Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble kontaktet av en selger fra Nortel for et gunstig tilbud på to abonnement. Ble aldri informert om bindingstid fra selger. På grunn av dårlig dekning og telefonsamtaler datt ofte ut valgte jeg å gå over til et annet mobilselskap . Etter overgang fikk jeg krav om på 6800,- for å avslutte abonnementene. Er dette innen for lovverket og bør man gå videre med saken?
Hei, Svein Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en e-post til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh, Ingerid, Nortel Kundeservice
Helt greit abbonement. Dekning helt ok. Har savnet mulighet for betaling via autogiro, men nå ser det ut til å ordne seg. Prismessig ok.
Hei, Øyvind Tusen takk for din tilbakemelding. Så bra at du fikk opprettet AvtaleGiro hos oss. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel
Super service da jeg trengte hjelp til en låst mobil, selv etter ordinær kundeservice var stengt.
Hei, Sola Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk god hjelp når du trengte det. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel
Fikk fantastisk hjelp av kundeservice Setter stor pris på det 😍🙌
Hei, Finn Tusen takk for din tilbakemelding God å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk hos oss! Vi gleder oss til fortsettelsen. Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel
Enkel funksjon, lett å nå kundeservice. Gjør det de skal.
Hei, Oddy Setter stor pris på din tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du har en god opplevelse hos oss på Kundeservice. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel
Ble oppringt av Nortel som ønsket å selge telefon og internettabbonnement. Styr unna dette selskapet da de driver på grensen til svindel og bare lurer kundene; 1. De utga seg for å være Telenor og forsøker å skjule at de er Nortel 2. De opplyser heller ikke om at det er bindingstid på 24 mnd 3. De forsøker å skjule at prisene de har er uten moms STYR UNNA DETTE SELSKAPET!
Hei, Atle Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en e-post til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh, Ingerid, Nortel Kundeservice
Etter at jeg skrev om min erfaring har jeg hatt telefonkontakt med Nortel, vi fikk en god dialog. Vi kom frem til en løsning jeg er fornøyd med. Begge parter har tatt sin del av ansvaret, og jeg har erfart at jeg må sette meg inn i vilkår før jeg signerer.
Hei, Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det er kjekt at vi kom til en løsning som fungerer for begge parter. Ser frem til fortsettelsen! Mvh Ingerid, Kundeservice Nortel