Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
78%
anbefaler
Scoopr Mobil
Filtrer omtaler
184
23
11
9
41
Sorter omtaler etter
Viser av 268 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Det verste selskapet som jeg har prøvd noen gang!"
1 syns denne omtalen er nyttig

De er kjempe rotete, jeg mottok aldri faktura fra dem og jeg opplever de som de ikke har kontrol på sitt system. Ringte kundeservice flere ganger uten at det var hjelp og det var ingen kundeservice mentalitet til å lytte på min problem stilling. Måtte ringe tre ganger før det var en seriøs kundeservice med arbeider som fant ut av at de hadde skrivet feil epost(selvom jeg hadde spurt om det kunne vært feilen tidligere). Sendte en klage direkte på til selskapet på mail, har ikke fått svar. De har sendt tre ganger en purre regning som jeg egentlig ikke burde betale , for jeg har aldri mottatt faktura pågrunn av feil i systemet hos dem. Jeg har mått ringe og be de om å sende hver gang og fjerne purre gjebyr. I dag har jeg plutselig igjen fått en purring uten faktura. Jeg orker ikke å bruke tid til å ringe dem igjen, denne gangen betaler jeg denne purringen selvom jeg ikke burde gjøre det og finner en mer et mer seriøs mobil selskap. Dette er et mobil abonnement for min 7 år gammel sønn, som gang på gang mottar sms og blir ringt fra andre selvom jeg spesifikk ba de om at dette ikke skulle skje. Alt skal gå direkte til meg som foreldre og hans nummer ikke burde være synlig for andre. Ville holde langt fra de, aldri brukt så mye tid før hos et selskap, hvor ting burde blitt retta opp og og gått automatisk.

Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Økte priser og dårlig kundeservice. Snakket med flere på kundeservice, samme arroganse fra samtlige. Anbefales ikke.

Svar fra Scoopr Mobil
26.10.2020 10.02
Hei Aleksander, og takk for din omtale.

Vi har foretatt en prisøkning gjeldende fra 01/10/2020 grunnet endringer i markedet. Din henvendelse ble besvart og forklart i forhold til vilkår som gjelder på våre abonnementer, det er beklagelig at du opplever dette som dårlig kundeservice.

Hilsen Kundeservice Scoopr
Christer
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rotete og uoversiktlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Uoversiktlig og rotete hjemmeside. Finner ikke ut hvor mye data jeg har brukt /har igjen. Masse reklame om lån etc. Anbefaler ikke

Svar fra Scoopr Mobil
26.10.2020 09.58
Hei Christer, takk for din omtale.

Ved å logge inn på min side med engangskode per SMS skal du få oversikt over forbruk, om du ikke finner dette ta gjerne kontakt med kundeservice så skal vi få sett på saken, mobil@scoopr.no eller 418 00 000. Vi jobber med å forbedre min side slik at denne blir mer oversiktlig og enklere for deg som kunde, vedrørende reklame om refinansiering, så gjelder dette da vi har flere produkter vi jobber med, og ønsker å fremme dette på lik linje med mobil.

Hilsen Kundeservice Scoopr
Bjørn O. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fikk regning i denne uka. 103 SMS fra Thailand. Opptelling av historikken viser 20."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk regning i denne uka. 103 SMS fra Thailand. Opptelling av historikken viser 20. Bytter til annen operatør umiddelbart etter at jeg er tilbake i Norge til våren. Må desverre vente så lenge da jeg tror det er vanskelig å få tilsendt et Norsk simkort til Thailand

Svar fra Scoopr Mobil
13.10.2020 13.57
Hei Bjørn, og takk for din omtale!

Her var det en misforståelse på hvilken periode ditt forbruk på fakturaen gjaldt, dette kan fort skje, men anbefaler å se spesifikasjoner på faktura for å se hvilken periode man er fakturert for. Flott vi fikk ordnet opp og en klarhet i dette:)
Ta gjerne kontakt med kundeservice om du skulle ha ytterligere spørsmål om din faktura!

Hilsen Kundeservice i Scoopr
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt mobilabonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeservice, svarer raskt. Men synes det er dyrt sammenlignet med andre mobilabonnement. Da Scoopr overtok Hudya ble prisen økt, enda det ble lovt at det ikke skulle bli endring i prisen! Kunne vært bedre dekning enkelte plasser her i nord.

Svar fra Scoopr Mobil
13.10.2020 13.56
Hei Carina, og takk for din omtale!

Hyggelig å høre at du setter pris på vår kundeservice! Konkurransen på markedet er stor og vi kan ikke alltid være billigst på alle på abonnemneter dessverre. Det er korrekt at det ikke ble noen endringer i priser og vilkår da vi foretok en navneendring, prisøkningen ble varslet av Hudya i August, men var ikke gjeldende før Oktober.
Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi se på innstillinger i forhold til din dekning, men det kan være enkelte steder hvor det er dårligere dekning enn andre steder.

Hilsen Kundeservice Scoopr
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit."

Irriterer meg over dårlige "mine sider", lite jeg får gjort selv. Vurderer å bytte pga dette, så irriterende synes jeg det er. Lave priser og rask kundeservice veier litt opp, så skal gi de litt mer tid. Ellers merker jeg ikke noe på leverandør i hverdagen, dekningen er god og jeg får gjort det jeg skal.

Svar fra Scoopr Mobil
13.10.2020 13.54
Hei, og takk for din omtale!

Vi jobber fortløpende med å forbedre min side slik at man har tilgang til flere funksjoner og kan foreta endringer selv, uten å måtte kontakte oss i kundeservice. Dette er absolutt noe som er nødvendig for dere som kunde!
Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, slike omtaler setter vi pris på.

Hilsen Kundeservice Scoopr
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Prisendring og kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Som sikkert flere av dere så var dere medlem av hyuda før Scoopr tok over. Jeg fikk klar beskjed om at det ikke ville bli noen endringer I pris eller abonoment. Første regningen jeg får har prisen allerede gått opp 50 kr. Jeg ringte inn til kundeservice og påpekte dette. Ble møtt med en sur tone om at de hadde sendt meg mail 1. oktober og informert om dette. Jeg sjekker mailen min og der ligger det ingen informasjon som strengt talt er ulovlig. Jeg vil ta dette videre med forbrukerrådet. Dette er rett og slett lureri. Jeg vet at 50 kr ikke er mye men det er prinsippet. og i disse tider valgte jeg dette abonomentet av hyuda pga økonomisk situasjon i pandemien. Ekstremt dårlig kundeservice og lureri.

Svar fra Scoopr Mobil
07.10.2020 16.23
Hei Audun, og takk for din omtale.

Informasjon om prisendring utsendt av Hudya ble sendt i god tid før endringen ble gjeldende, denne informasjonen ble utsendt i August, dette er derfor innenfor de rammer som er gjeldende for en prisendring og varsling rundt dette. Det medfører riktighet at det ikke er noen endringer i priser eller vilkår fra Hudya til Scoopr, dette da en prisendring ble meldt fra om før endringer fra Hudya til Scoopr.
Det er beklagelig at du sitter igjen med en slik opplevelse av vår kundeservice, det har ikke vært vår intensjon og vi tar dette med oss videre for å kunne bli bedre i møte med våre kunder. Din henvendelse ble løst på en god måte med kundeservice, med en løsning som passet for alle parter. Det er igjen beklagelig at du sitter igjen med dette inntrykket av vår kundeservice.

Hilsen kundeservice
Benjamin J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Øker priser - sleezy markedsføring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Positivt: God dekning, ingen brukerproblemer. Negativt: Økte prisen i slutten av August, endret navn fra Hudya til Scoopr noen uker etterpå. Skryter deretter av at prisen forblir de samme gjennom navneskiftet. Kundeservice svarer frekt og avisende når jeg spør om endringen på regningen. Ikke lenger det mest prisgunstige alternativet.

Svar fra Scoopr Mobil
07.10.2020 16.10
Hei Benjamin, og takk for din omtale!

Informasjon om prisendring ble sendt i god tid før endringen ble gjeldende, denne informasjonen ble sendt i August, dette er derfor innenfor de rammer som er gjeldende for en prisendring og varsling rundt dette. Det medfører riktighet at det ikke er noen endringer i priser eller vilkår fra Hudya til Scoopr, dette da en prisendring ble meldt fra om før endringer fra Hudya til Scoopr.
Det er beklagelig at du opplever møte med vår kundeservice slik du gjør, da dette ikke er vår intensjon. Vi tar med oss dette videre for å kunne bli enda bedre i møte med våre kunder.

Hilsen kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ekstra data er veldig dyrt."

Har snart brukt opp data og fikk melding med de Dersom man bruker opp data koster en ekstra Gb 199 kr. Denne pakken kan kun brukes ut måneden. Altså ingen rollover. Dersom man ikke kjøper ekstra datapakke koster det 2.49 pr mb opp til makspris på 399 kr. (1 Gb med denne mb-prisen ville kostet 2500kr!) Har tidligere hatt ICE som hadde struping av data så man ikke risikerte ekstra kostnader. De hadde også rollover på ekstra datapakker. Det er rart at en ekstra datapakke er dyrere enn abonnementet som har samme mengde data og også inkluderer fri tale og sms. Scoopr er et abonnement som fort blir veldig dyrt dersom man bruker opp dataen og glemmer å skru av mobildata.

Svar fra Scoopr Mobil
06.10.2020 11.21
Hei Vegard, og takk for din omtale!

Du får Roll Over av ekstra datapakke opptil det som er inkludert i ditt abonnement, her gjelder samme vilkår som Roll Over av mobildata som er inkludert i ditt abonnement. Med datakontroll aktivert på ditt abonnemnet, vil hastigheten strupes når du har brukt opp inkludert mobildata, du vil da ikke bli fakturert for overforbruk av mobildata og du kan kjøpe en ekstra datapakke om du har behov for dette. Om du ikke har datakontroll aktivert og bruker mobildata utover det som er inkludert, vil du bli fakturert for overforbruk med en makspris på 399,00 kr.

Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi aktivere datakontroll for deg om dette ikke er aktivert.

Hilsen Lene
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Flott, fleksibel og rask kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikke endret SIM kort fra data-sim til vanlig sim i en fart uten kostnad. Meget gode formayd. Og det virker - det er det beste.

Birgitte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"VELDIG DYRT!"

Helt fra starten her det vært rot med fakturaene. De sender ikke ut varsel, men rett til høye purregebyr! Jeg har ellers kontroll på alt annet i nettbanken min (får aldri en purring), men det er tydeligvis min feil at det er rot med hudya - kundeservice vil ikke ta noe ansvar! Siste regning kom på nesten 500 kr til tross for at jeg har et abonnement som skal koste 99 kr. De har pålagt meg et sperregebyr og påstår at de hadde sperret tlf min pga manglende betaling, men min telefon har aldri vert sperret - så dette er løgn fra deres side! Jeg synes det er utrolig trist at slike selskaper finnes da de svindler til seg penger fra kunder som i utgangspunktet har tillit til at selskapet er det de utgir seg for.... Jeg velger å ikke gi dårligste karakter på kundeservice fordi jeg snakket i sommer med en hyggelig mann som hjalp meg å bytte nr... Jeg bytter nå til Telia! ANBEFALER INGEN Å BRUKE HUDYA - DET LUKTER LURERI OG BEDRAG LANG VEI!!

Svar fra Scoopr Mobil
10.09.2020 14.59
Hei Birgitte, takk for din omtale!

Ved fakturering sender vi alltid du en SMS varsling samt faktura per epost/avtalegiro eller efaktura, avhengig av hvilken avtale du har satt opp i din nettbank. Før det påløper gebyrer sendes det ut ytterligere varslinger, samt før abonnemnet blir sperret sendes det ut varslinger slik at du som kunde skal ha mulighet til å betale faktura før det påløper ekstra kostnader. Vi har vært i dialog med deg vedrørende dette og forklart hendelsesforløp, det er viktig at man sjekker avtale i banken om faktura ikke blir betalt for å se om evt maks beløp på en avtalegiro f.eks er for lav som gjør at faktura ikke blir betalt eller om det er noe annet som gjør at faktura ikke blir betalt, ved avtalegiro/efaktura må dette tas direkte med banken da vi ikke kan gjøre noe med dine avtaler i bank. Det er beklagelig at du har denne opplevelsen av oss, men det er utsendt varslinger vedrørende faktura.

Hilsen Lene
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"presentasjon av priser"

sendte de en mail hvor jeg prøver og få vite om priser er inklusive mva og de forstår ikke dette spørsmålet , ved andre gangs svar babler de om en faktura osv ,men når faktura kommer er det oppdelt prisen på forbruk + mva

Svar fra Scoopr Mobil
08.09.2020 19.35
Hei Kåre, takk for din omtale!

Alle våre priser er inkl mva, men vi må vise priser eks og inkl mva på våre fakturaer. Priser du ser på vår nettside er inkl mva, som er prisen alle kunder må betale

Hilsen Lene
Mykyta K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"useriøs selskap som har ikke kontroll på sine rutiner"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det har oppstått feil med portering, har ikke forsøkt å løse problemet. Flyttet hele ansvaret til kunden.

Svar fra Scoopr Mobil
07.09.2020 11.36
Hei Mykyta, takk for din omtale.
Når det oppstår feil med portering, gjør vi det vi kan for å hjelpe våre kunder på best mulig måte for å unngå store ulemper ved slike feil. Ikke alle feil kan løses av oss, og vi må da sende saken videre, men vi gjør det vi kan for å løse problemet på best mulig måte for deg som kunde. Om du fortsatt opplever problemer, ta gjerne kontakt med kundeservice så hjelper vi deg gjerne.

Hilsen Lene
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lokkepriser og elendig dekning (Stavanger sentrum)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lokkepriser til 269,- før det plutselig blir til 299,-dagen en skal bytte sim-kort. Har så langt kun brukt abonnementet i Stavanger, og dekningen her er helt ubrukelig. Lover ikke godt for en mann fra nord-norske trakter. Pluss for hyggelig kundeservice

Svar fra Scoopr Mobil
07.09.2020 11.35
Hei Jørgen, takk for din omtale!

Vi opererer ikke med lokkepriser på våre abonnemneter, men det er korrekt at vi har gjort en prisendring på de fleste av våre abonnementer. Det er beklagelig at denne prisendringen ble foretatt etter din bestilling hos oss. Vedrørende din dekning kan dette ligge i innstillinger på din mobiltelefon, ta gjerne kontakt med kundeservice så hjelper vi deg gjerne.

Hilsen Lene
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lave priser og bra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra et annet selskap fordi prisene hadde økt der, og de hadde fjernet det billige abonnementet jeg hadde. Hudya hadde det billigste abonnementet med fri bruk og nok data. Overgangen var enkel, og da jeg hadde et lite teknisk problem nylig fikk jeg raskt hjelp. Det er også bra dekning, og jeg kan sende og mota MMS, noe jeg aldri fikk til med det gamle selskapet.

Svar fra Scoopr Mobil
07.09.2020 11.35
Hei Bjarne, og takk for din omtale!

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre produkter, kundeservice og hjelp ! Vi jobber hele tiden med å utvikle vår kundeservice for å kunne hjelpe våre kunder på best mulig måte, slike omtaler som dette tar vi med oss videre. Ta gjerne kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning.

Hilsen Lene
Jan T. E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rask kundeservice, svarer på det man spør om, og mobilen er på nett!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hudya har utelukkende vært helt supert å ha med å gjøre. Kundeservice svarer på e-post i løpet av minutter, og når jeg har ringt har de ordnet ting med én gang. Det eneste som mangler med Hudya (og alle andre enn Telenor og Telia) er esim så jeg får klokka på nett, ellers er alt tipp topp.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.28
Hei Jan, takk for din omtale!

Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med den hjelpen du har fått. Vi setter kundeservice veldig høyt, og jobber hele tiden med å bli enda bedre. Derfor setter vi ekstra stor pris på slike omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bruker mer data enn tidligere?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde 5 GB hos Telenor i mange år, og brukte nesten aldri opp 5gb. Kun når jeg var på hytta. men etter jeg byttet til hudya 10gb, og nå en vanlig måned med jobb og lite tid på hytta, så får jeg beskjed om at dataen er nesten brukt opp 10 dager før månedsskifte. Synes dette virker veldig rart! Virker ikke som at 1 GB er GB rett å slett. Utenom dette så virker hudya helt topp ellers.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.25
Hei Geir, takk for din omtale.

Det vi ser når man bytter operatør er at mange får følelsen av at mobildataen forsvinner raskere hos en ny operatør enn tidligere. Ofte er dette fordi man har data Rollover oppspart og vil få følelsen av å ikke gå tom for mobildata, da man ofte har mer enn hva abonnementet originalt er på. Når du bytter operatør starter man på null i Rollover, og man vil da få følelsen av at det går mer mobildata enn normalt, selv om forbruket er det samme hos begge operatører. Ta gjerne kontakt med kundeservice på kundeservice@hudya.no eller 21 41 56 00, så tar vi gjerne en titt på ditt forbruk.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"billigere på papiret"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til huydya mobil for 5 mnd siden, funker greit helt til det kommer til mobildataforbruk. Av en eller annen grunn så steg mitt dataforbruk som har vært stabilt i 2 år på mellom 15 og 20 gb, til mellom 25 og 30 gb over natta. Så billigere har det ikke vært da jeg har måttet kjøpe dyre ekstapakker. Deretter har jeg fått oppgradert til 30gb abonnement, og nå er vist forbruket mitt på 15-20 gb igjen. Lukter lureri ikke fornøyd. Kan legge til at jeg har hatt samme mobiltelefon i over 2 år.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.22
Hei Kevin, og takk for din omtale.

Det vi opplever ved dataforbruk når man bytter operatør, er at man ofte hos tidligere operatør har hatt data Rollover oppspart, slik at man får følelsen av å ikke gå tom for mobildata, hos ny operatør starter man på null Rollover, og det kan da virke som at man går fortere tom for mobildata enn tidligere, selv om bruken av mobilen er den samme hos begge operatører. Vi registrerer forbruk på samme måte som de fleste andre operatører, hvor vi får faktisk forbruk registrert fra netteier. Ta gjerne kontakt med kundeservice på kundeservice@hudya.no eller 21 41 56 00, så kan vi se over ditt forbruk.
Torstein F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"uforutsigbart og dyrt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde abonnementet til mitt barn her i noen måneder. I sommer var jeg ikke helt ajour med regningene. reisevirksomhet etc. Det endte med at jeg fikk et purregebyr på ca 300kr på begge regningene for henholdsvis juni og juli. Dette syns jeg var litt i overkant. Selvsagt, jeg burde satt opp med autogiro - Men det glemte jeg. Også, rett etter jeg skiftet til hudya, økte prisen på abonnementet. prosentvis mye, men ble ikke spå mye i kroner. Samlet syns jeg derfor de virker noe uforutsigbare og dyre. kjapp kundeservice. det var bra.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.15
Hei Torstein, og takk for din omtale.

Det er beklagelig at du opplevde og få ditt abonnemnet sperret og det påløpte gebyrer på neste faktura. Det er et sperregebyr du har fått, da dette er høyere enn normalt purregebyr. Vi har rutiner rundt dette og vi sender påminnelser om utestående faktura for å unngå at det skal påløpe ekstra kostnader ved utestående faktura. Vedrørende prisøkningen har vi sett en stor endring i bruksmønster hos mange av våre kunder, med lengre samtaler, økt antall samtaler og SMS samt mer databruk. Det har ført til at vi har sett det nødvendig å øke prisene på våre abonnementer for å kunne levere deg de samme gode mobiltjenestene og yte god kundeservice. Dette var Hudyas første prisøkning siden oppstart.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice og mobildata fungerer ikke for alle mobiler med Hudya abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Begge i huset byttet fra Talkmore til Hudya. Vi hadde aldri hatt problemer med mobildata eller liknende før, men etter byttet fikk begge problemer. Hos ene virket verken MMS eller mobildata mens hos den andre virket MMS, men ikke mobildata. Mobilene er under 1 og under 2 år gammel så burde ikke være et problem. Hudya hadde total ansvarsfraskrivelse og var ikke behjelpelig i det hele tatt. Vi fulgte "guidene" de sendte uten hell. Forøvrig var step by step guidene de sendte ikke riktige, så vi måtte google hvor man fant innstillingene vi skulle legge til... Når de fantastiske guidene ikke fungerte var svaret "Dette er ikke et problem hos oss, så dere må kontakte kundeservice hos mobilleverandørene deres." Vi hadde også byttet ut sim-kortene på mobilene med venners sim-kort hos andre selskaper og var ikke et problem med noen andre enn Hudya. Så da byttet vil like gjerne til et annet selskap. Når vi byttet selskap fungerte mobildata med en gang... Forøvrig har de nå økt prisen slik at de ikke lengre er billigst. Så da er det absolutt ingen grunn til å bruke Hudya lengre.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.11
Hei Trond, takk for din omtale!

Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen da du tok kontakt.
Vi forsøker alltid å feilsøke med kunden for å finne en løsning på utfordringene. Spesielt når sentrale deler av tjenesten som MMS og/eller mobildata ikke fungerer. Innstillinger for MMS og internet ligger pre-installert på ditt nye SIM-kort fra oss og det skal installere seg selv i normale fall. Av og til kan det dessverre gå som det ikke skal og da kan det være at man må legge inn innstillingene manuelt. Det forekommer forskjellige innstillinger for hvilke type telefon man har. Det er beklagelig at dere opplevde dette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra support"

Jeg hadde problem med mobilsvar men det viste seg å være en innstilling på min iPhone som var årsaken altså ikke Hudya. Likevel fikk jeg hjelp og jeg kom fram direkte og oppfølgingen kunne ikke vært bedre, jeg er imponert over Hudya som har lavere priser og bedre service enn de operatører jeg har benyttet tidligere.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.10
Hei Tor,

Takk for din omtale. Dette er flotte ord som vi setter stor pris på og tar med oss videre, for oss er kundeservice og kundeopplevelse det viktigste og vi jobber hverdag for å bli enda bedre.

Hilsen Lene
Petter E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vet lite"

Vet lite om det. Hadde opprinnelig Sponz, og så bare ble det Hudya. Men alt fungerer forsåvidt, så er fornøyd. Har slitt litt med dekningen.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.10
Hei Petter,

Takk for din omtale! Det skal ikke være noen forskjeller mellom Sponz og bytte til Hudya, vi har forsøkt å gjort dette så sømløst som mulig for tidligere Sponz kunder. Ta gjerne kontakt med kundeservice, så kan vi se på problemet med dekningen din.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundebehandling. Vi har nå heldigvis byttet ut Hudya med en ny og forhåpentligvis bedre abonnement. Venter i spenning på å kunne sette nytt simkort. Snart blir det hadde til Hudya.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.09
Hei Holly,

Det er beklagelig at du har opplevd din kontakt med vår kundeservice på den måten som du har gjort. Dette skal vi ta med oss videre og bli enda flinkere. Takk for din omtale.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ved noen anledninger hatt kontakt med Hudya Mobil’s kundesenter - ingen over, ingen ved siden av. Bare positivt å si om dem.

Svar fra Scoopr Mobil
04.08.2020 21.07
Hei Alex, takk for din omtale.

Vi setter stor pris på slike tilbakemeldinger og vi jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen med oss så bra som mulig. Dette er omtaler vi setter stor pris på.

Hilsen Lene
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke billig hvis du går over datamengden"
1 syns denne omtalen er nyttig

Abon har forsåvidt god dekning, men har ikke rollover og å kjøpe mer data er dyrt. De har ikke brukervennlige sider og vanskelig å følge med på hvor mye data som er brukt.

Svar fra Scoopr Mobil
04.08.2020 21.05
Hei Ann, takk for din omtale.

Data rollover er inkludert i alle våre mobilabonnementer, abonnement som ikke inkluderer dataroll over er Barn 1 GB. For å følge med på ditt forbruk kan du logge deg inn på My Hudya, her vil du få oversikt over forbruk av mobildata.

Hilsen Lene
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR