Meny

Phonero omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Phonero
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Phonero

"Forlanger 3.000 kroner i gebyr pr mobilnummer for såkalt "avtalebrudd" (bedrift)."

Omtale om Phonero skrevet av Jan E for 03.02.2021 23:17

Phonero har totalt 1849 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Forlanger 3.000 kroner i gebyr pr mobilnummer for såkalt "avtalebrudd" (bedrift)."
9 syns denne omtalen er nyttig

Var aldri bekreftet kunde men fikk likevel skyhøy faktura for "avtalebrudd". Det vil bli en sak av dette dersom de ikke trekker fakturaen umiddelbart. Styr unna!

Svar fra Phonero
11.02.2021 09:22
Hei Jan, Takk for tilbakemeldingen. Uten å kjenne til saken din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi får sett nærmere på dette. Husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Bytt.no
"Forlanger 3.000 kroner i gebyr pr mobilnummer for såkalt "avtalebrudd" (bedrift)." skrev Jan E om Phonero

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Jan E og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Lars M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Serviceminded"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alltid hyggelig hjelp å få når man har eventuelle problemer

Svar fra Phonero
15.02.2021 12:41
Hei Lars, Tusen takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra dekning."
3 syns denne omtalen er nyttig

Kunderådgiveren var veldig imøtekommende og trivelig. Fikk god informasjon, og angrer ikke att jeg byttet fra Ice til Phonero.

Svar fra Phonero
15.02.2021 12:41
Hei Tina, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"selger hos phonero lyver"
10 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler og bruke angrerett om man har tegnet abonnement fra telefon salg. Useriøst! les avtalen på abonnementet.I mitt tilfelle stemte det ikke med det selger opplyste om. 24 måneders bindingstid/ gebyr på 3000 per abonnement ved oppsigelse osv.

Svar fra Phonero
11.02.2021 09:21
Hei Mikal, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din og på hva som har skjedd, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Karen M. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og god service!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kontaktet Phonero pga problem med telefonen. Ventetiden var kort før jeg fikk snakke med en hyggelig medarbeider som bidro til at problemet løste seg.

Svar fra Phonero
11.02.2021 09:21
Hei Karen, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Phonero har totalt 1849 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR