Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig erfaring med komplett mobil. Dårlig kundeservice. Dataen er utrolig dårlig blir veldig fort brukt opp.
Hei, Merethe! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi har en kundeservice de fleste er veldig fornøyde med. Og vi vil gjerne høre hvorfor du mener den er dårlig. Send oss derfor en mail til [email protected] så vi kan se på saken din. Ang dataen så brukes ikke den fortere opp enn hos noen andre. Det er per idag ikke mulig. Men det man ofte glemmer er at ved skifte av operatør så endres en del innstillinger ang nedlasting av apper o.l Vi anbefaler å bruke datatelleren på telefonen og finne ut hva som bruker data. Og deretter utføre tiltak utifra dette :) Vi håper uansett at du velger å komme tilbake til oss en annen gang Mvh Bent Komplettmobil.no
Løsningsorienterte, hyggelige og kjappe med endring av portering
Hei, Tom! Tusen takk for flott tilbakemelding! Mvh Bent Komplettmobil.no
Best i pris, full Telenor dekning, og god kundeservice. Hva mer trenger du? Komplett mobil er definitivt det beste valget. Telenor dekning er et must i Norge..
Hei, Oliver! Det er så flott å se at du er fornøyd med oss! Tusen takk for flott tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Darligste kunde behandling her når de surer til med ting og var tålmodig men etter 3 ukers venting kom sim kort og står på papiret klar til bruk og blir aktivt etter 30min men virket ikke og måtte kontakte komplett og fikk beskjed at kortet blir aktivt etter 1 uke. måtte kansellere hele greie og flyttet til annen selskap. Worst ever, frarådet alle til å ha abonnement hos komplett.
Hei, Joy! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Saken her er at det første sim kortet vi sendte deg, mottok du ikke før alt for sent. Du kontaktet oss og vi sendte et nytt sim kort. Det nye sim kortet ble satt til aktivering 1 uke frem i tid fra vi sendte det. Men det kortet vi sendte først, kom da frem og vi kunne ikke reaktivere det gamle sim kortet vi hadde sendt. Det er selvfølgelig beklagelig, men det nye sim kortet vi sendte kunne som sagt brukes. Hvorfor det ble forsinket i posten har vi dessverre ikke noe svar på. Vi håper uansett at du velger å komme tilbake en annen gang Mvh Bent Komplettmobil.no
De fakturerer deg fakturagebyr selv om du har avtalegiro. Ingen spesifikasjoner på faktura på overforbruk. Appen får du ikke åpnet fakturaene dine i. Chatten deres kan de ikke svare på noe angående abonnementet ditt. De skylder på personvern uansett hva du spør om. De henviser hele tiden til at du må ringe de. Når du sender de en epost så tar det en uke før du får svar, og de sperrer abonnementet samme dag som du får svar. Jeg etterspurte svar på min faktura da den var unormalt høy og ventet selvfølgelig med å betale den til jeg hadde fått svar. De svarte etter én uke. Fikk svar på kvelden og morgen etterpå hadde de sperret abonnementet. Det var gått 15 dager på overtid fra forfall til jeg sendte henvendelsen. Fikk ingen advarsel om at de kom til å stenge bare sms om at de stengte det. Trodde rett og slett ikke slikt gikk ann.
Hei, Tom! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! For at man skal unngå fakturagebyr så må man sette e-post som fakturametode fra oss. Dessverre så ønsker vi ikke å gå inn i detaljer på fakturaer pr. chat da det ikke er like lett for oss å vite om vi har dialog med juridisk eier. På telefon så kan vi se nummer man ringer fra, og det er enklere å ta kontrollspørsmål. Når det kommer til sperring grunnet manglende betaling så blir man informert om dette på sms/e-post, og første gang allerede én uke etter forfall. Purringer inneholder også varsling om sperring. Det skal gå 4 uker fra forfall før man blir sperret ved utelatt betaling, og om tilfellet er som beskrevet så kan det være flere utestående fakturaer som fører til sperring. Dersom du har ventet en uke på svar på epost så send gjerne en mail til [email protected] så skal vi se på dette. Da vi har normal svartid på under 24 timer per epost. Mvh Robin Komplettmobil.no
Veldig bra service på chatten ved bytte av fem abonnement. Fikk det slik jeg ønsket med en samlefaktura og en egen faktura for et av abonnementene. Fikk også lagt inn U13 begrensninger på abonnement til barna og rabatt i tre måneder på alle abonnementene.
Hei, Øystein! Så utrolig gøy å lese at du er så fornøyd med kundeservicen vår! Og at du fikk løst opp i alle ønskene dine:) Ønsker deg en fortsatt flott sommer videre! Mvh Bent Komplettmobil.no
Får en del data for pengene, men noen ganger kommer ikke oppringninger igjennom til meg.
Hei, Per! Her er det nok mobilsvar som forårsaker problemet du opplever. Ta kontakt med kundesenteret så kan de være behjelpelige med dette. Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no