Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God kundeservice og oppfølging, fikk SIM-kort levert på døren! Veldig fornøyd.
Hei Kristin, Så kjekt å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi jobber alltid for å kunne yte den beste kundeservicen. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde Kundeservice
Fikk problemer med gamle selskapet ved overføring, her fikk jeg god hjelp av Nortels kundeservice team 😊
Hei Han, Så bra du er fornøyd med Nortel. Vi gleder oss til resten av kundeforholdet! Mvh Hilde Kundeservice
Vi er veldig fornøyd m all kundeservice fra dere. Spesielt fornøyd m tilrettelegging for våres behov.
Hei Monica, Tusen takk for den svært hyggelige tilbakemeldingen. Godt å høre at du er fornøyd med oss. Mvh Hilde Nortel Kundeservice
Er fleksible og tilpasser løsningen fortløpende etter våre behov.
Hei Kim, Takk for en flott tilbakemelding. Jeg er veldig glad for at du er fornøyd med Nortel. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica Kundeservice
Er fleksible og tilpasser løsningen fortløpende etter våre behov.
Hei Kim, Så hyggelig at du er fornøyd med Nortel! Vi på kundeservice svarer de fleste samtaler på under 30 sekunder på telefon! På e-post svarer vi på under 24 timer. Disse svartidene lover vi å opprettholde i fremtiden også. Vi ser frem til et fortsatt godt kundeforhold. Mvh Hilde Nortel Kundeservice
Uerlig selger prøver å selge mobiltelefonabonnement med å utgi seg fra å vere / samarbeide med Telenor, må ha dårlig tro på sitt eget selskap når dem er mest opptatt å prøve å fortelle at dem er fra/ samarbeider med Telenor. Styr unna dette selskapet, driver med svindel og prøver å få betaling på 3850kr. om dem ikke får deg som kunde. Dem oppgir også priser uten mva.
Hei Tor, Jeg synes det er svært leit at du sitter med dette inntrykket av oss. Nortel er en utfordrer til duopolet Telenor og Telia. Vi leier nettet til Telenor for å kunne gi alle våre kunder den beste dekningen i Norge! Vi driver i bedriftsmarkedet, og dette er grunnen til at alle våre priser er oppgitt eks. mva. Dette står også på våre nettsider og i alle avtaler. Svindel er noe vi tar svært seriøst, så send oss gjerne en e-post til [email protected] så får vi tatt en gjennomgang sammen. Mvh Hilde Nortel Kundeservice
Makan til useriøst selskap! Kjempetrist at det finnes aktører som klarer å lure noen SÅ trill rundt!! Det å ikke oppgi bindingstid, at priser er uten mva og bruddgebyr i samtale for i samme åndedrag å be deg om RASKT å bekrefte avtale med å skrive OK på SMS. Gir inntrykk av at dere er under Telenor.
Hei Nina, Jeg synes det er veldig leit at du føler vi er et useriøst selskap. Vi prøver ikke å lure noen. Det står tydelig i avtalen, som blir sendt til kunden både på e-post og på SMS, at der er en avtaletid. Dette kommer også frem under verifiseringssamtalen med selger. Vi driver i bedriftsmarkedet, og dette er grunnen til at alle våre priser er oppgitt eks. mva. Dette står også på våre nettsider og i alle avtaler. Nortel er en utfordrer til duopolet Telenor og Telia. Vi leier nettet til Telenor for å kunne gi alle våre kunder den beste dekningen i Norge! Send oss gjerne en e-post til [email protected], så får vi tatt en gjennomgang av saken din sammen. Mvh Hilde Nortel Kundeservice