Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg sliter masse med BankID på mobil. Idet Phonero ble gjort oppmerksom på dette stod de på for å løse dette. Selv om dette har vært et problem 12 måneder før de ble min operatør. Det skal sies at jeg som selger selv er veldig opptatt av god service. Og når jeg opplever service som det her, er det verdt å nevne. Beste opplevelse på et bedriftsabonnement noensinne! Bytt!
Heisann! Så gøy å lese at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Tusen takk for fin omtale! Mvh Katrine Phonero
Bra kundeservice. Lette å komme i kontakt med.Ok dekning og ok pris.
Hei Hege, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine
Bra kunnskap å kundeservice ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️😉
Hei John, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Godt å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Opplever dessverre særdeles dårlig dekning etter at vår kommune gikk over til Phonero. I tillegg opplever vi like dårlig teknisk kundestøtte noe som gjør situasjonen uholdbar. Prisen er imidlertid særdeles god så hadde de hatt god dekning hadde vi fått mye for pengene.
Hei Lena, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på saken din. Send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så slår vi på tråden. Våre teknikere er klare til å hjelpe deg. Mvh Mads Phonero
Rask respons på support, spesielt Chat. Sparer mye penger i forhold til forrige leverandør
Hei Erlend, Så fint å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Med bra chatløsning får jeg raskt svar på mine henvendelse. Ventetid på telefon er også mye kortere enn andre større teleselskaper. Hyggelige folk og rimelig abonnement.
Hei Tone, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese ! Mvh Mads Phonero
En kollega glemte å logge seg ut av kø og var ikke på kontoret. Ringte phonero og de ordnet det straks. Fikk god og rask hjelp.
Hei Sandra, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her også hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Mvh Mads Phonero