatør. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice på mail kundeservice@hudya.no eller på telefon 21 41 56 00.
Hilsen Jonna i Hudya.
Fra-Oslo
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service er best i Norge!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Da ringte jeg angående pris økning i Hudya, fikk jeg snakkes med (anonymisert). Så forklarte jeg til ham om min personlige mobil forbruker. Resultatet er han ga meg en god løsning som er en best løsning for meg. Samtidig forklarte han meg detaljer om pris og hva jeg kan få i prisen. Han behandlet meg på en veldig høflig og forståelig måte mot meg. Jeg synes at god pris og service er viktigste punkter for en suksess firmaer som Hudya.

Svar fra Hudya Mobil
15.06.2020 11.45
Hei! Takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen som ble gitt over telefon, dette setter vi pris på. Prisøkning er ikke alltid noe som faller i smak, men vi prøver alltid vårt beste med å tilby de beste løsningene og produktene til våre kunder. Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning og kundeservice, mye rot!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kan ikke anbefale Hudya. Etter bestilling gikk det vel en måned før jeg fikk simkort. Rotete opplegg pga: Simkortet og tjenesten heter Sponz. Skal visstnok være Telenor dekning. Kundeforholdet er hos Hudya. Teknisk support er inne på et annet firmas nettside som heter Telipol. Særdeles dårlig erfaring med support og kundeservice. Meget dårlig navigasjonslogikk på hjelpesidene. Sms og mms fungerer til tider ikke i det hele tatt. Lite kundevennlig åpningstid på kundeservice. Satte opp prisen nå med ca 30% på mitt abonnement. Tilbød meg en måned gratis, men hva er poenget når ting ikke funker og det er dårlig opplevd dekning. Ikke bytt til Hudya mener jeg.

Svar fra Hudya Mobil
10.06.2020 13.10
Hei Morten, takk for din omtale. Det er veldig beklagelig at det tok en måned før du mottok ditt SIM-kort fra oss. Man mottar alltid SIM-kortet 3-5 dager før overføringen av telefonnummeret, slik at man har SIM-kortet god tid før. Har man da overføringen sent i måneden så mottar man også SIM-kortet litt senere.

Hvis du mottok et Sponz SIM-kort er dette fordi vi overtok Sponz og deres kunder i mars, men avtalen du har er fortsatt med oss i Hudya.

My Hudya er fortsatt under utvikling så derfor så benytter vi oss av Telipol sin Min Side, etter at vi tok over Telipol. My Hudya vil sammen med en App være ferdig utviklet i løpet av 2020.

Hvis du opplever problemer med ditt abonnement, vennligst ta kontakt med kundeservice slik at vi får sett på saken. Har du problem med MMS og SMS kan det være dekningen i ditt område, men det er alltid lurt å kontakte kundeservice for en feilsøking. Du kan kontakte kundeservice på 21 41 56 00 eller på mail kundeservice@hudya.no.

Prisøkningen som trer i kraft 01.07 gjelder bare enkelte av våre abonnement, vi var nødt til å gjøre det for å kunne opprettholde våre tjenester. Dette er også vår første prisendring siden Hudya startet opp. Siden start har målet vårt vært å best mulig speile de varekostnadene vi har med et lite påslag imellom. Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rip off overnight, price increase of 40%!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Their employees pay packets were obviously becoming to thin because they've imposed a 40% increase in subscription charges overnight from the 01/07/2020! Who said pure greed and profiteering were a thing of the past?... No it's very much alive and kicking with Hudya... stay clear.

Svar fra Hudya Mobil
10.06.2020 13.06
Hi Harry, thank you for your comment. We in Hudya do not stand for bait advertising. The reason for the price change is because our costumers increased habit of usage. Our income was not in balance with the cost, so we unfortunately had to increase the price of some of our subscription to be able to continue delivering our services and the customer care. This is also our first price change since Hudya first started, and our goal is to best reflect the cost of goods we have with a small surcharge in between. To say the least, this was not an intend to rip our customers of, but to continue delivering our services. Best regards Jonna in Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig Kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble dessverre kunde hos Hudya for ca 1 mnd siden. Den dagen jeg ringte inn for å bytte, så fortalte jeg om prisendringen til den abonnenten jeg byttet ifra. Å da svarte Hudya kundeservice at de ikke drev med sånn. Å 1 mnd etterpå så er det akkuratt det som skjer. Som om ikke dette er ille nok, så frasier kundeservice seg ansvaret å tilby ikke engang så lite som 1 mnd gratis abonnement for å ha jugd! Tydeligvis er dette en kundeservice som ikke tenker på kundens beste, bare på penga!

Svar fra Hudya Mobil
04.06.2020 15.15
Hei Jan, takk for din omtale. Jeg forstår at det ikke faller i smak med en prisøkning, og at prisøkningen kom brått på for deg som ny kunde. Vi i Hudya er sterkt motstander av lokkepriser, og vårt mål er å best mulig speile de varekostnadene vi har med et lite påslag imellom. Vi så oss nødt til å justere prisene for å opprettholde våre tjenester, når det ble en ubalanse mellom utgifter og inntekter etter dramatisk endring av bruksmønster hos våre kunder. Dette er vår første prisøkning siden vi startet opp, og prisøkningen gjelder bare på enkelte av våre abonnement. Vår kundeservice er opptatt av åpen dialog med våre kunder, og var ikke kjent med prisøkningen når du ble kunde hos oss. Hilsen Jonna i Hudya
Roberto P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Buttet til Hudya pga pris kr 119 i måned, men fom 1 juli prisen går opp til kr 149, for meg uakseptabelt, så nå prøver å bytte til en billigste, bare etter en måned som kunde hos Hudya.

Svar fra Hudya Mobil
04.06.2020 15.10
Hei Roberto, takk for din omtale. Vi forstår at prisendringen ikke er en positiv opplevelse for alle kunder, og jeg beklager at endingen kom så brått på. På grunn av sterk ending i bruksmønstret så vi oss nødt til å gjøre denne endringen nå, slik at vi kan opprettholde den gode kundeservicen og våre tjenester. Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"32% prisøkning på 1 GB"
5 syns denne omtalen er nyttig

Før jeg ble kunde i april, spurte jeg om de planla prisøkninger i tiden framover. Svaret var NEI. Kort tid etter ble prisen økt med 32%. Etter bytteprosessen i april, ble jeg spurt om å skrive omtale her på bytt.no. Det aksepterte jeg. 32% prisøkning forklares med mer databruk og generelt «endret bruksmønster». Forventningen har altså vært at kundene ikke skal bruke data de har kjøpt og betalt for. Hudyas kundeservice er kjapp, men hvorfor alltid autosvar på mottatt melding? Problemet er imidlertid at svarene ikke er pålitelige. Hudya mangler app, nettsidene er uoversiktlige og uferdige, og når et selskap opptrer på denne måten, er det uansett ikke så dumt å styre unna.

Svar fra Hudya Mobil
04.06.2020 15.07
Hei Geir, takk for din omtale. Jeg beklager at prisendringen har kommet brått på etter at du ble ny kunde hos oss. Vi i Hudya har ikke hatt noen prisøkning på våre abonnement på 1,5 år, tvert imot, satt ned prisene. Årsaken til prisendringene er at vi har sett et sterkt endret bruksmønster. Folk ringer mye mer og de har lengre samtaler. De sender også SMS oftere enn før. De fleste av våre abonnement har alt dette inkludert, og det betyr at vi får sterkt økende kostnader uten at inntektene øker. Vi forstår at denne prisøkningen ikke faller i smak hos alle kunder, men vi ønsker fortsatt å opprettholde den gode kundeservicen og våre tjenester.

Vi har en app som er under utvikling, denne vil være klar i løpet av 2020. Vi jobber også med utvikling av hjemmesiden vår som vil være ferdig i løpet av 2020. Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"STYR UNNA!"
2 syns denne omtalen er nyttig

STYR UNNA DETTE SELSKAPET! Kundeservice har ikke åpent sånn at man kan ringe når man selv har tid, her må man man kontakte dem når men selv er på jobb. Ikke åpent om helgene. Sim kortet dem sender ut kan plutselig slutte og fungere (noe jeg aldri har opplevd før) dem skylder på mobilen (funket alltid hos den gamle operatøren) Dem sender nytt sim og man mottar, men når man skal få det aktivert er kundeservice stengt. Og man blir uten mobil.. Bestilte nytt kort hos Telenor, hentet det i butikk samme dag og en person jobbet på en avdeling som egentlig har stengt om helgene dro ekstra på jobb for og aktivere kortet. Det er kundeservice!

Svar fra Hudya Mobil
28.05.2020 11.07
Hei Petrus, takk for din omtale.
Her har du vært skikkelig uheldig med oppstart hos oss og det er bare å beklage. Det kan skje at SIM-kort blir skadet under frakt eller at det mister forbindelse og blir ødelagt, dessverre er ikke dette noe vi kan forutse. Det er beklagelig at dette har skjedd med deg og at du har fått dette inntrykket av oss som mobiloperatør. Kundeservice sine åpningstider per telefon er hverdager mellom 09-16, epost blir fulgt opp kontinuerlig og vi holder også åpnet i helger per epost, slik at det er mulig å kontakte oss for hjelp.
Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"PIN kode"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble fri for strøm på telefonen min og husket selvfølgelig ikke PIN koden..... Sendte en mail til " HUDYA " og spurte om de kunne sende meg PIN koden på mail. Oppga selvfølgelig navnet mitt og slikt. Det tok ikke mange minuttene før jeg fikk tilsendt PIN koden! Utmerket service! Jeg var tidligere kunde hos " SPONZ MOBIL " og de var jeg også kjempefornøyd med. Nå har jeg oppdaget at jeg har fått enda billigere abonnement! Bare positivt å si om " HUDYA " for min del ihvertfall. Kent

Svar fra Hudya Mobil
25.05.2020 12.26
Hei Kent. Takk for din hyggelige tilbakemelding! Vi jobber alltid med å forbedre vår kundeservice og rask svartid er noe vi prioriterer, sammen med gode løsninger. Veldig fint å høre at du er like fornøyd hos oss som du var hos Sponz, og at overgangen var en positiv opplevelse! Hilsen Jonna i hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke klart å levere produktet..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte er mobilabonnement hos Hudya. Fikk et sim-kort levert i posten. Dette virket ikke, så etter mange telefoner fram og tilbake sendte de meg et nytt sim-kort. Dette kom aldri fram til meg... Etter nok en samtale med dem sendte de meg et nytt sim-kort. Når dette omsider kom, funket ikke dette heller! Går nå inn i 3 uke uten mulighet for å ringe eller sende sms. Kundeservicen har vært bra, de har hatt forståelse for min frustrasjon.

Svar fra Hudya Mobil
19.05.2020 11.53
Hei Thomas, takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig å høre at du enda ikke har en fungerende telefon. Dessverre så hender det at noen SIM-kort er defekte, noe vi ikke kan forutse. Når Sim-kortet heller ikke kommer frem i tillegg, så har du rett og slett hatt mye uflaks :( Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så finner vi en løsning på dette! Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mistet tidligere tjeneste og de tar seg klekkelig betalt for å gjeninnføre den"
2 syns denne omtalen er nyttig

Var tidligere registrert mot at nummeret mitt var mulig å finne i telefonkatalogene på nett, men etter at Hudya overtok abonnementet mitt har dette tydeligvis forsvunnet, og jeg har blitt nedringt av alle mulige slags utenlandske nummer som bare skal tilby meg det ene etter det andre, gjerne i dårlig engelsk med indisk aksent.

Svar fra Hudya Mobil
15.05.2020 11.14
Hei,
Det er standard hos oss at alle nye kunder ikke er synlig hos nummeropplysningen, vi videresender derfor ingen informasjon for nye kunder slik at det skal være mulig å søke opp telefonnummer. Det kan skje fra tid til annen at man blir oppringt fra ulike aktører på markedet, dette kan skje om man er synlig eller ikke på nummeropplysningen. Jeg kan anbefale å reservere deg i Brønnøysundregisteret mot telefonsalg. Det koster ingenting hos oss å være reservert fra nummeropplysningen, om du tar kontakt med kundeservice på telefon eller epost så hjelper vi deg gjerne med dette.
Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Byttet pga bedre pristilbud"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde Onecall tidligere, noe jeg ikke var fornøyd med i det hele tatt pga. dekningen falt ut hele tiden. Byttet så til Hudya fordi de ga bedre pristilbud og er så langt veldig fornøyd med både dekningen og kundeservicen. Jeg anbefaler Hudya til alle rundt meg :)

Svar fra Hudya Mobil
11.05.2020 14.54
Hei Magnus! Tusen takk for din omtale! Så hyggelig at du er fornøyd med dekning, pris og kundeservicen vår. Det setter vi veldig pris på 😊 Takk for din anbefaling! Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig service :( Og elendig oppfølging :("
3 syns denne omtalen er nyttig

Om man er så uheldig å bruke opp sin data pakke, og befinner seg i utlandet, stenger de bare av hele abonnementet, og kundeservice tjenesten som sier at det er åpent fra 9-16, er 100% løgn!!! Det benekter de selvsagt på tlf når man kommer hjem :( !!

Svar fra Hudya Mobil
05.05.2020 13.44
Hei Ole,

Det er beklagelig den opplevelsen du har hatt. Når man bruker opp inkludert mobildata strupes datahastigheten og man kan kjøpe en ekstra datapakke om man ønsker, dette kan kjøpes via SMS eller på Min Side. Om man oppholder seg i land utenfor EU og bruker mobildata eller tellerskritt som ikke er inkludert i abonnementet, er det en automatisk sikkerhetsgrense som skal være en sikkerhet for at man skal unngå store kostnader ved bruk i utlandet, når man passerer denne grensen sperres abonnementet for å unngå bruk, men man mottar en SMS man kan besvare om man ønsker å fortsette å bruke mobildata eller abonnementet i utlandet,, ved å besvare denne SMS kan man fortsette å bruke abonnementet. Kundeservice er åpent på telefon og epost mellom klokken 09-16 alle hverdager. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice om du har ytterligere spørsmål vedrørende bruk av abonnementet i utlandet.

Ha en fin dag - Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble flyttet fra sponz til Hudya, så langt har jeg ingenting negativt å si. Ingen ubehagelige overraskelser på telefonregningen. Telenor dekning. E-faktura. Hjemmesiden er ganske plagsom, med chattegreier istedenfor all info tilgjengelig umiddelbart. Syntes også prishoppet mellom 1 og 2 gb er for stort. Blir derfor ikke full pott.

Svar fra Hudya Mobil
05.05.2020 13.42
Hei Oddi! Takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du syntes overgangen var smertefritt :) Når det kommer til vår hjemmeside så jobber vi fortsatt med å gjøre den enda bedre og setter pris på din tilbakemelding! Prishoppet fra 1GB til 2GB er fordi vi har presset ned prisen på 1GB så langt som det går, vi har gjort dette for det er så mange kunder som er fornøyde med vår 1GB abonnement og vi ønsker at det skal være en pakke som alle kan ha :) Hilsen Jonna i Hudya
Per B. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hudya er super, men jeg har elendig dekning i Telenor"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har abo. i Sponz som er oppkjøpt av Hudya. Er IKKE fornøyd med Telenors nett!!! Når det regner har jeg "blinklys-mobil".. Hakker og faller ut hele tiden. Store deler av samtaler faller ut og jeg må gjenta meg selv hele tiden. Har tatt dette opp med Sponz, Telenor og NKOM, ingen ting skjer for å forbedre saken. Nå vurderes et abo. som bruker Telias nett, da det har bedre dekning. Dette har ikke noe med Hudya å gjøre..

Svar fra Hudya Mobil
30.04.2020 07.25
Hei Per! Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ikke har Telenor dekning der du bor, dessverre så er det ikke alle som får full dekning hos dem. Du kan gjerne kontakte oss på kundeservice@hudya.no så kan vi feilmelde problemet til Telenor. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med Hudya, selv med dårlig dekning. Det er ingen bindingstid på abonnementene våre, så du står fritt med å bytte til et selskap med Telia dekning hvis du måtte ønske dette. Du er hjertelig velkommen tilbake i så fall 🙂 Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

God og rask kundeservice. Slipper lang telefonkø og masse forskjellige valg før en får snakket med kundeservice :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service, enkelt og greit!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god service, rask å svare. Var medlem i Sponz og overføringen til Hudya gikk veldig bra. Prisnivået er også veldig bra med tanke på hva man får :)

Jannicke G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Suveren service og priser"
4 syns denne omtalen er nyttig

Får svar på spm veldig rask, perfekt abonnement til oss! Gode råd og god service! Anbefales på det sterkeste

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"They hilight what is for free, but all the fees you have to look for.."
8 syns denne omtalen er nyttig

I compared the prices from few mobile operators and Hudya had the most gb for the money. I read all the highlighted things that are for free and from the first glance couldn't find any other costs.. after 9 days of using Hudya I received a message that I have used 80% of 1000 kr and that my phone can be blocked if it reaches 100%.. So I started to look for what and found out that calls to EU are not for free.. If you compare Telenor and OneCall when you press on your chosen abonnement you can see what is for free and what is not the same place, but in Hudya you have to read til the very end where the last line says: Se alle priser her. And it's not highlighted, so it took me some time to find it.. Also when I changed to Hudya I didn't receive any contract with all the prices written down.. In the end I payed for my mistake of not doing good enough due diligence.. but I have feeling that they have also hidden rocks in all of their services, so I suggest not to fall for their marketing tricks.

Svar fra Hudya Mobil
30.04.2020 07.24
Hi Gintar, thank you for your feedback. We in Hudya do not try to hide our prices on our website, and I am sorry if it comes out that way. Its usually not included in other phone companies, but the bigger ones usually have it included. That is also why they are more expensive. We do take your feedback seriously, and we are always working to make our products and website better. Best regards Jonna from Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rimelig og godt abonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig fornøyd med overgangen til Huday mobil, har fungert på alle området. Hyggelig og rask kundeservice. Kan anbefales alle.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Lovende!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er akkurat i ferd med portering fra ice til Hudya. Så foreløpig har jeg bare erfaring med nettside og kundeservice, men disse har til gjengjeld vært helt topp! Siden de tilbyr Telenor-dekning og ellers bra priser og andre vilkår, tror jeg dette blir bra:)

Roy V. S
Kundetilfredshet
"Fantastisk god kundeservice og dekning, og ikke minst pris."
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har prøvd utallige mobilselskaper igjennom årene. Har aldri opplevet noe så bra. Håper at det fortsetter i fremtiden?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig selskap med telenordekning!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kjempe fornøyd med abonnementene de leverer. Ikke noen uventede kostnader og veldig greit med reduksjon i hastighet som kicker inn når mnd. datapakke er brukt opp. Bra kundeservice, kjapp respons på mail.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR