Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var kunde hos Phonero i 14 dager, rakk å ha et aktivt abonnement i 8. Bytta tilbake til annen operatør dagen etter, for makan til søppel. Fikk ikke dekning til å streame musikk engang. Hele nettet forsvant når jeg skulle ringe folk. Og når jeg skal bruke angreretten min prøver de å fortelle meg at jeg er bedriftskunde og derfor må betale bruddgebyr!! Til alle der ute IKKE BRUK PHONERO!! Det er 24mnd bindingstid og 3000,- i bruddgebyr enten du er privatkunde eller ikke. STYR UNNA! Hadde gjerne lagt denne på google sin anmeldelse også men det var 3G nettet for dårlig til! 0 stjerner for hele greia hvis mulig. Forbrukerrådet neste!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Super fornøyd med deres kundeservise!! Anbefales :) raskt og bra nett!
Hei Kashan, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd med oss :-) Mvh Mads Phonero
Beste kunde opplevelsen man kan få er hos dere! Veldig dyktige og hjelpsomme ansatte! Her vil jeg være kunde lenge, fordi man alltid får den hjelpen man trenger!
Hei Kanjau, Tusen takk for hyggelig omtale. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Hjelper til med ett smil og ordner opp.raske svar og veldig forklarende. Man blir guidet på en god måte
Hei Stig, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Har kun positivt å si til vårt bedriftsabonnement - alt er raskt, effektivt og funksjonelt både med endringer og ønsker vi har. Anbefales👍🏻
Hei Angelika, Tusen takk for fin omtale og anbefaling! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Fantastisk kundeservice, kjapt og enkelt og gode priser. Vi er meget fornøyd.
Hei Joar, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Stavanger Parkering KF har i flere år vært bruker av MBN sentralbord fra Phonero. Erfaringen vi har gjort er utelukkende positiv. Frustrert personal ved vårt Brukertorg er fremdeles fornøyd med alle funksjonene sentralbordet har. Har vi utfordringer er aldri hjelpen langt borte. Da ringer vi kundeservice å får hjelp umiddelbart.
Hei Arne, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at dere er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero