Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De skryter av å være like bra som toppene og ha full telenordekning. Teori og praksis er tydeligvis to forskjellige ting. Opplevde stadig utfall samtidig som Telenor-brukere hadde full tjeneste, og med liten hjelp fra kundeservice. De skyldte på gamle (ett år gammel) telefoner. Ved brudd fikk vi fakturert bruddgebyr PLUSS det bruddgebyret de dekte når vi gikk over til de. Når vi spurte i samtale før kontraktsinngåelse hva det kostet å bryte, så sa de at det var standard 3000,-. De nevnte aldri at de fakturerer det de dekte også. Så vi har to tips: 1) Hold dere unna 2) Hvis dere ikke klarer 1, les alt med små skrift.
Hei Det er leit å lese at dere har hatt en såpass dårlig opplevelse med dekningen hos oss, og at vi ikke har klart å løse problemet deres. Når det gjelder dekningen vår så har alle våre abonnement full Telenor-dekning, og denne er dokumentert like bra som Telenors egne kunder. Det er altså ingen forskjeller i selve dekningen, men ulike telefoner, og miljøet rundt kan selvfølgelig påvirke dekningen. Jeg forstår ut i fra det du skriver at dere har blitt fakturert både bruddgebyr og utkjøpet vi dekket da dere kom over til oss, og jeg skjønner at dette kan virke forvirrende og skape mer utgifter enn dere regnet med. Vi ønsker å se nærmere på denne saken, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected], eller ring oss på 70309900 så kan vi se nærmere på dine fakturaer. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Jeg ble omtalt av en Nortel selger til å være kunde. Jeg driver firma og det er mange kunder som ringer meg hver dag. veldig ofte de får ikke tak i meg. noen er tålmodig og prøver igjen men en god del av mine kunder ringer et annet firma siden jeg er ikke tilgjengelig. jeg taper masse penger på at kundene forsvinner plus at Nortel mener at jeg er bindet til dem i to år og hvis jeg vil bytte operatør så må jeg betale 3500kr for at jeg bryter avtalen. Hvordan kan Nortel binde folk til så dårlig service? Har noen vært i likende situasjon? Jeg har ikke sjekket på nettet omtaler før jeg sa ja til selger men hvis noen her prøver å finne litt info før de bestemmer seg å gå over til Nortel så sier jeg "Ikke gjør det" De prater pent fram til du sier ja.
Hei Marcin Jeg skjønner frustrasjonen din over at kundene dine ikke får tak i deg, slik skal det selvfølgelig ikke være! Beløpet du nevner her på 3500kr er det vi kaller bruddgebyr. Dette er et gebyr man mottar for brudd på en skriftlig inngått avtale. I kontrakten du mottar før du blir kunde hos oss finner du alt av vilkår og priser, men våre ansatte skal likevel være tydelig i sin kommunikasjon når det gjelder dette. Jeg ønsker veldig gjerne å hjelpe deg og gå nærmere inn på denne saken. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] eller ring 70309900 så kan vi ta en nærmere titt på abonnementet ditt. Vi håper vi kan snu din opplevelse av det å være kunde hos oss til noe positivt, og takker deg for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Hver gang vi har trengt hjelp, har vi møtt løsningsorienterte mennesker med bred kompetanse.
Hei Kalle, Tusen takk for 5 stjerner og for at du forteller oss hva du var fornøyd med, det setter vi stor pris på og tar med oss videre. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
De klarer ikke å sende faktura i tidet. I tillegg til det får du ikke svar fra inkassoselskapet de sender regningene til, så sperrer de plutselig telefonen din. Værste selskapet jeg har vært borti
Hei Alexander, Dette høres stressende ut og vi har veldig lyst å se nærmere på hvordan vi kan hjelpe deg, men har dessverre ikke nok informasjon til å kunne søke deg opp i systemene våre. Vi ønsker å komme i kontakt med deg, så send oss gjerne en mail til [email protected], ring oss på 70309900 eller chat med oss på nortel.no så kan vi se nærmere på fakturaene dine. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Jeg gikk nylig over til Nortel og det gikk som smurt. Informasjonen jeg fikk i forkant var hyggelig, og ikke minst enkel. Simkortet kom i god tid og jeg fikk påminnelse før mobilabonnementet ble overført. Appen "Mitt Nortel" er også veldig oversiktlig og smart. Jeg er veldig fornøyd!
Hei Elisabeth Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig pris på! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med overgangen til Nortel :-) Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Godt fornøyd med overgangen fra tidligere selskap. Personlig oppfølgning av selger, med god oversiktlig plan for byttet og fremtidig fakturering med tanke på bruddgebyr. Dekningen har for min del vært helt topp og har svært positive erfaringer så langt.
Hei Terje, Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med overgangen til Nortel! Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
supert abn. med god oppfølgning fra selger, det har ikke vært noe å klage på.
Hei Kjetil, Så kjekt å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt hos oss, og at du har fått god oppfølging. Vi setter veldig stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel