Meny

Mobilabonnement fra NiceMobil

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
NiceMobil 1 GB
SIM-kort
eSIM
19 omtaler
1 GB
pr. mnd
100 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
NiceMobil 5 GB
SIM-kort
eSIM
19 omtaler
5 GB
pr. mnd
150 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
NiceMobil 10 GB
SIM-kort
eSIM
19 omtaler
10 GB
pr. mnd
200 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
NiceMobil 15 GB
SIM-kort
eSIM
19 omtaler
15 GB
pr. mnd
250 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
NiceMobil omtaler og erfaringer
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 26 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
NiceMobil
Fredrik H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigst og best"

Har hatt lyst på abonnement fra NiceMobil siden dere kom, men fikk det først nå da dere kom med vanlig simkort. Digger at dere er best på pris og har kul app.

Svar fra NiceMobil
13.09.2022 09:24
Hei Fredrik 😊 Utrolig kult å høre at du er fornøyd! Det enkle er ofte det beste 😀Nice at du endelig fikk bli kunde nå som vi har fått plastikk sim 😎 Setter stor pris på tilbakemeldingen din! Mvh Victoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer fint, også i utlandet"

Kunde siden mai 2022. Ingen problemer med dekning og hastighet verken i Norge eller utlandet så langt. Enkel installasjon, raske svar fra kundeservice og er jevnt over veldig godt fornøyd.

Svar fra NiceMobil
05.09.2022 09:27
Hei Anders! Så flott å høre, setter stor pris på tilbakemeldingen 😊 Vennlig hilsen Silje
Kaikristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superfornøyd"

Eg e superfornøyd med Nicemobil. Snedig med esim, og ingen problemer med bankid eller noen ting. Billig abonnement og de har alltid hjulpet meg raskt via chat. Dekningen er så som så, men ingen problem.

Svar fra NiceMobil
01.09.2022 10:10
Hei! Vi setter pris på din tilbakemelding ❤️☀️ Mvh Casper, NiceMobil
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skuffet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer bra om du kun oppholder deg i Norge. I sommer har jeg vært i utlandet og har måttet klare meg med Edge og 3G. Det er faktisk ikke godt nok i 2022. Reisefølget surfet med full 5G. Takk for turen Nice, dessverre blir det ikke flere. Takk for meg.

Svar fra NiceMobil
17.08.2022 14:04
Hei, Torill! Dette var leit å høre 😔 4G fungerer i mange land, men dette er noe som varierer fra hvor du er. Ta kontakt med oss via chatten så kan vi ta en titt på dette om det er ønskelig. Mvh Casper, NiceMobil
Boguslaw
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bra pris - darligst hvis du trenger sikkerhet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Brudd på utlandet, flere ganger, komm ikke til rette i Norge. Kundeservice klarte ikke noe med problemer. Å være uten mobil idagsdato = umulighet Bestemt for å bytte.

Svar fra NiceMobil
12.08.2022 09:55
Hei Boguslaw, det er leit å høre at du har opplevd problemer i utlandet. Ditt abonnement skal også kunne brukes i utlandet og er nok noe vi burde undersøke nærmere hos oss. Ta gjerne direkte kontakt med oss via chat, så hjelper vi deg gjerne videre med problemet du har opplevd. Mvh. Ken
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Appen gir ingen info om forbruk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Egentlig synd, for service og funksjonalitet synes bra. Kundesupport er raske og gjør jobben. Forbruket må en selv finne ut av via mobilen - og det er begrenset detaljer (iPhone 12). Vurderer å bytte pga manglende info om forbruket i appen, da det føles mindre trygt. Men i utgangspunktet billig altså, uten selv få mulighet å finne ut av hvor billig.

Svar fra NiceMobil
09.08.2022 10:10
Hei Egil, hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundesupport. Det skal også være mulig å finne generell informasjon om forbruk via appen. Hvis du går inn og velger: Betaling (Les mer) --> Historikk --> Se all historikk. Hvis du fremdeles ikke får det til, kan du gjerne ta kontakt med oss via chat 😊 Mvh. Ken
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Detter ut i utlandet og etter ios oppdatering"
2 syns denne omtalen er nyttig

Var glad for å finne eit rimeleg 1 GB abonnement. Abonnementet datt ut med en gang vi passerte grensa til Sverige. Måtte på Wifi for å få chatta med kundeservice og få sletta abonnementet og legge det inn igjen via appen. Etter ios oppdatering er det og trøbbel. Oppfører seg som en "tidlegare linje" i kontakter. Problemet skal vere at kommunikasjonen mellom eSIM og telefonen skurrer. Hva betyr det? Kundeservice i chat er høfleg og hjelpsam, men tipsene gjorde ikkje at vi kom i mål.

Svar fra NiceMobil
08.08.2022 10:18
Hei Ingrid. Det er leit å høre om problemene du har opplevd i utlandet. Dersom oppdatering av IOS og en omstart av telefon ikke løser problemet du opplever, vil jeg anbefale deg å ta kontakt med oss igjen på chat for videre feilsøking. Hyggelig å høre at du opplever en god service hos oss 😊 Mvh. Ken
Idar J. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Dette er ikke godt nok"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ville bli kunde og lastet ned Appen. La inn hvilket abb jeg ville ha og ble bedt om å logge inn med Bank Id mobil Men hver gang jeg prøvde å logge inn med Bank Id mobil bje jeg sendt tilbake til siden som man logger inn med Bank Id. Ga opp til slutt. Det er ingen tlfnr som man kan ringe di på bare chatt. Et seriøst firma har tlf nr som folk kan kontakte di på. Dette er ikke godt nok. Takk for meg før jeg har begynt.

Svar fra NiceMobil
28.07.2022 18:46
Hei Idar :) Da vi er et selskap hvor alt er digitalt og alt gjøres fra appen til kunden, er det chat vi har. Vi kan nås der mandag-fredag fra 08:00-20:00 og lørdag fra kl 09:00-17:00. Hvis du har problemer med appen er det bare å kontakte oss, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. Hvis du blir sendt tilbake, kan det være lurt å prøve å reinstallere appen og laste den ned på nytt igjen ;) Hilsen Isabel
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR