Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi er kunde hos Nortel og har gode erfaringer. Prisene er konkurransedyktige, Nortel har rask og god kundeservice og appen er enkel og effektiv å bruke.
Hei, Magne! Tusen takk for din gode tilbakemelding. Vi skal jobbe hardt for å sikre at den gode opplevelsen din vedvarer. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Kostnader som ikke er opplyst om før man får første faktura, kostnader ved bruk av mobilbank id, moms er utenom pris man får oppgitt, samt bindings tid er 24mnd, ble ikke opplyst om dette, selv om det er en mulighet å betale litt mer for null bindingstid
Hei, Rudi! Abonnementsvilkårene er spesifisert i kontrakten du mottar. Gjerne send oss en epost til [email protected] slik at vi kan gå gjennom saken din. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Dette er mer som er dårlig spøk. Opplyser ikke om bindingstid, eller det faktum at prisen er opplyst uten mva. For ikke å snakke om at kundeservice er frekke og umulige å snakke til.
Hei, Grete! Abonnementsvilkårene er spesifisert i kontrakten du mottar. Gjerne send oss en epost til [email protected] med hvilke innvendinger du har slik at vi kan se over saken. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Et firma som har 24 mnd binding i 2020 sier seg selv at er svindel. Da har de ikke trua på eget produkt. Og det stemmer.
Hei, Morten! Våre abonnementsvilkår er spesifisert i kontrakten du mottar. Standard avtaletid i bedriftsmarkedet er 24 måneder. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Ble oppringt av selger som opplevdes som veldig høflig og ærlig. Var tydelig på både fordeler og ulemper med de som leverandør, og etter en totalvurdering valgte vi Nortel som ny leverandør av mobiltjenester. Har aldri angret siden.
Hei, Clas! Tusen takk for din gode tilbakemelding! Vi vil jobbe hardt for å fortsette å gi deg den beste opplevelsen som kunde. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Avtalen var å bytte to mob. ab. samt internett. mobil fungerer bra og til avtalt pris. internett fungerer ikke, må bruke forrige leverandør. derfor blir det totalt et dyrere alternativ.
Hei, Lars! Det høres ut som at det er ditt mobile bredbåndsabonnement som er utfordringen her. Gjerne kontakt oss slik at vi får løst problemet! Mvh Christian Nortel Kundeservice
God dekning , OK priser. Ikke vært kunde lenge nok til å si så mye mer.