Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 010 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 010 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 830
581
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no

Løgn fra start til slutt og ingen oppfølging

Omtale av  Kim

Var fornøyd med mitt gamle abb, men en ganske pågående selger lovet bedre dekning og inkludert data rollover. Når regningen kommer så legger de på 50kr ekstra i måneden i epostfaktura gebyr??? Data rollover var heller ikke inkludert.. Når jeg sa klart fra om dette skjedde ingen endring.. Når jeg sa fra andre gang, så ble jeg lovet oppfølging, men ingenting skjedde.. Virker som ingenting av prosessene for salg, oppfølging og kundeservice fungerer. Styr unna, for ellers går du inn i en prosess du rett og slett ikke trenger i livet. Ønsker dere ellers en fin dag, med unntak av dere i Phonero... dere bør rydde opp i selskapet og gå en runde med dere selv...

Svar fra Phonero
14.02.2020 08:59

Hei Kim, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dekning

Omtale av  Olav

Opplever mange steder det er dårlig eller ingen dekning, det er veldig skuffende. Så dette må bedres skal dere beholde store kunder.

Svar fra Phonero
14.02.2020 08:55

Hei Olav, Takk for tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning. Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Får hjelp med telefonspørsmål omgående

Omtale av  Gisle E. J

Har byttet fra Telenor, til Phonero. Har fått meget god og omgående hjelp fra support både til WiFi og mobil. Mange takk

Svar fra Phonero
12.02.2020 12:54

Hei Gisle, Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese ! Mvh Mads Phonero

Bare helt suveren hjelp

Omtale av  Stein

Hadde fått noen problemer med personsvar, gikk derfor inn på siden til Phonero for å se etter hjelp. Gikk videre inn på chatten og la inn feilmelding og telefonnr, gikk vel 10 sekunder før (anonymisert) svarte. Og etter ytterligere 10 sekunder var problemet løst. Aldri opplevd maken til effektivitet på en support chat tidligere.

Svar fra Phonero
12.02.2020 12:54

Hei Stein, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her også hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Mvh Mads Phonero

God service

Omtale av  Elling

Hyggelig kundebehandler. God service, dekning kan bli bedre.

Svar fra Phonero
11.02.2020 11:45

Hei Elling, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Løgnaktige selgere

Omtale av  Gunnar H

Pr telefon lover de billigere abonnement, men når kontrakt oversendes pr mail og må signeres med en sms, så er avtalen dyrere enn den man hadde. Useriøse svenske selgere som snakker dårlig norsk. Har knapt vært borti dårligere kundeservice i mi levetid. Useriøst firma som gjør alt for å få kunder.

Svar fra Phonero
10.02.2020 13:22

Hei Gunnar, Takk for tilbakemeldingen. Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Super service!

Omtale av  Cristian

God hjelp, og super hyggelige folk i kundesenteret.

Svar fra Phonero
10.02.2020 13:18

Hei Cristian, Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero

Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR