Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg blir besvart hurtig. Jeg blir alltid møtt av en hyggelig person. Jeg har alltid fått den hjelpen jeg trenger. Tusen takk for det 😀
Hei Henning, Tusen takk for hyggelig omtale :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Veldig fornøyd gode dekninger .Håper at andre ser at det er billig og bra
Hei Randi, Godt å se at du er fornøyd med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Byttet til phonero, får veldig god kundeoppfølging både på å huske forfall og hvordan jeg ellers liker å være kunde.
Hei Raymond, Godt å se at du er fornøyd med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Jeg byttet fra ICE til Phonero fordi ICE slutter med Telia dekning. Dessuten var det endel billigere hos Phonero med abonnement/datapakker for 5 stk nummere i familien. Kjøpte også ny telefon og mobilt bredbånd (lomme wifi)fra Phonero. Phonero betalte ut bindingstid ved overgang fra ICE. Super kundeservice og lynrask levering langt opp til Finnmarka. Alt i alt: Kjempefornøyd hittil og anbefales på det sterkeste!
Hei Nils, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og anbefaling, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Ble ringt opp av en selger flere ganger som ville at vi skal bytte til phonero. Heldigvis sa jeg at jeg vil tenke først... Og så, så jeg denne siden og forsket litt videre. Ellers så hadde det vel også kostet oss 3000 kr for ingenting pr abonnement. Vi bor akkurat i en blindspot av Telia og her er det null dekning, bortsett fra Telenor. Denne fungerer derimot fantastisk med full fart. Her omkring er det mange hytter og hyttefolket måtte alle bytte til Telenor for å få åpnet bommen med Telefon. Man må kunne forvente at disse selgere er ansvarlig nok at de først sjekker slike ting. Dette er altså et minimumskrav når det gjelder service
Hei Susanne, Takk for tilbakemeldingen. Uten å kjenne til saken din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi får sett nærmere på dette. Husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Fikk god hjelp med innstillinger på tlf av kundeservice.
Hei Jo, Så hyggelig å høre, tusen takk for fin omtale. Mvh Mads Phonero
Var så evneveik å sa ja (på sms) til dette. Leste ikke nøye gjennom vilkår, faktisk pris osv før etterpå å da var det ingen tvil om at det skulle byttes bort. Har ikke mottatt simkort eller noe enda heller ingen videre mailer om avtalen men uansett må man betale 3000,- bare for å komme seg vekk. Selv om man angrer seg etter bare et par dager etter selger har lurt kunde. Så her er det bare å belage seg på å tape minimum 3000,- etter en samtale hvis man ikke er våken
Hei Anders, Takk for tilbakemeldingen. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero