Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
7
av 37 innen
mobilselskap
75%
anbefaler
Scoopr Mobil

"Det verste selskapet som jeg har prøvd noen gang!"

Omtale om Scoopr Mobil skrevet av Anonym for 25.10.2020 12:39

Scoopr Mobil har totalt 298 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Det verste selskapet som jeg har prøvd noen gang!"
3 syns denne omtalen er nyttig

De er kjempe rotete, jeg mottok aldri faktura fra dem og jeg opplever de som de ikke har kontrol på sitt system. Ringte kundeservice flere ganger uten at det var hjelp og det var ingen kundeservice mentalitet til å lytte på min problem stilling. Måtte ringe tre ganger før det var en seriøs kundeservice med arbeider som fant ut av at de hadde skrivet feil epost(selvom jeg hadde spurt om det kunne vært feilen tidligere). Sendte en klage direkte på til selskapet på mail, har ikke fått svar. De har sendt tre ganger en purre regning som jeg egentlig ikke burde betale , for jeg har aldri mottatt faktura pågrunn av feil i systemet hos dem. Jeg har mått ringe og be de om å sende hver gang og fjerne purre gjebyr. I dag har jeg plutselig igjen fått en purring uten faktura. Jeg orker ikke å bruke tid til å ringe dem igjen, denne gangen betaler jeg denne purringen selvom jeg ikke burde gjøre det og finner en mer et mer seriøs mobil selskap. Dette er et mobil abonnement for min 7 år gammel sønn, som gang på gang mottar sms og blir ringt fra andre selvom jeg spesifikk ba de om at dette ikke skulle skje. Alt skal gå direkte til meg som foreldre og hans nummer ikke burde være synlig for andre. Ville holde langt fra de, aldri brukt så mye tid før hos et selskap, hvor ting burde blitt retta opp og og gått automatisk.

Svar fra Scoopr Mobil
15.12.2020 13:05
Hei, og takk for din omtale. Det er beklagelig at du har opplevd dette hos oss og følt at du ikke har blitt hørt/fått den hjelpen du har bedt om. Det er ikke vanlig at vi ikke svarer på henvendelser fra våre kunder, disse blir besvart innen 24 timer. Om du ikke har fått svar på dine henvendelser må jeg beklage dette, og det er veldig beklagelig at vi har mistet deg som kunde. Hilsen Kundeservice
Bytt.no
"Det verste selskapet som jeg har prøvd noen gang!" skrev Anonym om Scoopr Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Scoopr Mobil?
Gjør som Anonym og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Scoopr Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling"
5 syns denne omtalen er nyttig

Økte priser og dårlig kundeservice. Snakket med flere på kundeservice, samme arroganse fra samtlige. Anbefales ikke.

Svar fra Scoopr Mobil
26.10.2020 10:02
Hei Aleksander, og takk for din omtale. Vi har foretatt en prisøkning gjeldende fra 01/10/2020 grunnet endringer i markedet. Din henvendelse ble besvart og forklart i forhold til vilkår som gjelder på våre abonnementer, det er beklagelig at du opplever dette som dårlig kundeservice. Hilsen Kundeservice Scoopr
Christer
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rotete og uoversiktlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Uoversiktlig og rotete hjemmeside. Finner ikke ut hvor mye data jeg har brukt /har igjen. Masse reklame om lån etc. Anbefaler ikke

Svar fra Scoopr Mobil
26.10.2020 09:58
Hei Christer, takk for din omtale. Ved å logge inn på min side med engangskode per SMS skal du få oversikt over forbruk, om du ikke finner dette ta gjerne kontakt med kundeservice så skal vi få sett på saken, [email protected] eller 418 00 000. Vi jobber med å forbedre min side slik at denne blir mer oversiktlig og enklere for deg som kunde, vedrørende reklame om refinansiering, så gjelder dette da vi har flere produkter vi jobber med, og ønsker å fremme dette på lik linje med mobil. Hilsen Kundeservice Scoopr
Kjerstii
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask og hyggelig service Rask tilbakemelding. Vennlig kundebehandlere

Bjørn O. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fikk regning i denne uka. 103 SMS fra Thailand. Opptelling av historikken viser 20."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk regning i denne uka. 103 SMS fra Thailand. Opptelling av historikken viser 20. Bytter til annen operatør umiddelbart etter at jeg er tilbake i Norge til våren. Må desverre vente så lenge da jeg tror det er vanskelig å få tilsendt et Norsk simkort til Thailand

Svar fra Scoopr Mobil
13.10.2020 13:57
Hei Bjørn, og takk for din omtale! Her var det en misforståelse på hvilken periode ditt forbruk på fakturaen gjaldt, dette kan fort skje, men anbefaler å se spesifikasjoner på faktura for å se hvilken periode man er fakturert for. Flott vi fikk ordnet opp og en klarhet i dette:) Ta gjerne kontakt med kundeservice om du skulle ha ytterligere spørsmål om din faktura! Hilsen Kundeservice i Scoopr
Scoopr Mobil har totalt 298 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR