Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 30 innen
mobilselskap
59%
anbefaler
Phonero

"Dårlig på alt...."

Omtale om Phonero skrevet av Asbjørn for 26.04.2019 22.49

Phonero har totalt 674 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig på alt...."

Ble lovet full dekning hjemme og gratis faktura på epost... jeg må bruke wifi for å prate i telefonen og det blir problematisk når også wifi er ustabil, faktura kom pr post og det kosta over 100kr i fakturagebyr, når jeg så klager og avbestiller blir jeg i tillegg fakturert 3000 kr eks.mva i avbestillingsgebyr... styr unna dette selskapet er min anbefaling

Svar fra Phonero
06.05.2019 11.01
Hei Asbjørn,

Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, her må vi undersøke.
Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Bytt.no
"Dårlig på alt...." skrev Asbjørn om Phonero

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Asbjørn og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Jan R. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uforutsigbar. Tungt."

Uforutsette fakturaer. Skjønner ikke hvorfor noen tillegger kommer når jeg har faste avtaler.

Svar fra Phonero
02.05.2019 10.32
Hei Jan,

Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero og vi vil gjerne se nærmere på dette.

Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Uklar oversikt over produkter"

Vi har gjort endringer i ulike produkter (inkluderte data, mm) for å spare kostnader (mao. månedlige ad hoc-kjøp av datapakker ble for dyrt). Oversikten over tilgjengelige produkter var umulig å oppdrive, i så stor grad at jeg måtte laste ned rapporter fra bedriftsportalen. Det hadde også vært topp om det var mulig å få oppfølginger med anbefalinger om utvidelse av inkluderte data, basert på hvem som hyppig kjøper datapakker. Jeg skjønner likevel at dette kan være vanskelig å følge opp.

Svar fra Phonero
26.04.2019 13.44
Hei Mikkel,

Takk for din tilbakemelding.
Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Ditt innspill er nå sendt videre.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Vi har fast kontaktperson og får alltid raskt svar enten fra henne selv eller en av hennes kolleger. Så super kundeservice

Svar fra Phonero
26.04.2019 13.44
Hei Anne,

Takk for fin tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd med våre kundebehandlere.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kundeservice på sitt beste"

Jeg er veldig fornøyd med den hjelpen jeg får fra kundeservice hos Phonero. Kjapp og riktig hjelp hver gang. Det som definitivt kan bli bedre er dekningen og kvaliteten. Jeg var nylig i Karibien og selv med full 4G indikasjon var det ikke tilfredsstillende, og ingen datapakker tilgjengelig til tross for at det er de samme operatørene som på US fastland. Selv på mitt kontor må jeg flytte meg for å få god samtalekvalitet. Men, jeg antar at når man er gjest i Telia sitt nett, så er det som jeg har opplevd tidligere (gjest i Telenor/Network Norway), at man teknisk ikke like direkte på som Telias egne simkort. Her har Phonero/Telia fortsatt en jobb å gjøre. Men kundeservicen, den er det foreløpig ingen som matcher i samme bransje.

Svar fra Phonero
02.05.2019 13.13
Hei Carl,

Takk for din tilbakemelding.

Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice.

Dessverre er datatrafikk dyrt i mange land utenfor EU, dette henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder.

Telia vil ikke bedrive noen form for forskjellsbehandling av sluttbrukere i Telia`s mobilnett, med hensyn til dekning, dekningskvalitet, fremkommelighet eller annen form for teknisk nettkvalitet eller prioritet.
Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Phonero har totalt 674 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR