Meny

Hudya Mobil omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 30 innen
mobilselskap
82%
anbefaler
Hudya Mobil
Filtrer omtaler
53
8
3
3
7
Sorter omtaler etter
Viser av 74 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Hudya Mobil?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde først Telipol, så ble de overtatt av Hudya. Merker ingen forskjell, billig abonnement, aldri hatt problemer.

Svar fra Hudya Mobil
13.11.2019 14.00
Hei Inger,

Takk for omtale, det er korrekt at det ikke medførte noen forskjeller i pris og dekning da Hudya kjøpte Telipol i Desember 2018. Samme vilkår er gjeldende

Mvh Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hudya ordner opp straks på telefon. Hydya og Telipol er samme operatør og da gikk jeg fra Telipol 12GB til Hudya 12GB 6 november, noe som faktisk blir billigere, og de glemte å få med rollover til november, men det ble ordnet på 2 minutter mens jeg satt i telefonen. Heller ingen ventetid på kundeservice. Kan anbeales etter ca 1 år som kunde.

Svar fra Hudya Mobil
13.11.2019 13.58
Hei Reidar,

Takk for en flott omtale. Det er korrekt at det ikke ble noen endringer da Telipol ble oppkjøpt av Hudya i Desember 2018. Samme vilkår og priser.
Vi på kundeservice er her for kundene våre og vi setter stor pris på slik omtale. Ta kontakt om det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med.

Mvh Lene i Hudya
Anne G. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Spørsmål ang oppføring av tlf nr i nummeropplysningen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Raskt svar, spørsmål sendt på kvelden ble besvart neste morgen. Og mitt ønske ble ekspedert innen en time. Meget god service.

Svar fra Hudya Mobil
13.11.2019 13.57
Hei Anne,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, vi er her for å hjelpe våre kunder så slike omtaler setter vi pris på.

Mvh Lene i Hudya
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kunder siden april 2019"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt fungerer knirkefritt med Telenor nett. Vår familie er fornøyd med både privat og bedriftsabonnement. 👍🏼

Svar fra Hudya Mobil
08.11.2019 14.29
Hei Rita,

Så hyggelig å høre at dere er fornøyd ! Ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe dere med ved en senere anledning

Mvh Lene i Hudya
Stein O. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vanvittig bra!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Her får man alt man trenger, og til en av de beste prisene. Kundeservicen er helt topp Mobilabonnement er billig og man har Telenor sitt 4g+ dekning, fri fart osv osv til knall priser. Sjekk strøm og andre produkter på hjemmesiden Deres, imponerende!!

Svar fra Hudya Mobil
08.11.2019 09.08
Hei Stein,

Så hyggelig tilbakemelding fra deg. Godt å høre at du er fornøyd med oss og har fattet interesse for alle våre produkter. Ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning!

Mvh Lene i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Raskt og hjelpsom løsning av kundeservice. Ble svart etter noen minutter og saken ble løst med en gang.

Svar fra Hudya Mobil
07.11.2019 09.08
Hei Nikolas,

Fint å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk - bare å ta kontakt hvis du har andre spørmål!

Hilsen Thomas i Hudya
Arne B. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget effektiv, hjelpsom og vennlig kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Mitt utgangspunkt var litt mer komplisert enn vanlig siden jeg har hatt italiensk mobiltelefon i mer enn 10 år. Jeg fikk heldigvis tak i en meget effektiv, hjelpsom og vennlig kundebehandler hos Hudya som ordnet dette over natten. I dag var jeg innom kontoret til Hudya i Henrik Ibsens gate 100, fikk installert nytt simkort av kundebehandler og er nå fullt operativ på norsk mobil. Virkelig slik kundebehandling skal være!

Svar fra Hudya Mobil
04.11.2019 14.38
Hei Arne, velkommen som ny kunde hos oss og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss hyggelig omtale. Vi håper du blir fornøyd også i fremtiden, og husk at vi er her for deg om du lurer på noe.

Mvh Majken i Hudya
Harald R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Konkurransedyktig mobiloperatør"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt selskapet i mange år, og er godt fornøyd. Flere alternativ til abonnement, som passer godt for meg. Og, ikke minst: Lett å finne telefonnummer til kundeservice, og der svarer et MENNESKE - raskt!

Svar fra Hudya Mobil
04.11.2019 14.38
Hei Harald, og tusen takk for gode ord om våre produkter og service, det setter vi stor pris på. Kundebehandlerne våre er hjertet i bedriften vår, og jobber hardt hver dag for å være tilgjengelig for kundene våre og yte personlig og effektiv service.

Mvh Majken i Hudya
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og innsiktsfull support"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hadde en del trøbbel med innlogging til "min side". Det gikk til slutt greit. Dagen etter hadde supporten sett at jeg hadde strevd litt. Dermed fikk jeg meget god veiledning og takk for det. Hjemmesiden kunne nok bli en tanke bedre. Ut fra hva jeg har opplevd så kan jeg trygt anbefale mobiltjenester fra Hudya. Alle i vår familie har Hudya mobilabonnement og er meget fornøyd.

Svar fra Hudya Mobil
01.11.2019 10.04
Hei Bjørn.
Takk for omtalen, og godt å høre at du er fornøyd og fikk god veiledning!
Som du nevner så har vi fortsatt litt å gå på når det gjelder nettsider. Vi gjør stadig endringer og forbedringer, og vil snart flytte vår MinSide løsning så den er fullt tilgjengelig på hudya.no.

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hudya mobil"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har bare hatt abb i to dager, men hittil er jeg veldig fornøyd med alt sammen: pris dekning. Også veldig fornøyd med hyggelige og oppdaterte i kundeservice.

Svar fra Hudya Mobil
28.10.2019 10.20
Hei Ole,
Godt å høre at er fornøyd så langt, ikke nøl med å ta kontakt hvis du lurer på noe!

Hilsen Thomas fra Hudya
Gry A. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Nå har jeg nylig blitt kunde, men så langt er jeg veldig fornøyd"
7 syns denne omtalen er nyttig

Billig abonnement, veldig kjapp tilbakemelding fra kundeservice, og super service. Dette anbefaler jeg svært gjerne til andre. Kunne ønske et abonnement med fri taletid og SMS, men uten mobildata, da jeg ikke har bruk for dette.

Svar fra Hudya Mobil
17.10.2019 09.07
Hei Gry,
Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vurderer å lansere et rimelig abonnement uten data inkludert, med Fri tale/SMS/MMS og regner med en slik løsning er på plass før året er omme. Så det er bare å følge med på hudya.no!

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd!"
5 syns denne omtalen er nyttig

God telenordekning, god kundeservice ifm. tyveri og sperre av databruk til ungdom. Kan være litt vanskelig å komme gjennom på telefon. God pris på datapakker.

Svar fra Hudya Mobil
15.10.2019 10.30
Hei Ida,
Takk for tilbakemeldingen! Det er mulig det var litt kø når du forsøkte å ringe oss, ventetiden hos oss er sjeldent mer enn 30 sekunder.Ellers veldig fint å høre at du er fornøyd med kundeservice og dekning :)

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra produkt og utmerket kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vi ville bestille mobilabonnement til bedriften vår og kontaktet kundeservice. I under to timer fikk vi tildelt en kundeveileder som hjalp oss med avklaring og bestilling. Alle spørsmål vi stilte ble besvart med en hyggelig telefonsamtale eller på epost i løpet av minutter. Dette er kundeservice på sitt beste! Og selve mobilabonnementet er det billigste på marked for tiden. Så langt kan Hudya virkelig anbefales.

Svar fra Hudya Mobil
15.10.2019 10.28
Hei!

Veldig fint å høre at du var fornøyd med bestillingshjelpen hos oss. Vi håper du blir fornøyd fremover, og ikke nøl med å ta kontakt hvis du skulle ha andre spørsmål!

Hilsen Thomas fra Hudya
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ble skuffet over regningen, rett skal være rett etter avtale"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble veldig skuffet over første regning. Fikk hudya fra den 27.9 men var beregna betaling fra den 18.9 da jeg bestilte. Det må jeg si var meget skuffende så jeg kommer til og følge med heretter. Bestilte med 6 G og 269 i mnd.

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 11.35
Hei Einar.
Takk for din tilbakemelding! Jeg sjekket din faktura, og ser at du er fakturert for månedsavgift fra 28.09 som er dagen etter at ditt mobilnummer ble overført til oss. Dette står nærmere spesifisert på s. 2 på fakturaen. Fakturaperioden som er spesifisert øverst (18.09 - 30.09) gjelder eventuell forbruk utover det som er inkludert, og ikke månedsavgiften. Siden dette kan skape misforståelser, vil vi endre på oppsettet fra neste faktura. Tusen takk for at du sa fra om dette, og for at du har bidratt til at fakturaen blir enklere å forstå for alle kunder 🙂 Med vennlig hilsen Thomas i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Effektiv og god service!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Svært hyggelig dame som fikset alt på kort tid, hvis jeg skal lete etter noe å klage på så kunne det vært litt bedre 4G dekning enkelte steder. Men ellers er jeg superfornøyd! Billig og bra😊

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 11.34
Hei Therese. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din, det er alltid fint å høre hva kundene våre synes om oss og vår kundeservice. Det er det vi lærer av og får energi og inspirasjon av. Når det gjelder dårlig dekning så vet jeg ikke hvor du opplever dette, men ta gjerne kontakt med kundeservice for en prat, så kan vi sjekke dekningskartet og se om vi finner noen svar der. Vi har Telenor-dekning med fri fart, og leverer den dekningen som til enhver tid finnes i området du er i. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kjempebra kundeservice!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Fikk veldig god og kompetent svar på alle mine spørsmål pr telefon og email. Vi nå byttet mobilbredbånd til Hudya Mobil. Fikk beskjed om at de ordner alt med den gamle leverandør. Vi er kjempefornøyd 🙂 Anbefales!

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 14.39
Hei Carmen. Takk for hyggelig tilbakemelding og anbefaling, det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lave priser, god dekning og god kundeservice"
11 syns denne omtalen er nyttig

Vi var litt uheldig med forrige telefonabonnement, hvor det var dårlig dekning og høye priser. Vi sammenlignet løsninger i markedet og landet på Hudya som leverer på Telenor nettet. Fikk en god pris for telefoni og data. Overføringen gikk smertefritt og vi har vært veldig fornøyd med tjenesten. Når jeg denne uken hadde behov for å gjøre en endring raskt, ringte jeg kundeservice. Jeg forventet ventetid og treg saksgang men konsulenten fikset alt og ringte meg tilbake for å bekrefte at det nå var i orden. Kjempeflott!

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 11.32
Hei Randi. Tusen takk for gode skussmål, det er vi så glade for at du deler. Det er bare å ta kontakt igjen om du har spørsmål om våre tjenester, så hjelper vi deg mer enn gjerne. Mvh Majken i Hudya
Dagfinn E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk selskap som ikke kaster bort penger på tull og fjas"
5 syns denne omtalen er nyttig

Måten Hudya driver selskapet på uten reklame og en mengde ting som ikke er til nytte for den enkelte kunde gjør at selskapet er absolutt det billigste på markedet med topp dekning og gode abonnement. Jeg har vært kunde i flere år (tidl. Telipol). Hudya kan anbefales på det varmeste. Kommer ikke på noe negativt ved Hudya men kanskje dere kunne bruke oss fornøyde kunder til å spre budskapet om Hudya i form av en mail til oss om opplysninger med hvordan nye kunder skal gå frem.

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 11.32
Hei Dagfinn. Dette var hyggelig lesning, tusen takk skal du ha! Det varmer å høre at du er så fornøyd, og ikke minst at du har vært kunde lenge og har fulgt med på at vi tok over kunder fra tidligere leverandør. Fornøyde kunder er jo den beste reklamen et selskap som oss kan få! Ta gjerne kontakt med vår hyggelige kundeservice om du ønsker konkrete tips om hvordan du går frem for å invitere nye kunder - eller henvis dem til hudya.no for informasjon og bestilling. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"BESTE MOBILOPERATØREN"
6 syns denne omtalen er nyttig

Bedre mobiloperatør skal du lete lenge etter. Min erfaring med Hudya er enestående og har ingen negativt og si om Hudya. Anbefales på det sterkeste!

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 11.32
Hei Metin, takk for gode ord. Vi setter enormt pris på din tilbakemelding og anbefaling, og det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd med oss. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Gode og konkurransedyktige priser og veldig god kundeservice. Svarer raskt på henvendelser og veldig hjelpsomme kundebehandlere. Svært fornøyd.

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 11.31
Hei Helle. Så hyggelig at du er fornøyd med våre priser og vår kundeservice, og at du får effektiv hjelp når du trenger det. Akkurat slik vi ønsker at kundeopplevelsen hos Hudya skal være! Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Akkurat det jeg forventer og ingen problemer"
9 syns denne omtalen er nyttig

Leverer som jeg forventer. God dekning. Fin pris. Ingen problemer. Når Hudya også får eSim blir det nesten mer enn det som kan ventes fra billigleverandør (seks stjerner?)

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 11.31
Hei Gustav. Så hyggelig at du er fornøyd med leveranse, dekning og pris. Det varmer og inspirerer alle oss i Hudya til å jobbe hardt og utvikle oss enda mer i tiden fremover. Når det gjelder eSim så står det på to do-listen, og vi jobber med å få det på plass. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vinner på pris, oversikt og kundeservice!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Feirer nå 1 år med Telipol/Hudya. Har totalt 7 abonnement som enkelt administreres i et enkelt web-grensesnitt hvor datakontroll, tilleggspakker og andre tjenester lett kan endres. Kundeservice, når noe likevel går galt, har også fått stadig bedre responstid og ryddevilje !

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 11.31
Hei Anders. Så hyggelig av vi har hatt 1-årsjubileum sammen, og takk for veldig hyggelig tilbakemelding på våre tjenester og kundeservice. Med vennlig hilsen Majken i Hudya.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Veldi bra dekning, og kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra dekning særlig i Hoksund området, der merker jeg stor forskjell.. Kundeservice er seriøs og hjelpsom

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 11.31
Hei Edgar. Takk for din anbefaling. Vi er så glade for å høre at du er fornøyd med Telenor-dekningen og at du får god hjelp fra vårt kompetente kundeserviceteam. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Bytte til Hudya Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Hudya Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Absolutt anbefalelsesverdig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Gode priser, ikke hatt noe problem med dekning og særdeles høflig og hjelpsom kundeservice. Flinke folk.

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 11.31
Hei Stian. Takk for at du har tatt deg tid til å anbefale oss og dele din oppfatning av våre priser, tjenester og dyktige kundeserviceteam. Det varmer! Bare å ta kontakt om det skulle være noe, så tar vi en hyggelig prat. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit, god kundeservice!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet mobil abonnement til Hudya mobil, for det skulle passe mitt bruk og skulle være enkelt å ha med å gjøre. Kundeservice'en er helt suverent!

Svar fra Hudya Mobil
04.10.2019 11.30
Hei Amund. Takk for gode ord. Vi jobber daglig med å forenkle våre tjenester og lytte til kundene våre, så det er veldig hyggelig at du er fornøyd med servicen du har fått. Vi er her om det skulle være noe! Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Mobilabonnement fra Hudya Mobil
Bestill på nettsidene til Hudya Mobil
Vis alle mobilabonnement
Flex Zero
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0 GB
pr. mnd
0 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Basis 0 GB
50 minutter, 50 SMS og 50 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Medium 300 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,3 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Barn 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
269 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fri 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Hudya Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Hudya Mobil
Gå til Hudya Mobil nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR