Hadde spørsmål angående faktura. Hyggelig og god hjelp fra kundeservice.

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Ann H og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Vi bestilte Phonero etter å ha gjort det vi trodde var en god jobb med å sammenligne tilbud fra flere leverandører. Phonero skulle være et trygt valg (jeg trodde vi ble Teliakunde så selger var noe misvisende). SIM kort dukket ikke opp da porteringsdato nærmet seg. Av frykt for å bli uten telefon i hele firmaet tok vi kontakt gjentatte ganger på mail og telefon uten å få svar/nødvendig avklaring om hva som foregikk og når portering faktisk var tenkt. Vi måtte derfor avlyse portering som var planlagt 01.10.22 . Datoen var opprinnelig satt etter anbefaling fra selger/Phonero. I over 20 dager ventet vi på tilbakemelding som kom i går på epost: Synd dere ikke vil bli kunde likevel, her er et avbruddsgebyr på 3000kr per abonnement. Denne spekulative formen for å drive forretning er ikke noe vi aksepterer og vi vil kjøre sak så langt det er nødvendig. Vi ble også lovd 9000 kroner å bruke på kjøp av nye telefoner, dette greide de heller ikke å stå for selv om vi fik skriftlig bekreftelse på det tilbudet før kontraktsinngåelsen. Som kunde blir du ikke hørt så lenge de mener de har rett, jeg ble blankt avvist av en Senior Special Advisor som mente jeg var frekk så da kunne han være frekk tilbake. Hold kommunikasjonen med de skriftlig for deres muntlige forpliktelser er ikke verdt noe som helst. Styr unna Phonero med mindre du vil bruke tid og penger på å krangle med din telefonoperatør.

Ved problemer er det enkelt å komme i kontakt med kundebehandler og jeg opplever å få god og effektiv(samt vennlig!) hjelp.

Meget bra kundeservice. Veldig kjapp hjelp og brukerstøtte.

Svarer og fikser umiddelbart. Er interessert i å finne løsninger.
