Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Phonero er sleipe de tilbyr tilsynelatende gode vilkår, men forteller ikke alt. De lover at buddgebyr ikke vil bli belastet kunde fordi det er telefonselskapene som ordner dette seg imellom og derfor er bruddgebyr på 3000 kr +mva pr telefonnummer ikke relevant for kunden. Når man så ønsker å avslutte abonnement krever de bruddgebyret betalt av kunde. De presenterer også prisene uten mva. Itillegg da jeg innså dette dagen etter bestilling og sa tydelig ifra om at overføring ikke var ønsket i to eposter og på telefon, gjennomførte de likevel portering når vi var på ferie slik at hele familien plutselig stod uten telefon og ingen mulighet til å rette dette opp. Er meget missfornøyd selskapet.
Hei Ronny Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Fikk super hjelp til å endre abonnementene over chatten.
Hei Pål, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Ukomplisert. Rimelig. Fungerer. Svarer når du trenger hjelp.
Hei Vidar, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Jeg fikk rask og effektiv hjelp, samt oppfølging i ettertid. Veldig bra👌
Hei Katrine, Så godt å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Vi skal gjøre det vi kan for fortsette det gode samarbeidet :-) Mvh Mads Phonero
Veldig god kundebehandling via Chat-funksjonen. Rask og god hjelp!
Hei Pab, Vi setter stor pris på hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Fikk rask og fin hjelp av en av deres trivelige medarbeidere, fortsatt god sommer.
Hei John, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Ha fortsatt en god sommer du også. Mvh Mads Phonero
Generelt bra funksjon og service. Hjelpsomme ansatte. Får raskt svar på henvendelser. Dekningen kunne vært bedre. Jeg hadde Telenor tidligere, erfaringen er at jeg da hadde dekning på områder jeg med Phonero ikke har det.
Hei Frode, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning. Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero