Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 010 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 010 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 830
581
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no

Velfungerende og enkelt.

Omtale av  Sven

Lite feil og god kundeservice hvis behov. Effektiv chatrobot som hurtig kan byttes til kontakt med teknikker.

Svar fra Phonero
15.08.2022 09:05

Hei Sven. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret vårt. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God partner for våre telefonitjenester

Omtale av  Haakon

Phonero bidrar til en problemfri hverdag i forhold til våre telefonitjenester. Vi setter spesielt stor pris på deres raske support.

Svar fra Phonero
15.08.2022 09:03

Hei Haakon. Godt å se at du er fornøyd med tjenesten vi leverer og vår service. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero

God service og veldig seriøse

Omtale av  Sven

Vi er veldig fornøyd med Phonero. Veldig god service og enkel portering fra Telenor hvor Phonero dekke bruddgebyret umiddelbart. Administrasjonssiden er veldig bra og enkel å bruke. Enkelt å endre og legge til tjenester.

Svar fra Phonero
15.08.2022 08:58

Hei Sven. Veldig gøy å se at vi har innfridd dine forventninger. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero

Selgere som lyver

Omtale av  Marte

Jeg har inngått avtale med phonero. I telefonsamtalen ble jeg lovet samme pris som jeg betalte for mitt daværende abonnement. I ettertid viser det seg imidlertid at prisen for abonnementet er eks. mva. Det stemmer derfor ikke at prisen er den samme. Selgeren lyver derfor ved inngåelse av avtalen, men Phonero står allikevel på sitt og mener at alt er gjort rett. Anbefaler ingen å inngå avtale med dem. Det er bare lureri!

Svar fra Phonero
15.08.2022 08:51

Hei Marte. Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på dette Send en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads, Phonero

Raskt, ryddig og enkelt.

Omtale av  Jonas

Byttet fra bedrift til privat, og fra privat til bedrift, uten noe kluss eller særlig forsinkelse. Og beholdt simkort hele veien.

Svar fra Phonero
09.08.2022 09:56

Hei Jonas. Veldig gøy å se at vi har innfridd dine forventninger. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God kundeservice

Omtale av  Tommy

Flott bistand for å få på plass delt internett. Kunnskap om en feil fra IPhone som gjorde det umulig å få koblet til. Det ble rettet og nå fungerer det.

Svar fra Phonero
09.08.2022 09:52

Hei Tommy. Godt å se at problemet løste seg! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og vi setter stor pris på din tilbakemelding. Mvh Mads, Phonero

Pass opp!

Omtale av  Sara R. U

Her ble jeg dessverre regelrett lurt. Ble oppringt og forelagt et tilbud på abonnement til mine barn som virket å være noe billigere enn eksisterende avtaler. Trykket JA på en SMS, men da avtalen kom viste det seg at de hadde oppgitt priser eks mva. Jeg tok umiddelbart kontakt med kundeservice for å kansellere (noe de muntlig bekreftet var ok), men har senere fått mail om at det ikke er mulig å kansellere eller bruke angreretten fordi de har solgt meg et bedriftsabonnement (jeg har riktignok et enkeltpersonforetak men det kom ikke opp i samtalen). Har sendt sak til Forbrukerrådet, så håper det løser seg.

Svar fra Phonero
09.08.2022 09:43

Hei Sara. Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads, Phonero

Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR