Eg får raskt og grei tilbake meldingar på epost, vanskeleg å få kontakkt pr.telefon, må melde endring når dei skjefter bank.
Scoopr har rask og hyggelig kundeservice, bra dekning og svært konkurransedyktige priser. Jeg anbefaler Scoopr spesielt ved lavere datamengder. De har ingen ekstra ordninger som gratis musikkstreaming eller noe sånt, så der er det forbedringspotensiale.
God oversikt til enhver tid over hva jeg har brukt. Også greit med automatisk tilgode trafikk til neste måned. Kunne tenkt meg råd eller oversikt om jeg burde ha et annet abonnement ut fra min bruk.
Ble ufrivillig overført til Scoopr og ønsket meg raskt å bytte teleabonnement grunnet problemer med samtaler og tekstmeldinger. Ba om å få en sluttfaktura, men det var umulig. Endte om med purregebyr 2 måneder etter at jeg sa opp abonnementet. Kommer aldri til å bestille et scoopr produkt så lenge jeg lever. Styr unna!
Hadde de før da het de Hudya. De har utrolig dårlig kundeservice. Medarbeidere er frekke og sure. Heldigvis har jeg byttet til en annen operatør. Det klokeste jeg har gjort noensinne.
Dårligere dekning enn mitt gamle abonnement på Telenor, ellers greit nok - bortsett fra at jeg ikke kan sende bilder via sms. Hvorfor kan jeg ikke det?

De er kjempe rotete, jeg mottok aldri faktura fra dem og jeg opplever de som de ikke har kontrol på sitt system. Ringte kundeservice flere ganger uten at det var hjelp og det var ingen kundeservice mentalitet til å lytte på min problem stilling. Måtte ringe tre ganger før det var en seriøs kundeservice med arbeider som fant ut av at de hadde skrivet feil epost(selvom jeg hadde spurt om det kunne vært feilen tidligere). Sendte en klage direkte på til selskapet på mail, har ikke fått svar. De har sendt tre ganger en purre regning som jeg egentlig ikke burde betale , for jeg har aldri mottatt faktura pågrunn av feil i systemet hos dem. Jeg har mått ringe og be de om å sende hver gang og fjerne purre gjebyr. I dag har jeg plutselig igjen fått en purring uten faktura. Jeg orker ikke å bruke tid til å ringe dem igjen, denne gangen betaler jeg denne purringen selvom jeg ikke burde gjøre det og finner en mer et mer seriøs mobil selskap. Dette er et mobil abonnement for min 7 år gammel sønn, som gang på gang mottar sms og blir ringt fra andre selvom jeg spesifikk ba de om at dette ikke skulle skje. Alt skal gå direkte til meg som foreldre og hans nummer ikke burde være synlig for andre. Ville holde langt fra de, aldri brukt så mye tid før hos et selskap, hvor ting burde blitt retta opp og og gått automatisk.

Økte priser og dårlig kundeservice. Snakket med flere på kundeservice, samme arroganse fra samtlige. Anbefales ikke.

Uoversiktlig og rotete hjemmeside. Finner ikke ut hvor mye data jeg har brukt /har igjen. Masse reklame om lån etc. Anbefaler ikke

Fikk regning i denne uka. 103 SMS fra Thailand. Opptelling av historikken viser 20. Bytter til annen operatør umiddelbart etter at jeg er tilbake i Norge til våren. Må desverre vente så lenge da jeg tror det er vanskelig å få tilsendt et Norsk simkort til Thailand

Bra kundeservice, svarer raskt. Men synes det er dyrt sammenlignet med andre mobilabonnement. Da Scoopr overtok Hudya ble prisen økt, enda det ble lovt at det ikke skulle bli endring i prisen! Kunne vært bedre dekning enkelte plasser her i nord.

Irriterer meg over dårlige "mine sider", lite jeg får gjort selv. Vurderer å bytte pga dette, så irriterende synes jeg det er. Lave priser og rask kundeservice veier litt opp, så skal gi de litt mer tid. Ellers merker jeg ikke noe på leverandør i hverdagen, dekningen er god og jeg får gjort det jeg skal.

Som sikkert flere av dere så var dere medlem av hyuda før Scoopr tok over. Jeg fikk klar beskjed om at det ikke ville bli noen endringer I pris eller abonoment. Første regningen jeg får har prisen allerede gått opp 50 kr. Jeg ringte inn til kundeservice og påpekte dette. Ble møtt med en sur tone om at de hadde sendt meg mail 1. oktober og informert om dette. Jeg sjekker mailen min og der ligger det ingen informasjon som strengt talt er ulovlig. Jeg vil ta dette videre med forbrukerrådet. Dette er rett og slett lureri. Jeg vet at 50 kr ikke er mye men det er prinsippet. og i disse tider valgte jeg dette abonomentet av hyuda pga økonomisk situasjon i pandemien. Ekstremt dårlig kundeservice og lureri.

Positivt: God dekning, ingen brukerproblemer. Negativt: Økte prisen i slutten av August, endret navn fra Hudya til Scoopr noen uker etterpå. Skryter deretter av at prisen forblir de samme gjennom navneskiftet. Kundeservice svarer frekt og avisende når jeg spør om endringen på regningen. Ikke lenger det mest prisgunstige alternativet.

Har snart brukt opp data og fikk melding med de Dersom man bruker opp data koster en ekstra Gb 199 kr. Denne pakken kan kun brukes ut måneden. Altså ingen rollover. Dersom man ikke kjøper ekstra datapakke koster det 2.49 pr mb opp til makspris på 399 kr. (1 Gb med denne mb-prisen ville kostet 2500kr!) Har tidligere hatt ICE som hadde struping av data så man ikke risikerte ekstra kostnader. De hadde også rollover på ekstra datapakker. Det er rart at en ekstra datapakke er dyrere enn abonnementet som har samme mengde data og også inkluderer fri tale og sms. Scoopr er et abonnement som fort blir veldig dyrt dersom man bruker opp dataen og glemmer å skru av mobildata.

Jeg fikke endret SIM kort fra data-sim til vanlig sim i en fart uten kostnad. Meget gode formayd. Og det virker - det er det beste.
Helt fra starten her det vært rot med fakturaene. De sender ikke ut varsel, men rett til høye purregebyr! Jeg har ellers kontroll på alt annet i nettbanken min (får aldri en purring), men det er tydeligvis min feil at det er rot med hudya - kundeservice vil ikke ta noe ansvar! Siste regning kom på nesten 500 kr til tross for at jeg har et abonnement som skal koste 99 kr. De har pålagt meg et sperregebyr og påstår at de hadde sperret tlf min pga manglende betaling, men min telefon har aldri vert sperret - så dette er løgn fra deres side! Jeg synes det er utrolig trist at slike selskaper finnes da de svindler til seg penger fra kunder som i utgangspunktet har tillit til at selskapet er det de utgir seg for.... Jeg velger å ikke gi dårligste karakter på kundeservice fordi jeg snakket i sommer med en hyggelig mann som hjalp meg å bytte nr... Jeg bytter nå til Telia! ANBEFALER INGEN Å BRUKE HUDYA - DET LUKTER LURERI OG BEDRAG LANG VEI!!

sendte de en mail hvor jeg prøver og få vite om priser er inklusive mva og de forstår ikke dette spørsmålet , ved andre gangs svar babler de om en faktura osv ,men når faktura kommer er det oppdelt prisen på forbruk + mva

Det har oppstått feil med portering, har ikke forsøkt å løse problemet. Flyttet hele ansvaret til kunden.

Lokkepriser til 269,- før det plutselig blir til 299,-dagen en skal bytte sim-kort. Har så langt kun brukt abonnementet i Stavanger, og dekningen her er helt ubrukelig. Lover ikke godt for en mann fra nord-norske trakter. Pluss for hyggelig kundeservice

Jeg byttet fra et annet selskap fordi prisene hadde økt der, og de hadde fjernet det billige abonnementet jeg hadde. Hudya hadde det billigste abonnementet med fri bruk og nok data. Overgangen var enkel, og da jeg hadde et lite teknisk problem nylig fikk jeg raskt hjelp. Det er også bra dekning, og jeg kan sende og mota MMS, noe jeg aldri fikk til med det gamle selskapet.

Hudya har utelukkende vært helt supert å ha med å gjøre. Kundeservice svarer på e-post i løpet av minutter, og når jeg har ringt har de ordnet ting med én gang. Det eneste som mangler med Hudya (og alle andre enn Telenor og Telia) er esim så jeg får klokka på nett, ellers er alt tipp topp.

Hadde 5 GB hos Telenor i mange år, og brukte nesten aldri opp 5gb. Kun når jeg var på hytta. men etter jeg byttet til hudya 10gb, og nå en vanlig måned med jobb og lite tid på hytta, så får jeg beskjed om at dataen er nesten brukt opp 10 dager før månedsskifte. Synes dette virker veldig rart! Virker ikke som at 1 GB er GB rett å slett. Utenom dette så virker hudya helt topp ellers.

Byttet til huydya mobil for 5 mnd siden, funker greit helt til det kommer til mobildataforbruk. Av en eller annen grunn så steg mitt dataforbruk som har vært stabilt i 2 år på mellom 15 og 20 gb, til mellom 25 og 30 gb over natta. Så billigere har det ikke vært da jeg har måttet kjøpe dyre ekstapakker. Deretter har jeg fått oppgradert til 30gb abonnement, og nå er vist forbruket mitt på 15-20 gb igjen. Lukter lureri ikke fornøyd. Kan legge til at jeg har hatt samme mobiltelefon i over 2 år.

Jeg hadde abonnementet til mitt barn her i noen måneder. I sommer var jeg ikke helt ajour med regningene. reisevirksomhet etc. Det endte med at jeg fikk et purregebyr på ca 300kr på begge regningene for henholdsvis juni og juli. Dette syns jeg var litt i overkant. Selvsagt, jeg burde satt opp med autogiro - Men det glemte jeg. Også, rett etter jeg skiftet til hudya, økte prisen på abonnementet. prosentvis mye, men ble ikke spå mye i kroner. Samlet syns jeg derfor de virker noe uforutsigbare og dyre. kjapp kundeservice. det var bra.
