Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundebehandling er dårlig og frekke, klarer ikke å levere mobilabonnement til avtalt tid.
Hei, Tompa! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Jeg vet ikke hva som har skjedd i saken din her. Men vi bestreber alltid best mulig kundeservice, og beklager om du har hatt en dårlig opplevelse i din sak. Jeg vil gjerne høre mer om saken din, slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd. Send meg gjerne en mail til [email protected] Så ser vi på saken sammen. Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg har kun hatt positive erfaringer. De er billigst, svarer raskt og hyggelig på tilbakemeldinger fra kunden.
Hei, Marit! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Mvh Bent Komplettmobil.no
De har god dekning (Telenor sitt basis nett), utmerkede produkter og priser, og kundeservice som svarer raskt og hyggelig. Eneste minus er at de ikke tilbyr eFaktura. De har faktura per epost og avtalegiro, så det fungerer jo...
Hei, Ragnar! Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi jobber med e-faktura, og håper det kommer i løpet av året. Mvh Bent Komplettmobil.no
Er fornøyd med dette abonnement. Kan trykt anbefale det til andre.
Hei, Bengt! Tusen takk for flott tilbakemelding og anbefaling. Mvh Bent Komplettmobil.no
Kundeservicen tar utfordringene på alvor og følger opp.
Hei, Eirik! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Mvh Bent Komplettmobil.no
Bra abonnement, den ble bedre da de skaffet appen. De kan kanskje sette ned datahastigheten istedenfor at man må betale for overgått bruk. Det kan være en tilleggsårsak til at man forblir kunde (utenom prisen på abonnement).
Hei, Josephine! Tusen takk for flott tilbakemelding. Til informasjon så kan man sette ned hastigheten istedet for å betale for overforbruk. Ved å aktivere gratistjenesten Datakontroll! Mvh Bent Komplettmobil.no
Komplett mobil er det mobilselskapet som leverer dårligst dekning i Norge sammenlignet med andre leverandører. Fått nok etter 14 dager.
Hei, Anne S! Det er selvfølgelig veldig beklagelig å se at du er misfornøyd! Vi er klar over at Telenor-dekningen på Vormestrand, ikke er veldig god. Og vi beklager dette. Vi skal sammen med netteier, gjøre vårt beste for å bedre dekningen i dette området. Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no