Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som brukerstøtteperson i en stor offentlig organisasjon har jeg flere ganger måttet ta kontakt med Phonero, blant annet for å endre når et nummer blir aktivt, for å endre et nummer, for å få sendt SIM-kort til en annen adresse eller for å se om et nummer er overført til Phonero. Hver gang har Phoneros brukerstøtte klart å finne svar på mine spørsmål raskt og nøyaktig. Jeg liker at det er lite eller ingen ventetid. Det gjør hverdagen min mer effektiv. Noe å etterstrebe for konkurrentene.
Hei, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
På tross av litt lang ventetid (Til phonero å være) fikk jeg igjen godt svar fra kundeservice på chat. Ikke noe å sette fingeren på her. Knallbra!
Hei Erik, Tusen takk for hyggelig omtale! Fint å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Byttet til Phonero i fjor, og har fått fantastisk service fra både kundesenter og kontor i Bergen!
Hei Didrik, Tusen takk for fin omtale! Så bra å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Jeg har vært kunde hos Phonero i mange år og har kun positiv inntrykk av dem. De er blant de rimeligste på markedet og er alltid raske og effektive når jeg trenger hjelp.
Hei John, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Hadde ett spørsmål om SIM-kort og E-sim. Phonero fulgte opp med å supplere informasjon. Ringte til og med tilbake for å utdype svaret. Det er service det.
Hei Steinar, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Alt fungerer perfekt, og god oppfølgi g fra Phonero.
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
De krever 3.000kr PLUSS moms for å bryte ut av en 24 måneders kontrakt. Er dette egentlig lov ?
Hei Ester, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har 24 måneder bindingstid som standard i våre bedriftsavtaler. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero