Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 30 innen
mobilselskap
62%
anbefaler
Phonero

"Bra kundeservice, men elendig dekning!"

Omtale om Phonero skrevet av Arnfinn for 25.06.2019 12.50

Phonero har totalt 797 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice, men elendig dekning!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeservice og rask respons, men elendig dekning! Hjelper lite at det er billig når det ikke er mulig å gjennomføre en samtale.

Svar fra Phonero
05.07.2019 11.39
Hei Arnfinn,

Takk for din tilbakemelding!

Det er viktig for oss at våre kunder har dekning.
Jeg vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om og på den måten se om det er planlagt utbedring eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg.
Ta kontakt på bytt@phonero.no, husk fullt navn og telefonnummer så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Bytt.no
"Bra kundeservice, men elendig dekning!" skrev Arnfinn om Phonero

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Arnfinn og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Lasse R. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Unødvendig og urimelig av Phonero?"

Ved henvendelse til Phonero support den 25 juni angående stenging av mobilt trådløst abonnement den 18 juni ble dette åpnet igjen. Support gjennomførte åpningen på en grei og imøtekommende måte. Før dette ble dessverre brukerne stående uten internett tilgang i 1 hel uke da tilgangen ble "strupet"/ stengt med øyeblikkelig virkning. Likeledes er "tilbudet" fra 5 GB til 15 GB bruk et veldig stort sprang hvis databruken er knappe 5 GB i måneden. Da virker det unødvendig hardt av Phonero å stenge tilgangen for bedriften for å så å ta seg "godt betalt" for 5 GB (minste pakketilbud) de siste 3-4 dagene i måneden og deretter 15 GB den neste måneden hvor bedriften vil bruke 5 - 6 GB av de 15 GB de betaler for. Og hvis det i tillegg er slik at de ca. 9 GB bedriften har betalt for men ikke bruker opp, de kan bedriften IKKE ta med seg inn i neste måned, virker dette urimelig. Da betaler man altså for å få bruke 15 GB også bruker man kanskje bare 6 av dem. Etter mitt syn burde Phonero være mer fleksibel og tilby 10 GB pakker i tillegg til 15 GB som de allerede har. Eller la bedriften kunne overføre det de har betalt for men ikke fikk brukt til neste måned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser, god kundebehandling"

Kundebehandlerne er veldig hyggelige, og gir god hjelp.

Svar fra Phonero
01.07.2019 11.23
Hei Glenn,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God pris, god kundeservice"

God pris. God kundeservice, hyggelige og hjelpsomme, og de ordner det vi trenger med en gang. Supert!

Svar fra Phonero
01.07.2019 11.22
Hei Tine,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bare positiv opplevelse med phonero"

Har bare positive opplevelser med phonero. Bra dekning. Grei pris. Fungerer utmerket både hjemme å på reise.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.51
Hei Bjørn,

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Phonero har totalt 797 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR