Som brukerstøtteperson i en stor offentlig organisasjon har jeg flere ganger måttet ta kontakt med Phonero, blant annet for å endre når et nummer blir aktivt, for å endre et nummer, for å få sendt SIM-kort til en annen adresse eller for å se om et nummer er overført til Phonero. Hver gang har Phoneros brukerstøtte klart å finne svar på mine spørsmål raskt og nøyaktig. Jeg liker at det er lite eller ingen ventetid. Det gjør hverdagen min mer effektiv. Noe å etterstrebe for konkurrentene.

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som T og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
På tross av litt lang ventetid (Til phonero å være) fikk jeg igjen godt svar fra kundeservice på chat. Ikke noe å sette fingeren på her. Knallbra!

Byttet til Phonero i fjor, og har fått fantastisk service fra både kundesenter og kontor i Bergen!

Jeg har vært kunde hos Phonero i mange år og har kun positiv inntrykk av dem. De er blant de rimeligste på markedet og er alltid raske og effektive når jeg trenger hjelp.

Hadde ett spørsmål om SIM-kort og E-sim. Phonero fulgte opp med å supplere informasjon. Ringte til og med tilbake for å utdype svaret. Det er service det.
