Meny

Hudya Mobil omtaler og erfaringer

4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 34 innen
mobilselskap
86%
anbefaler
Hudya Mobil
Filtrer omtaler
107
14
5
3
11
Sorter omtaler etter
Viser av 140 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Hudya Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg abonner"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg undersøker alltid markedet for å få så gode produkter som mulig. Med både økonomisk og teknisk kunnskap er jeg sikker på å kunne vurdere rimelig godt. Jeg har valgt å ha abonnement hos Telipol i flere år nå og da er det tegn på at det er et godt valg for meg. For andre med andre behov kan det være andre valg som kan være bedre. Jeg har også erfart at kundeservice er dyktige og hjelpsom. Hehe, min kone abonner også hos dere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super og rask kundesupport, veldig rimelige priser og riktig nett. til mitt bruk ihvertfall!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Konkuransedyktig på alle områder etter min erfaring, gi meg EN grunn til å bytte! :-) Skulle forresten vært mulig å sperre for martime nett som er en plage hver gang man reiser med ferger i internationalt farevann. Å huske å skru av roaming er fort gjort å glemme.

Sylvia I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjapp svar og veldig bra service. Jeg lurte på om jeg hadde riktig abonnement og svaret var en veldig god oversikt over forbruket mitt med et forslag til meg. Dette hjalp meg ved å ta en god avgjørelse hvilket abonnement som passer best for meg akkuratt nå.

Svar fra Hudya Mobil
21.01.2020 14.31
Hei Sylvia,

Takk for tilbakemeldingen! Hvis forbruket ditt skulle endre seg i fremtiden så er det også enkelt og kostnadsfritt å endre opp/ned på ditt abonnement :)

Hilsen Thomas i Hudya
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundebehandling og svært rask"

Jeg fikk hjelp og svar med en gang jeg henvendte meg til kundeservice, så jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen og hjelpen!

Svar fra Hudya Mobil
21.01.2020 14.30
Hei Torhild,

Så fint å høre at du er fornøyd med oppfølgingen fra oss - bare å ta kontakt hvis det er mer du lurer på :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bedre og billigere abonnement finner du ikke pr. i dag"
2 syns denne omtalen er nyttig

Som middels bruker av mobiltelefon og beskjeden nettsurfer har jeg funnet mitt abonnement hos Hudya Mobil. Det er billig, driftssikkert og en kundeservice som svarer raskt når du ringer, og ikke minst yter utmerket service. Hilsen en fornøyd kunde.

Svar fra Hudya Mobil
17.01.2020 10.42
Hei Ola,

Så flott å høre at du er fornøyd med oss - takk for tilbakemeldingen !
Hudya har produkter som passer for de aller fleste. Kundeservice og kundeopplevelse er noe vi i Hudya setter høyt, så tilbakemeldinger som dette er alltid hyggelig

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og rimelige abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er svært godt fornøyd med Hudya som jeg har vært kunde av i et par måneder nå. God kundeservice som svarer på de spørsmål jeg har og attraktive priser på abonnement. Liker også den fremoverlente innstillingen og ideen om å samle flere tjenester til gunstige priser på en plass.

Svar fra Hudya Mobil
17.01.2020 10.41
Hei Per,

Takk for hyggelig tilbakemelding - supert å høre at du er fornøyd. Hudya setter kundeopplevelse og service høyt, og slike tilbakemeldinger er fine å få.
Hyggelig å høre at du liker visjonen til Hudya.

Hilsen Lene i Hudya
Eivind H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Billig og bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Så langt er min erfaring med Hudya, bare bra! Abonnementet er minst like bra som de dyreste. Hudya gir mer for pengene og har rask og behjelpelig kundeservice! Har egentlig ikke noe negativt å si, men synes at det er litt uoversiktlig å finne igjen databruken.

Svar fra Hudya Mobil
13.01.2020 15.06
Hei Eivind!
Takk for hyggelig tilbakemelding - supert å høre at du er fornøyd :)
Vi jobber med å gjøre MinSide mer oversiktlig og det vil også komme en Mobil app i løpet av 2020.

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Overflytting fra tidligere abonnement gikk smertefritt. Rask respons hos kundeservice både på mail og telefon.

Svar fra Hudya Mobil
21.01.2020 14.28
Hei Roger,

Takk for omtalen, si ifra hvis du skulle ha spørsmål videre!
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det bare fungerer!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Først og fremst kundeservice. Aldri lang ventetid for å få kontakt. Alltid en person som har god kunnskap og som gir svar på spørsmål og veiledning på sparket. Jeg vil i tillegg nevne at jeg aldri har opplevet tekniske problemer.

Svar fra Hudya Mobil
17.01.2020 10.41
Hei John,

Takk for flott omtale. Hudya setter sine kunder og kundeservice høyt, og vi jobber hele tiden med å kunne gi den beste kundeopplevelsen og hjelpen til våre kunder.

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telenordekning - Pris - Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er avhengig av Telenor-dekning, konkurransedyktig pris og en kundeservice jeg er fornøyd med. Hudya innfrir disse kravene.

Svar fra Hudya Mobil
17.01.2020 10.41
Hei Svein,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, Hudya setter kunde fokus og service høyt. Dette er hyggelige ord

Hilsen Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Angrer ikke ett sekund på at jeg valgte å bytte til Hudya. Har byttet for både egen familie, og nå også for mine foreldre. God dekning, og veldig god hjelp å få på kundeservice! Eneste som jeg kunne ønsket meg i tillegg er en egen app for å ha god oversikt over eget kundeforhold/forbruk.

Svar fra Hudya Mobil
17.01.2020 10.41
Hei Kiristi,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og har anbefalt oss videre til dine foreldre. Vi i Hudya har stort fokus på våre kunder og kundeservice, så slik omtale varmer.

Vi jobber med å få opp en app, slik at dere som kunder kan administrere å følge med på deres forbruk.

Hilsen Lene i Hudya
Ronald S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har holdt det de har lovet så langt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har bare hatt dem i ca 1 time så har vel ikke veldig godt grunnlag, men skal komme tilbake etter hvert, men er så langt godt fornøyd god dekning med telenor nettet. Tommelen opp👍

Svar fra Hudya Mobil
06.01.2020 11.50
Hei Roald,
Takk for din (tidlige) tilbakemelding på ditt kundeforhold, og hyggelig å høre at du er fornøyd så langt.

Hilsen Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"50% avslag og så svarer de når du ringer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ja det er helt greit for meg og betale halv pris og få svar når du ringer til din operatør. Godt Nytt År!

Svar fra Hudya Mobil
06.01.2020 11.50
Hei Per,

Takk for hyggelig tilbakemelding - vi har et stort fokus på å være tilgjengelig på telefonen, noe som har blitt mindre vanlig hos mange. Godt nytt år til deg også!

Hilsen Thomas i Hudya
Bytte til Hudya Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Hudya Mobil
Michael K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser på bruk i utlandet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kona og jeg byttet til Hudya hovedsakelig på grunn av de billige roaming prisene i Thailand. Vi har ikke noen håndsett binding og ABO pris i Norge for 10 til 12 GB er en av de beste. Men på utenlandspriser er Hudya helt konge 🤩👍

Svar fra Hudya Mobil
06.01.2020 11.50
Hei Michael,

Takk for omtalen din - vi vil alltid forsøke å være blant de billigste i markedet, i tillegg til å fokusere på god kundeservice. Hyggelig å høre at du er fornøyd :)
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig"
2 syns denne omtalen er nyttig

+ God Telenor dekning. - Tungvint innlogging på min side. Må få passord hver gang på mobil. - Dårlig oversikt på min side.

Svar fra Hudya Mobil
06.01.2020 11.50
Hei Torbjørn,

Takk for tilbakemeldingen - Det er sant at MinSide ikke er altfor mye å rope høyt om foreløpig, men vi jobber med å forbedre denne og det kommer mange positive endringer i tiden fremover. Fint å høre at er fornøyd med dekningen!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og problemfri avtale, litt kronglete å tegne nytt abonnement og få oversikt over eksisterende"
3 syns denne omtalen er nyttig

Funker bra, men savner bedre oversikt over forbruk på nett og en bedre måte å justere abonnement. Mistenker at dette skyldes overgangen mellom telipol og hudya i forbindelse med overtagelse. Bra og rask hjelp fra kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God oppfølging på brukerservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

God oppfølging på brukerservice. Litt begrenset åpningstid, men svarer raskt innenfor åpningstiden og gir god service videre.

Øyvind F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig på Telenor-dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt og rimelig abonnement for meg som trenger lite data. Jeg har behov for Telenor-dekning, og da er Hudya topp.

Bytte til Hudya Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Hudya Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot?"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte abonnement på Hudya 3. des. Torsdag fikk jeg melding om at sim-kort var sendt og omkobling skulle skje om 12. desember. 11. desember var simkort ikke kommet... jeg tok kontakt, og fikk høre at sim-kort ikke ble sendt før 9. desember, og derfor måtte oppkobling utsettes. Fikk løfte om at oppkobling skulle skje umiddelbart når simkortet kom. Sim-kortet kom fredag, og Hudya lovte oppkobling kl. 15.30 samme dag. Det skjedde ikke. Jeg ringte Hudya kl. 16.00... fikk da beskjed op at det bare var litt forsinkelse i systemet, og at oppkoblingen helt sikkert ville være i orden kl. 16.15. Kl. 16 stengte kundeservice. Noen oppkobling skjedde ikke hverken fredag eller lørdag. Resultatet var at jeg måtte kjøpe meg et kontantkort for å ha telefon over helga. Mandag ringte jeg kundeservice i Hudya, uten å få svar. Hva er det Hudya DRIVER MED? Jeg fraråder å ha med dette selskapet å gjøre... Det er bare bløff og tull slik jeg har opplevet det. Har Hudya en god forklaring?

Svar fra Hudya Mobil
18.12.2019 09.19
Hei Ivar,

Det var synd å høre om din opplevelse hos oss. Jeg husker selv å ha snakket med deg på en av dine samtaler til kundeservice. Vi opplevde dessverre utfordringer med utsendelse av SIM kort i perioden du bestilte hos oss. Dette var grunnet et høyt antall bestillinger og noen tekniske utfordringer i våre systemer. Heldigvis er dette nå løst.
I tillegg så nevner du at det var utfordringer med å endre på din overføringsdato. Dette kan ofte skje når du tar kontakt kort tid før overføringen skjer da det er egne tidsfrister hos ulike operatører. På kundeservice føler vi at vi har vært imøtekommende og forsøkt å løse flokene som har oppstått her, men jeg forstår at din totale opplevelse ikke er god, og har full forståelse for tilbakemeldingen du gir.

Vi sendte deg en e-post 14 desember, men har ikke mottatt noe svar på denne - det er viktig at du svarer oss på e-posten så vi kan verifidere ditt SIM kort.

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig service"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte nytt simkort på en lørdag og fikk beskjed om at dette ville komme i posten etter ca. 3-4 virkedager. En uke etter på fredag var det ennu ikke kommet og jeg kontaktet kundeservice og spurte. Fikk beskjed om at det var forsinket pga Black friday og at det ville komme over helgen. Påfølgende onsdag tok jeg kontakt igjen og fikk da vite at de hadde sendt det først mandag. Så kundeservice løy da de pratet med meg fredag. Nå er det gått en uke til. Ingen sim kort og jeg har bedt dem annullere bestillingen. Telia fikset sim kort på null komma nix.

Svar fra Hudya Mobil
18.12.2019 09.16
Hei Lill,

Takk for at du gir tilbakemelding på din opplevelse med din bestilling. Vi hadde en uke hvor våre SIM kort var forsinket grunnet et stort antall bestillinger i løpet av kort tid og noen tekniske utfordringer. Vi beklager dette på det sterkeste. I tillegg har det vært ytterligere forsinkelser grunnet senere postgang nå i tiden rett før jul. SIM kort går nå ut som normalt. Det var synd at det ble slik, det var ikke slik vi hadde ønsket din opplevelse av å bestille hos oss. Vi håper likevel at du vurderer oss i fremtiden og at vi får mulighet til å gjøre opp for det dårlige inntrykket.

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fikk hjelp med nytt abonnement uten å oppgi personnumneret på nettet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er skeptisk til å oppgi persondata på nettet. Dette ble ordnet ved telefon/ sjekk at jeg samhandlet med Hudyas konsulent. Hyggelig samtale og rask bestilling av nytt abonnement der og da.

Svar fra Hudya Mobil
18.12.2019 09.16
Hei,
Fint å høre at du er fornøyd - vi har forståelse for at ikke alle ønsker å oppgi personnummer på nettet. Ta kontakt hvis det er mer du lurer på!
Per A. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utmerket service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Til tross for litt kluss i første bestilling så ble det elegant tatt inn å ordnet opp i til min fulle tilfredsstillelse.

Svar fra Hudya Mobil
29.12.2019 21.31
Hei Per!

Godt å høre at det ordnet seg, og takk for hyggelig tilbakemelding!
Per E. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Virker ok"
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god behandling av meg som kunde! Var på Gran Canary og mistet forbindelsen. Kjøpte 15G, men ingen ting skjedde. Kjøpe 15G på nytt etter noen dager. Ble først belastet for begge, men klagde på den avgjørelsen. Ble senere ettergitt den ene 15G .

Svar fra Hudya Mobil
11.12.2019 13.28
Hei Per,
Takk for omtalen - Beklager å høre at du ikke fikk bestilt pakke først, vi skal undersøke omstendighetene rundt dette nærmere. Bra at det ordnet seg til slutt, vi ønsker selvsagt ikke å ta betalt for datapakker som er bestilt feil.

Hilsen Thomas i Hudya
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Bjarte H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
6 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd. Kunne kanskje ha hatt kontantkort også. Trenger det til SMS styrte overvåkning på hyttene.

Svar fra Hudya Mobil
11.12.2019 13.24
Hei Bjarte,

Takk for omtalen! Jeg vil anbefale vært Flex abonnement til 0 per måned. Her betaler du kun for bruken (0,99 pr Min/SMS/MMS). Den vil nok passe perfekt til hytteovervåkning :)

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra, håper det holder seg videre."
4 syns denne omtalen er nyttig

Meget bra operatør, god kundeservice som er serviceinnstilt. Meget bra dekning og super klar tale. Håper det kommer en App for nedlasting snart, er vel det eneste som er negativt med Hudya. Men forstår det slik at en App er under utvikling.

Svar fra Hudya Mobil
11.12.2019 13.24
Hei Stig,

Som du nevner så jobber vi med en App, og gleder oss veldig til denne er på plass. Ellers, takk for omtalen og bare å kontakte oss hvis det er mer du lurer på :)

Hilsen Thomas i Hudya
Mobilabonnement fra Hudya Mobil
Bytt på nettsidene til Hudya Mobil
Vis alle mobilabonnement
Flex Zero
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0 GB
pr. mnd
0 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
0 MB
50 minutter, 50 SMS og 50 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
300 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,3 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Barn 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
114 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
185 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
225 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
269 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Hudya Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Hudya Mobil
Gå til Hudya Mobil nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR