Meny
NextGenTel Mobil
NextGenTel Mobil har opphørt
NextGenTel opphørte sin mobilsatsing den 2. februar 2018 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til Telia. Les omtaler om Telia.

NextGenTel Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Mobil
1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
0
av 37 innen
mobilselskap
3%
anbefaler
NextGenTel Mobil

"Elendig"

Omtale om NextGenTel Mobil skrevet av Tommy for 09.11.2017 20:43

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingenting er bra. Elendig kundeservice, umulig å komme seg ut av kundeforhold.

Bytt.no
"Elendig" skrev Tommy om NextGenTel Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Mobil?
Gjør som Tommy og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ingentung er bra, elendig kundeservice, frekke og provoserende folk som jobber der. Rett og slett de mest ubrukelige folkene jeg har vært borti.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har byttet fast telefon abonnement fra Telio til et annet selskap. Forsinkelse av portering slik at det går noen dager over til september (04. September) nå må jeg betale for både september og oktober uten å bruke tjenesten. Det står i avtalevilkår hos Telio".. Avtalen anses opphørt siste dag i den påfølgende måneden etter oppsigelsen ble mottatt. ". Bli det forstått som kunder må betale penger i nesten to måneder uten brukt av deres tjeneste?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Leverer ikke, umulig å få tak i - ikke la deg friste av prisen! Bare å holde seg unna!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Når man først (etter timevis av venting) kommer fram til kundebehandlerne på NextGenTel, er de hyggelige. Og gjør så godt de kan. Problemet er at de ikke kan svare. Systemet fungerer imidlertid ikke. De klarer ikke å levere varene. Det er ingen som vet hvorfor, eller kan finne ut av det, og du blir kasteball i systemet. En mnd. senere når du finner en annen leverandør, blir du likevel fakturerert for varer som aldri kom, og må igjen igjennom timesvis av venting, og ingen som kan gi svar, eller kan rette opp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"ALT FEIL! Samtidig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei! Jeg hadde NextGenTel i ett år. Bindingstiden var på 2 år, men betalte meg ut med over 10.000 kroner for å slippe å ha de ett år til. Her er all driten jeg opplevde: - Sykt lange køer på kundeservice - Må fortelle om problemet hundre ganger til forskjellige personer, de logger tydeligvis ingenting. - Feil på linja med mitt abonnent gjorde at telefonen kuttet hele tiden (prøvde 5 forskjellige telefoner) og de klarte ikke fikse problemet. Problemet er borte med ny leverandør - Bare tull med mobilt bredbånd - Feil på faktura i forhold til avtale Altså, alt er feil med NextGenTel. Styr for all del unna.

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR