Byttet til phonero, får veldig god kundeoppfølging både på å huske forfall og hvordan jeg ellers liker å være kunde.

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Raymond og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg byttet fra ICE til Phonero fordi ICE slutter med Telia dekning. Dessuten var det endel billigere hos Phonero med abonnement/datapakker for 5 stk nummere i familien. Kjøpte også ny telefon og mobilt bredbånd (lomme wifi)fra Phonero. Phonero betalte ut bindingstid ved overgang fra ICE. Super kundeservice og lynrask levering langt opp til Finnmarka. Alt i alt: Kjempefornøyd hittil og anbefales på det sterkeste!

Ble ringt opp av en selger flere ganger som ville at vi skal bytte til phonero. Heldigvis sa jeg at jeg vil tenke først... Og så, så jeg denne siden og forsket litt videre. Ellers så hadde det vel også kostet oss 3000 kr for ingenting pr abonnement. Vi bor akkurat i en blindspot av Telia og her er det null dekning, bortsett fra Telenor. Denne fungerer derimot fantastisk med full fart. Her omkring er det mange hytter og hyttefolket måtte alle bytte til Telenor for å få åpnet bommen med Telefon. Man må kunne forvente at disse selgere er ansvarlig nok at de først sjekker slike ting. Dette er altså et minimumskrav når det gjelder service

Fikk god hjelp med innstillinger på tlf av kundeservice.

Var så evneveik å sa ja (på sms) til dette. Leste ikke nøye gjennom vilkår, faktisk pris osv før etterpå å da var det ingen tvil om at det skulle byttes bort. Har ikke mottatt simkort eller noe enda heller ingen videre mailer om avtalen men uansett må man betale 3000,- bare for å komme seg vekk. Selv om man angrer seg etter bare et par dager etter selger har lurt kunde. Så her er det bare å belage seg på å tape minimum 3000,- etter en samtale hvis man ikke er våken
