Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Snakket med kundebehandler to ganger i dag for å få overført bedrift til privat abonnement. Hun måtte sjekke ut noe ting pga av røde flag på kredittsjekk... hun lovde å ringe tilbake iløpet av dagen . Dette skjedde iløpet av noen få timer å alt ordnet seg .. rask god service og ikke noe tull .. har vært i kontakt med dere flere ganger å det er alltid en hyggelig prat . Fortsett slik:) mvh Vegard
Hei Vegard, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Vi snakkes! Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Kan ikke si at jeg gleder meg til 24 måneder….oppgir heller ikke bindetiden. Så nå er vi stuck her i 24 mnd…eller betal 3000,- pr nr for bruddgebyr… Prøvde å komme utav avtalen før de skal levere tjenester….men neida betal sier dem…hva er vitsen med bindetiden…er servicen så dårlig at en må tvinge de å være her……
Hei Trond, Leit å høre at du har fått en dårlig start hos oss, dette tar vi selvsagt svært alvorlig. Vi vil gjerne hjelpe deg videre med dette, og du kan ta kontakt med oss på [email protected] så finner vi en mulighet. Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Ble oppringt av selger fra Nortel, hvor jeg sa på en helt vanlig måte at jeg ikke kjøper ting over telefon. Rakk ikke fullføre setningen før de bare avbrøt anropet. Tenker det sier litt om hva slags gjeng det er.
Hei Anders, Det er leit at du har fått et dårlig inntrykk, dette tar vi svært alvorlig. Om du har mulighet, send oss gjerne en e-post til [email protected] slik at vi får sett på dette. Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Utgir seg for å være et datterselskap av Telenor. Oppgir ikke bindingstid eller såkalt bruddgebyr på 3000kr. Oppgitt pris stemmer heller ikke på faktura. Disse bør en styre unna. Føler meg direkte lurt. Datamengden stemmer heller ikke, svindyrt å oppgradere til mer data. Oppgraderte abonnement for å få nok data. Det hjalp ingenting
Hei, Det er leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Send oss gjerne en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Meget bra service, kjappest jeg har opplevd noen gang. Billing og bra dekning.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Vi snakkes! Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Skiftet til Nortel for 50 ansatte med 6 køer, 2 interne og 4 eksterne køer. Konsulenten i Nortel ordnet alt i forkant i forhold til forrige nummer, datakort og ip-telefoner. Godt samarbeid på porteringsdagen mellom oss, konsulenten i Nortel som var tilstede hos oss på møterom og teknisk team i Nortel. Fikk justert de forskjellige telefonkøer, ip-telefoner, kontakt-oversikt og andre finesser man finner i programmet. Leveranseteamet holdt avtalene i forhold til ønskene vi hadde lagt inn. Etter porteringsdagen ringte jeg kundesenter for å få hjelp til å endre avsendernummer på noen ip-telefoner, fikk god hjelp av konsulenten som hadde stålkontroll i sitt fag. En god opplevelse som kan anbefales til andre. Grunnen til bytte var system, tilgjengelighet og kostnader.
Hei Stig, Takk for en utrolig god omtale! Ingenting er bedre enn fornøyde kunder :-) Om det skulle være noe, er det bare å ta kontakt med oss, så hjelper vi deg. Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Godt produkt med minnesider hvor man får gjort det man ønsker, tilbyr eSim. Prøvd kundesenteret flere ganger og det har vært raskt svar, ikke minst har se vært hyggelige og løsningsorientert.
Hei Bjørn, Takk for en veldig god omtale, det er godt å høre at du er fornøyd med oss som din leverandør! Mvh Maria, Nortel Kundeservice