Phonero har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi hadde litt problemer med slynge på sentralbord over til mobiltelefon. Ble omgående fikset slik vi ønsket det😊
Hei Gerhard, Så fint å se at du fikk god hjelp fra oss. Tusen takk for fin omtale! Mvh Katrine Phonero
Hyggelig og kompetente og hjelpsome folk, rask betjeni'g, veldig bra.
Hei Per, Tusen takk for din tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Det er litt mange tastetrykk for å komme dit man skal for endre på ett abb. Får ikke hentet opp faktura som er betalt kun forside. Det at man må gå inn på forskjellige steder å utføre endringer MBN, huske på å sende inn nytt nummer til MBN. Stenge ett abb da personen som har abb skal ut i permisjon 1 år. Kan kun stenge i 3 mnd.
Hei Ingjerd, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Gjerne ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan komme i kontakt med deg for å se på eventuelle tiltak for å gjøre ting enklere. Mvh Mads Phonero
Ble veldig positivt overasket da jeg byttet over til Phonero. Godt og se at det endelig har kommet en rimelig operatør på markedet som holder det de lover og vel så det.
Hei Erik, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Fikk hjelp og lovnad at dem skulle sjekke ut det jeg lurte på og det ble gjort med en gang,ringte også opp igjen dagen før å informere om at dem ikke hadde fått svar ennå på henveldsen.Meget bra.
Hei Reidun, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Veldig kundevennlige de jeg har snakket med , jeg har ikke vært kunde lenge så kan ikke uttale meg så mye om alt ennå
Hei Grete, Så fint å se at du er fornøyd så langt. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
På support og kundeservice er det vel nesten ikke mulig å bli bedre. Svarer og løser det meste med en gang. Veldig hyggelige folk. Prisene for bedrift er gode. Bra løsninger med sentralbord og apper. Siden de benytter Telia sitt nett har vi områder med noe svak dekning i grisgrendte strøk.
Hei Dan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero