Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia Mobil
2.4
738 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
738 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#19
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#19 av 22 mobilselskaper
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 738 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
138
69
73
104
354
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundeservice og Teliaboks ustabil

Omtale av  Marianne

Borettslaget har dessverre avtale med Telia TV. Håpløst produkt. TV virker sånn 1 gang i uken, kanaler henger, skjermen går i svart stadig vekk og helt umulig å nå fram til kundeservice. Skal bytte til hva om helst annet asap

Samtaler bli hakkete,forbindelse kuttes,

Omtale av  Aage L

Bor på Bardufoss,ifølge dekningskart er dette ett problem med basestasjon,men når skal de rette opp feilen,det har vært siden i sommer og er fremdeles,når Telia har problemer må de sette inn alt av teknisk kompetanse,,rykter sier det er mye rot i Telias tilstedeværende?Går snart til telenor

Veldig ustabilt nett, treg service, dårlig pris

Omtale av  William W

Opplever konstante feil med nettet her i Oslo. Nettet faller ut så ofte at jeg har ett bokmerke for å sjekke driftsmeldinger. Telia er så elendig at jeg vet ikke om det går an å gjøre jobben dårligere. Det tar fort timer å få tak i kundeservice, de er hjelpeløse og spyr ut de samme setningene hver gang. "Har du prøvd å restarte modemet?" "Sjekk dirftsmeldinger" "Sorry vi kan ikke gjøre noe mer". Gi dem bedre betalt eller ha opplæring, for sånn som det er nå er det helt meningsløst å ha support. Du kan være uten nett i dagesvis, men vil aldri få tilbud om kompensasjon. Velg noen andre om du har mulighet, for Telia er tidenes dårligste på det de driver med.

Telia

Omtale av  Erik

Elendig dekning og kundeservice! Tar man kontakt med de så er det null forståelse i fra dems side.

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Linn

Ikke behjelpelig når produktet de leverer ikke virker. Får beskjed om å skifte leverandør da de har oversolgt kapasitet

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig internett og en ikke eksisterende kundeservice

Omtale av  Frank

Her betaler man dyrt for noe man ikke får, i tillegg er kundeservice bestående av folk med null kunnskap. Desverre får jeg ikke Altibox der jeg bor, derfor kan dette møkkaselskapet fortsette sin arroganse.

Dårlig dekning Telia

Omtale av  Per

Har mye problemer med dekkingen hos Telia. Blir gjerne brutt i løpet av en samtale. Ser også at telefonen hopper mellom Edge, 3G og 4G ganske ofte.

Store problemer med bredbånd uten at det er noen løsning

Omtale av  Bjørn K

Først og fremst den dårligste support telefon jeg har hatt kontakt med når behovet melder seg. Sitter og venter på telefon og må faktisk gi opp og tenker jeg kan ringe igjen senere eller i morgen, men det samme skjer igjen og igjen. Skulle nesten ikke tro det var mer enn 1 person til stede enten det eller så er det så massivt med problemer at det er vel snart slik at de mister mange kunder. Mitt problem Jeg har hatt problem med Hastigheten på bredbåndet i lang tid, ble satt inn Airtiles som skulle hjelpe. Dette hjalp i liten grad. Har nå vært i kontakt med Telia flere ganger hvor jeg får forslag til å gjøre ulike tester, noe jeg har gjort. Uten at dette har gitt noe positive resultater. Sameiet jeg bor i skal ha 50/50 opp og nedlasting slik jeg har fått informasjon om Ved måling med nettfart.no får jeg følgende resultater FORSINKELSE 0,65 ms NEDLASTING 0,23 Mbit/s OPPLASTING 0,14 Mbit/s Måleresultatet er milevis fra hva jeg kan forvente., men lite skjer fra Telias side. Jeg anbefaler folk å styre unna. Dette er å betrakte som svindel.

Ræv fra ende til ende

Omtale av  Marius

Vi ble tvunget til telia pga borettslaget, og skulle fp 250 mb linje. Men pokker så ustabilt og tregt nett. Vi kan ikke være 4 stk på nett samtidig da lægger alt. Hadde telenor før med 100 mb linje, null problem.

Elendig kundeservice

Omtale av  Oerjan

Ventet 3 mnd på sim kort. Når jeg klagde, så la kundebehandler ifra kundeservice på. Han lo og sa at jeg får sitte i kø på nytt. 2x20 min i kø. Jeg trengte nytt sim kort forde Telia rotet det til. I tillegg koster det kr 99,- Telegiganter burde vært ulovelig. De pisser på kundene sine. Måtte ordne meg et sim kort ifra en annen teleleverandør. Alt er bedre en Telia.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig kundeservice

Omtale av  Muntaser M

Jeg bestilte mobilt brebånd hos Telia, de sa at det tar bare 3 til 4 virkedager. Etter 2 uker ble bestallingen ikke sendt selv om jeg kontakte med dem flere ganger. Jeg kunne ikke ta eksamen pga denne situasjonen. Jeg er misfornøyd med Telia.

Bedrifts MMS er IKKE gratis

Omtale av  Morten L

De skal ha 1.59kr pr MMS noe som er uhørt i disse dager. Siden jobben betaler, så ble ikke dette oppdaget så lett. Nå har jeg sperret MMS for meg selv.

Ingen hjelp å få i helgen

Omtale av  Ketil K

Påfyll av data er umulig i helgen. Derfor blir jeg sittende en hel helg uten data

kundeservice ble sint på meg...

Omtale av  Anders

jeg hadde spørsmål ang mitt ab. kundeservice sørget for å gjøre meg ultrasint før de la på røret mens jeg pratet. dette er ikke noe jeg gidder å finne meg i... dessuten forhåndsbetaler man for noe man ikke får... bare tull og lureri!! kunden har alltid rett gjelder ikke her. jeg har selv jobbet i kundeservice og det jeg opplevde i denne tlf samtale føltes mer som en kriminell som prøvde å bortforklare noe... og de ble kjempefrekke og sinte over av jeg som beralende kunde var missfornøyd! styr unna telia og finn noen andre hvis ikke du vil bli rasende sint...

dårlig kundeservice

Omtale av  Georg

de lyver regelrett om avtalevilkår, er uhøflige. dessuten ga de meg en skadet usb kabel med lånetelefon og forlangte at jeg skulle betale for skaden da jeg leverte inn lånetelefonen igjen. vær oppmarksom på dette.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lovlig svindelselskap

Omtale av  Håkon

Uheldigvis må jeg ha dette selskapet pga jobb og bolig har avtale med dem. For det første er nettet utstabilt, og man betaler store summer for tilbudet de har. De sender faktura i posten med gebyr, selv om ingen andre aktører gjør dette på avtalegiro. Hvis du skal ringe til dem er de ofte sure og du må vente i kø i lang tid før du får kontakt med noen. Det er ikke mulighet for callback og innringerlyden er irriterende.

Telia Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR