Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Være uhøflig

Omtale av  Arne M. H

Ble oppring i dag av tele nr 530****0 der jeg fikk tilbud på tele f abbonemang, da jeg ikke var interessert ble jeg bedt om og holde kjeft , måten på og være uhøflig 👹

Svar fra Nortel
15.02.2022 13:14

Hei Arne, Takk for tilbakemeldingen, dette ser vi på som svært alvorlig. Om det skulle være noe, ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så hjelper vi deg. Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (7)

Rettogslett en bedrift som har sitt leve brød på bedrageri og løgn

Omtale av  Kim H

Har aldri vært borti frekkere selgere eller dårligere service. Sluttet min bedrift da eg ikke hadde mer tid til 2 jobber. Etter en måned skal eg prøve og avslutte mitt "bedrifts abonnement" dette går ikke uten bruddavgift. Her lover selger at det IKKE er bindingstid då eg spør om dette. Løgn - har nå fått min første mail fra de der de vil gi regning på 3000 i bruddgebyr. Selger lover også at 249,- Per måned og at prisen er MED MVA.! då eg allerede har pris på 279 med moms fra før. - løgn - første regning 461,- tenkte ikke så mye over det og tenkte dette var nok for 1.5 måned. Og deretter 311kr Har ringt og snakket med flere "kundebehandlere" nå. Den første sa at det var ikke noe med henne fordi "dette er ikke eg som har gjort og ikke min feil så eg kan ikke hjelpe deg annet en at du må betale" Måtte bruke meste parten av denne tiden på å trøste henne og fortelle at det er bedriften eg er irritert på og ikke henne da hun tok alt som et personlig angrep. Den andre ville sjekke mer opp og skulle ringe meg opp. Dette skjedde ikke så måtte ringe å purre dagen derpå og snakket med henne da og hun fikk beskjed av sin "leder" å gi beskjed at når man avslutter en bedrift så eier bedriften nr ditt. Jeg ga beskjed at det er nok sånn i et A/S men dette var EMF. Så eier eg fremdeles nr. Men at de kan ikke straffe folk for og avslutte en bedrift. Dette skulle hun då sjekke opp i og så ringe meg igjen denne gang også fikk eg aldri tilbake melding. Rettogslett bedrageri fra første regning til siste. Dårlig kunde behandlere som blir lært opp i at folk som klager, klager på selve kundebehandleren Og envær kritikk er et person angrep . Styr langt unna nortel om du ikke har veldig god råd til å sløse bort 1000lapper.

Svar fra Nortel
16.02.2022 12:15

Hei Kim, Leit å høre at du har fått en dårlig start hos oss, dette tar vi selvsagt svært alvorlig. Vi vil gjerne hjelpe deg videre med dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (6)

Kundeservice

Omtale av  Vegard

Snakket med kundebehandler to ganger i dag for å få overført bedrift til privat abonnement. Hun måtte sjekke ut noe ting pga av røde flag på kredittsjekk... hun lovde å ringe tilbake iløpet av dagen . Dette skjedde iløpet av noen få timer å alt ordnet seg .. rask god service og ikke noe tull .. har vært i kontakt med dere flere ganger å det er alltid en hyggelig prat . Fortsett slik:) mvh Vegard

Svar fra Nortel
27.01.2022 14:49

Hei Vegard, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Vi snakkes! Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (1)

Nortelfella

Omtale av  Trond

Kan ikke si at jeg gleder meg til 24 måneder….oppgir heller ikke bindetiden. Så nå er vi stuck her i 24 mnd…eller betal 3000,- pr nr for bruddgebyr… Prøvde å komme utav avtalen før de skal levere tjenester….men neida betal sier dem…hva er vitsen med bindetiden…er servicen så dårlig at en må tvinge de å være her……

Svar fra Nortel
15.02.2022 13:14

Hei Trond, Leit å høre at du har fått en dårlig start hos oss, dette tar vi selvsagt svært alvorlig. Vi vil gjerne hjelpe deg videre med dette, og du kan ta kontakt med oss på [email protected] så finner vi en mulighet. Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (6)

Virker veldig useriøst

Omtale av  Anders

Ble oppringt av selger fra Nortel, hvor jeg sa på en helt vanlig måte at jeg ikke kjøper ting over telefon. Rakk ikke fullføre setningen før de bare avbrøt anropet. Tenker det sier litt om hva slags gjeng det er.

Svar fra Nortel
15.02.2022 13:13

Hei Anders, Det er leit at du har fått et dårlig inntrykk, dette tar vi svært alvorlig. Om du har mulighet, send oss gjerne en e-post til [email protected] slik at vi får sett på dette. Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svindel og bedrag

Omtale av  Annonym

Utgir seg for å være et datterselskap av Telenor. Oppgir ikke bindingstid eller såkalt bruddgebyr på 3000kr. Oppgitt pris stemmer heller ikke på faktura. Disse bør en styre unna. Føler meg direkte lurt. Datamengden stemmer heller ikke, svindyrt å oppgradere til mer data. Oppgraderte abonnement for å få nok data. Det hjalp ingenting

Svar fra Nortel
09.01.2022 20:06

Hei, Det er leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Send oss gjerne en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Ida, Nortel Kundeservice

Nyttig (6)

Meget bra.

Omtale av  Bjørn S

Meget bra service, kjappest jeg har opplevd noen gang. Billing og bra dekning.

Svar fra Nortel
09.01.2022 20:06

Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Vi snakkes! Mvh Ida, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR