Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 010 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 010 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 830
581
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dataroaming

Omtale av  Mina

Opplevde når jeg er i utlandet Hellas og London at 4G ikke fungerte, men fikk god hjelp av support. Hun ba meg endre manuelt på nettverksopperatør. Dette burde være unødvendig når jeg har valgt automatisk. Er jeg i et annet land, så betyr det antagelig at jeg må kontakte support og spørre hvilken operatør jeg skal velge.

Svar fra Phonero
11.07.2022 10:21

Heisann Mina. Å bruker mobiltelefonen i utland skal være like enkelt som hjemme. Det å hente inn korrekte APN innstillinger skal telefonen selv utføre. Dersom den ikke gjør det kan man 1. forsøke å starte den på nytt, 2. slå på roaming, 3. pass på at nettverksinnstillingene er korrekt. Vi har steg for steg veiledere på nettsiden for forskjellig programvare: https://www.phonero.no/kategorier/mobiltelefoni-oppsett Det å starte telefonen på nytt er noe vi alle gjør veldig lite. Ofte er det løsningen, telefonen får hentet korrekt informasjon og er tilbake på nett på svært kort tid. Å velge manuelt gjøres kun i særs få tilfeller. Dette kan være dersom en telefon ikke har korrekte innstillinger i utgangspunktet. Vi setter pris på din tilbakemelding og er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

En lurendreier av en selger

Omtale av  Leif A. L

Phonero prøvde å selge meg et abonnement som leder av en idrettsklubb. Jeg sier at jeg kun trenger privattelefon. Selger forteller at det bare var fordeler, at det fungerer som et privatabonnement og ingen problem at det var mitt private nummer som er registrert på klubben i Brønnøysund. Det selger glatt unnlater å nevne er at bedriftsabonementet deres har 24 måneders bindingstid! Jeg vil påstå at det er en vesentlig forskjell, og dermed på grensen til svindel å fremstille det som likeverdige abonnement.

Svar fra Phonero
11.07.2022 10:13

Heisann Leif. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Det skal alltid fremgå tydelig dersom det er et bedriftsabonnement med eller uten binding, eller om man ønsker å inngå et privat-abonnement. Informasjonen skal også fremgå av oppsummeringen før man bestiller. Vi jobber for å alltid være svært tydelige på dette feltet da gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss Vi ønsker å se nærmere på denne saken. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på saken. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Bra kundeservice!

Omtale av  Pia

Bra kundeservice! Hyggelige og behjelpelige ansatte. Bra løsning hos oss som ikke har sentralbord, men hvor alle har egne telefoner som besvares via hovednummer og deretter tastevalg. Synes derimot det å selv administrere lydfiler og legge inn åpningstider er altfor komplisert, selv med opplæringsvideoer og annet materiell. Får heldigvis god hjelp av ansatte til å legge det inn, mot betaling. Burde vært mer intuitivt når man skal håndtere dette selv. Phonero kan anbefales, men ønskelig med mer brukervennlig administrasjonsside.

Svar fra Phonero
11.07.2022 09:56

Heisann Pia. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Jeg tar dette med meg punktene dine videre til vår produktavdeling for å se på måter å forenkle dette på ytterligere. Tusen takk for du tok deg tid til å gi oss så god tilbakemelding :) Hilsen Christer, Phonero

Bra kundeservice, lave priser

Omtale av  Rasmus

Raskt svar når man trenger det, gode priser og bra nett

Svar fra Phonero
11.07.2022 09:55

Heisann Rasmus. Så gøy å se at du er fornøyde med vår dekning! Vi skal være først i Norge med et landsdekkende 5G-nett i løpet av 2023, og allerede har mer enn 2 av 3 nordmenn tilgang til det nye Telia-nettet. I 2022 fortsetter 5G-utbyggingen i flere Kommuner i Agder, Innlandet, Møre og Romsdal, Rogaland, Trøndelag, Vestfold og Telemark, Vestland, Viken og Troms og Finnmark. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero

Kundeservice

Omtale av  Kari A. H. H

Alltid hjelpsomme og imøtekommende på kundesupport

Svar fra Phonero
11.07.2022 09:52

Heisann Kari. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Raskt og riktig

Omtale av  Jørn

God opplevelse, raskt svar, forsto utfordringen min. Gjennomføringsevne høy. Hyggelig på et profesjonelt nivå

Svar fra Phonero
11.07.2022 09:47

Hei, Jørn. Så flott å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero

Raske og hyggelige!

Omtale av  Janne R

Rask respons, tydelige forklaringer og god info. Lett å forstå. Og hyggelige!

Svar fra Phonero
11.07.2022 09:46

Hei, Janne Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss så flotte komplimenter. Disse videreformidler jeg til kundesenteret :) Ha en flott dag videre. Hilsen Christer, Phonero

Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR