Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bra oppfølging!

Omtale av  Kristin A

God kundeservice og oppfølging, fikk SIM-kort levert på døren! Veldig fornøyd.

Svar fra Nortel
20.10.2021 14:46

Hei Kristin, Så kjekt å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi jobber alltid for å kunne yte den beste kundeservicen. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde Kundeservice

Nyttig (1)

Bra kundeservice 😊

Omtale av  Han

Fikk problemer med gamle selskapet ved overføring, her fikk jeg god hjelp av Nortels kundeservice team 😊

Svar fra Nortel
20.10.2021 14:46

Hei Han, Så bra du er fornøyd med Nortel. Vi gleder oss til resten av kundeforholdet! Mvh Hilde Kundeservice

Nyttig (1)

Kort og godt; utmerket

Omtale av  Monica

Vi er veldig fornøyd m all kundeservice fra dere. Spesielt fornøyd m tilrettelegging for våres behov.

Svar fra Nortel
20.10.2021 14:46

Hei Monica, Tusen takk for den svært hyggelige tilbakemeldingen. Godt å høre at du er fornøyd med oss. Mvh Hilde Nortel Kundeservice

Nyttig (1)

Svært god responstid på support

Omtale av  Kim F

Er fleksible og tilpasser løsningen fortløpende etter våre behov.

Svar fra Nortel
03.11.2021 14:56

Hei Kim, Takk for en flott tilbakemelding. Jeg er veldig glad for at du er fornøyd med Nortel. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica Kundeservice

Nyttig (2)

Svært god responstid på support

Omtale av  Kim F

Er fleksible og tilpasser løsningen fortløpende etter våre behov.

Svar fra Nortel
20.10.2021 14:46

Hei Kim, Så hyggelig at du er fornøyd med Nortel! Vi på kundeservice svarer de fleste samtaler på under 30 sekunder på telefon! På e-post svarer vi på under 24 timer. Disse svartidene lover vi å opprettholde i fremtiden også. Vi ser frem til et fortsatt godt kundeforhold. Mvh Hilde Nortel Kundeservice

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Utgir seg for å vere fra Telenor.

Omtale av  Tor

Uerlig selger prøver å selge mobiltelefonabonnement med å utgi seg fra å vere / samarbeide med Telenor, må ha dårlig tro på sitt eget selskap når dem er mest opptatt å prøve å fortelle at dem er fra/ samarbeider med Telenor. Styr unna dette selskapet, driver med svindel og prøver å få betaling på 3850kr. om dem ikke får deg som kunde. Dem oppgir også priser uten mva.

Svar fra Nortel
20.10.2021 14:46

Hei Tor, Jeg synes det er svært leit at du sitter med dette inntrykket av oss. Nortel er en utfordrer til duopolet Telenor og Telia. Vi leier nettet til Telenor for å kunne gi alle våre kunder den beste dekningen i Norge! Vi driver i bedriftsmarkedet, og dette er grunnen til at alle våre priser er oppgitt eks. mva. Dette står også på våre nettsider og i alle avtaler. Svindel er noe vi tar svært seriøst, så send oss gjerne en e-post til [email protected] så får vi tatt en gjennomgang sammen. Mvh Hilde Nortel Kundeservice

Nyttig (3)

SVINDEL OG BEDRAG!!!

Omtale av  Nina H

Makan til useriøst selskap! Kjempetrist at det finnes aktører som klarer å lure noen SÅ trill rundt!! Det å ikke oppgi bindingstid, at priser er uten mva og bruddgebyr i samtale for i samme åndedrag å be deg om RASKT å bekrefte avtale med å skrive OK på SMS. Gir inntrykk av at dere er under Telenor.

Svar fra Nortel
20.10.2021 14:46

Hei Nina, Jeg synes det er veldig leit at du føler vi er et useriøst selskap. Vi prøver ikke å lure noen. Det står tydelig i avtalen, som blir sendt til kunden både på e-post og på SMS, at der er en avtaletid. Dette kommer også frem under verifiseringssamtalen med selger. Vi driver i bedriftsmarkedet, og dette er grunnen til at alle våre priser er oppgitt eks. mva. Dette står også på våre nettsider og i alle avtaler. Nortel er en utfordrer til duopolet Telenor og Telia. Vi leier nettet til Telenor for å kunne gi alle våre kunder den beste dekningen i Norge! Send oss gjerne en e-post til [email protected], så får vi tatt en gjennomgang av saken din sammen. Mvh Hilde Nortel Kundeservice

Nyttig (6)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR