Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
NiceMobil
3.9
498 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NiceMobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
498 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#4
Utmerket
NiceMobil er rangert
#4 av 22 mobilselskaper
75%
Utmerket
75% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 497 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
290
68
38
30
71
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NiceMobil
NiceMobil har 497 verifiserte omtaler på Bytt.no

Finner ikke telefonnummer

Omtale av  Thomas F

Trist at de ikke har ett telefonnummer å ringe til. Dårlige greier å bare være heldidgitale.... Trist. De bryr seg jo ikke at man har 3 nummer man ville flytte over til dem...

Svar fra NiceMobil
06.02.2023 11:11

Hei Thomas! Så leit at du føler dette, det at vi ikke har kundesupport over telefon er en av grunnene til at vi kan ha prisene våre så lave 😍 Du kan alltids kontakte oss på chat så får en av våre dyktige kunderådgivere hjulpet deg der. Vi har også nå støtte for flere abonnement, så der skal det ikke være noe problem 🥰 Vennlig hilsen Silje

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd

Omtale av  Tore

Ingen problemer - hverken innland eller utland. Raskt svar på chaten/ kundeservice Topp

Svar fra NiceMobil
06.02.2023 11:07

Hei Tore! Herlig å høre at du er fornøyd med oss 😍 Skulle du trenge veiledning eller ha noen spørsmål er det bare å ta kontakt med oss på chat 🤗 Vennlig hilsen Silje

Alt gikk greit

Omtale av  Rune A

Var litt skeptisk etter å ha lest diverse negative omtaler her på dette nettstedet, men bestemte meg for å prøve allikevel, - og det angrer jeg ikke på. Alt gikk greit, selv om jeg gjorde en liten feil. Jeg lastet ned app'en og gjorde det jeg fikk beskjed om i hvert enkelt trinn. Alt var godt forklart. Jeg valgte eSIM, siden telefonen min støtter dette, og eSIM ble lastet ned. Dette tok et par minutter. Så gjorde jeg den feilen å deaktivere mitt gamle simkort med en gang, noe jeg ikke burde ha gjort, - jeg burde ventet med til dagen etter - til etter at Nice hadde aktivert mitt nye eSIM. Så da var jeg uten nett, men app'en gav grei instruks om hvordan jeg kunne gå inn i telefonens innstillinger og reaktivere mitt gamle fysiske SIM kort. Dette var enkelt. Dagen etter gikk jeg inn på innstillinger igjen, og aktiverte eSIM. Har vært fornøyd siden. Har ikke hatt problemer med dekningen. Der det ikke er ICE dekning får man automatisk Telia dekning.

Svar fra NiceMobil
06.02.2023 11:05

Hei Rune! Så flott at du er fornøyd 😍 Setter veldig pris på tilbakemeldingen, skulle det være noe er vi tilgjengelige på chat, bare å ta kontakt 🤗 Ha en super dag! Vennlig hilsen Silje

Enkelt, oversiktlig og god service

Omtale av  Olemagne U. B

Jeg har vært kunde hos Nice Mobil siden april 2022, og er jevnt over svært fornøyd. Jeg har på denne tiden byttet mobil flere ganger og bytte av eSim går enkelt og greit for seg. Hadde et problem ved forrige bytte, men det løste seg enkelt og raskt ved kontakt med kundeservice! Dekningen er god de stedene jeg befinner meg, gode hastigheter og priser. Ekstra pluss i boka for å oppgradere meg fra 10 til 12gb/mnd automatisk når prisene forandret seg.

Svar fra NiceMobil
30.01.2023 10:03

Hei, Ole! Takk for tilbakemeldingen😁 Dette varmer hjertet ❤️ Hilsen Casper, NiceMobil

Dårlig kundeservice, men ellers billig og grei

Omtale av  Grethe

Forsøker å chatte med dem i åpningstiden, men kommer bare på chatbot'en. Spm. jeg har (dekativere tlf. svarer) klarer den ikke å svare på, og de har ikke noen mailadr. el.l. som man kan kontakte dem med ellers. Mobilabonnementet er ellers som mobilabonnenter flest, men billigere.

Svar fra NiceMobil
19.01.2023 10:20

Hei Grethe 😊 Leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med vår kundeservice 😟 Våre åpningstider er 08:00-20:00 i hverdager og 09:00 til 17:00 på lørdager 🤗 Hvis du har kontaktet oss utenfor åpningstidene, vil du møte en chatbot. Ellers er vi tilgjengelig for å hjelpe deg 😀 Hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet 🌸 Ønsker deg en super dag videre 😍 Mvh Victoria

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Er de klar for kunder ?

Omtale av  Ny K

Lang leveringstid av sim-kort som gjør at jeg ikke får byttet abonnement etter planen. Det loves ekspresslevering, men er alt annet enn ekspress. Kundeservice som ikke er på ballen i det hele tatt. Kom med feil forklaring på hvorfor jeg ikke fikk sim-kort. Måtte selv kontakte transportør. Har nå fått 3 simkort.

Svar fra NiceMobil
03.01.2023 10:08

Hei! Beklager så mye, men vi var tom på lager en liten periode. Når simkortet først blir sendt ut har vi dessverre ikke sporing på sim-kortet 🙁 Beklager om du har blitt feilinformert, ta kontakt på chat om du skulle trenge yttligere hjelp! Mvh Niklas

Nesten helt perfekt!

Omtale av  Dante D

Har ingenting å klage på med byttet til Nice. Det gikk fort og knirkefritt, kundeservice er rask på chat og hjelper ut. Simkort kom på angitt dato, og er det rimeligste abonnementet jeg har hatt på lenge. Eneste grunn til at dette ikke er 5 stjerner er pga dekningen rundt der jeg bor. Noe som er et Ice-"problem". Men utenom det, helt perfekt!

Svar fra NiceMobil
21.12.2022 13:25

Hei Dante! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, om du tar kontakt med oss på chat kan vi gjerne undersøke dekningen din for deg for å se om det er noe vi kan gjøre 😊 Mvh Niklas

NiceMobil har 497 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NiceMobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR