Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Scoopr Mobil
3.8
302 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
302 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Scoopr Mobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Scoopr Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 302 omtaler om Scoopr Mobil

FILTRER OMTALER
198
28
13
13
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Bestille abonnement

Omtale av  Terje

Grei kundeservice, sjekken av meg gikk fint denne gang, så nå venter jeg i spenning på mer info.

Nyttig (4)

Stay away

Omtale av  Hilde B

Stay away! The product is mediocre, but what really, really point this out as a supplier to avoid is the total lack of customer service. There is a online chat, which actually has a disclaimer that they might not read the messages until the next day. That is not a chat, my friend, that is a contact form. I had paid all bills, but still got reminders and they even sent it to a external collection agency. The collection agency had the presence of mind to actually check if the balance was paid, which it was, and deleted the claim. Hudya, however, persist with the claim to see if they can wrestle out some more dough, I guess. Stay away.

Nyttig (6)

Operatørbytte

Omtale av  Stein O

Jeg byttet ifra Onecall til Hudya pga lavere pris og mer data pluss de bruker Telenor sitt nett. Alt gikk fint frem til jeg fikk epost der min eldgamle adresse sto der de skulle sende simkort til. Men det var en smal sak og ordne opp i med kundeservice.

Svar fra Scoopr Mobil
04.10.2019 12:44

Hei Stein. Takk for din tilbakemelding. Det er uklart hvorfor vi fikk opp din gamle adresse da du bestilte, men desto bedre er det at du tok kontakt og vi fikk ryddet opp i det med en gang. Med vennlig hilsen Majken i Hudya.

Nyttig (6)

Veldig tilfredsstillende mobilselskap!

Omtale av  John A. W

Veldig fornøyd med Hudya/Telipol etter at jeg gikk fra Komplett og hit. Er nå i USA, og sendte et spørsmål til de på mail - svaret kom timen etter! 😊 Jeg forventet ikke å få svar for dagen etter, tidligst! Det eneste negative jeg kommer på er at de foreløpig ikke har app, men kun en nettside hvor man administrerer abonnementet.. Men det er ikke noe problem, da jeg har lagret innloggingen der.. Så går fort å logge inn. At de bruker telenornettet er også et pluss, selv om jeg i utgangspunktet ikke liker telenor..

Nyttig (6)

God dekning,gode priser og god kundeservice

Omtale av  Stian

Svarer kjapt når du sender spørsmål via mail. God dekning overalt og du får mye data for prisen pr.måned. veldig fornøyd 😊😊

Nyttig (8)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forferdelig

Omtale av  Tobias

Får faktura på epost / sms, husker aldri å betale i tide og endt opp med flere purring/inkassobrev. Forferdelig opplegg.

Nyttig (5)

Oversiktlig og rimelig

Omtale av  Henrik

Et godt abonnement for meg. Nok data, ikke for dyrt. Har god oversikt på "min side" hvor man både kan huke av for å ikke overskride databruk, samt velge andre spesifikasjoner. Alltid behjelpelige når jeg tar kontakt.

Nyttig (6)

Et utmerket firma.

Omtale av  Geir

Rimelige priser og hyggelig kundeservice. Alltid vært behjelpelig om det har oppstått problemer. Kjenner meg ikke igjen i omtaler som nevner overbelastning av abonnement eller dårlig kundeservice. Snarere tvert imot. To tomler opp for Hudya!

Nyttig (7)

Ikke så behjelpelig kundeservice

Omtale av  Christopher

Jeg fikk abonnementet stengt da jeg glemte å betale en faktura det er no greit og de sa at med en gang jeg hadde betalt så skulle de aktivere den. Jeg måtte ha bankid for å logge med inn i banken noe som ikke var mulig da det deaktiverte abonnementet men på kundemailen så sa de at de hadde aktivert abonnementet midlertidig og at jeg måtte vente 15 min, det hadde gått over en time da jeg forsøkte igjen, restartet mobilen men fortsatt stengt i alle ender. Jeg ga de en sjanse kanskje måtte jeg vente en dag? men dagen etter så er det fortsatt ingenting også får jeg mail om å skru av og på mobilen og de sier DET ER AKTIVERT! men jeg har jo prøvd på flere mobiler. Hver gang jeg sier jeg ikke har brukbar abonnement så blir det stille! de var aktive med å sende meldinger helt til jeg sa at abonnementet ikke fungerte! Useriøst selskap og jeg har aldri fått regninger som tilsvarer abonnementet jeg har bestilt, alltid er det mere enn det står det koster og jeg har ikke engang brukt opp dataen. Som noen nevner her så driver dette selskapet muligens ulovlig og jeg vil gjerne inkludere min sak på eventuell saksøking!

Nyttig (3)

Vær forberedt på å betale mer enn abonnementet ditt koster

Omtale av  Marina

Har fått feile regninger med høyere beløp i det siste. Når jeg har bestemt meg for å bytte mobilleverandøren og bestilte et nytt abonnement, fikk jeg beskjed fra Hudya, at det er oppsigelsestid, inneværende måned + 1 måned. Så nå må jeg betale for en ekstra måned hos Hudya uten at jeg har behov for det. Min opplevelse av Hudya er at de prøver å framstå som en billig leverandør, men de er det bare i teorien, i praksisen må man betale mye mer enn man egentlig sa ja til. Positivt: Bra dekning, grei kundeservice. Negativt: Oppsigelsestid, fakturabeløp stemmer ikke med abonnementet man tegnet

Nyttig (7)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kan ikke motta MMS etter Hudya overtok Helipol

Omtale av  Rita

Kontaktet selskapet, fikk beskjed om sende mln til et gitt nr. Ingenting har skjedd, har fremdeles samme problem, kan ikke motta MMS Dette var ok når Helipol var leverandør. Dette gidder jeg ikke mer, det er for dårlig.

Nyttig (3)

Dyrere enn forventet

Omtale av  Eva

Hudya tok over telipol og etter det har jeg ikkje vært fornøyd. Regningene gikk fra ca 300kr til 700.

Nyttig (5)

Forferdelig

Omtale av  Lukas

Jeg har også blitt overfakturert 2 ganger. Kundemottak er ikke noen særlig bra heller.

Nyttig (8)

Jeg har blitt overfakturert to måneder på rad

Omtale av  Gustav O. R

Jeg har blitt overfakturert to måneder på rad. De prøver å ta betalt for data jeg ikke har brukt. Jeg har lagt frem dokumentasjon men de gir seg ikke. Dette er svindel og bedrageri. Jeg har selv jobbet i telebransjen og vet godt hva de holder på med. Å manipulere kundenes databruk og systematisk overfakturer slik Hudya gjør er strengt forbudt. Dette kommer det til å bli rettsak av og store medieoppslag om. Jeg har advokat på saken som har samlet over 100 lignende tilfeller allerede. Kundeservicen har vært elendig med null interesse i å ordne opp. Gjør deg selv en stor tjeneste og aldri ha noe med Hudya å gjøre.

Nyttig (17)
Side 19 av 19
Neste

Scoopr Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR