Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I de årene jeg har vært kunde i Phonero har jeg alltid blitt møtt med vennlige kundebehandlere som har vært greie og hjelpsomme.
Hei Arne, Så gøy å se at du er fornøyd med oss. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
At det er et hyggelig menneske å snakke med og som finner ut av det man lurer på raskt.
Hei Solbjørg, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Henvendelse ble raskt og effektivt fulgt opp med skissering av alternative løsninger og muligheter ble presentert. Senere fulgt opp skriftlig
Hei Trond, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Hadde spørsmål vedrørende Softphone og bruk av denne i sentralbordløsningen som tilbys i bedriftsportalen. Ypperlig og rask assistanse fra kundeservice sørget for at løsningen med Softphone kunne tas i bruk og den fungerte ypperlig. I tillegg hadde jeg spørsmål vedrørende abonnementet. Kundeservice lovte at en kollega ville ta kontakt med oss. Etter kort tid ringte vedkommende tilbake og vi fikk hjelp og svar på spørsmålene vi hadde rundt abonnementet. Etter å ha vært kunde 5 år hos Phonero er vi meget fornøyd med både teknisk løsning, abonnementsprising og kundeservice.
Hei Fritjof, Tusen takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Er veldig fornøyd med Phonero, har fått en meget gunstig avtale hos de som jeg kan skrive under på er markedets beste priser. Andre telefonselskap som ringer for å tilby meg "gode tilbud" må bare si hade når de hører avtalen. Anbefales på det aller høyeste! Veldig god service hvor de også er åpen for å tilby samme avtale til mine nærmeste. Dekningen kan være litt variabel fra sted til sted, da jeg bor i en dal har jeg god dekning hjemme, men opplever inniblandt at den ikke strekker til i enkelte daler hvor andre leverandører har dekning.
Hei Benjamin, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du har utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Nesten litt utrolig at ikke andre selskap vil lære av servicen til Phonero. Man rister nesten på hodet....det ser ut som om de vil kun det beste for oss som kunde. Fortsetter de slik så vil de ta MANGE kunder fra andre selskap som VIL GJØRE ALT VANSKELIG, hvis det er mulig og gjøre det vanskelig. Takk Phonero!
Hei Karl, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Som ny privat kunde, hadde jeg en del spørmål rundt det å sette opp en ny konto med Phonero. Opplevde rask respons på kundestøtte og hyggelig veiledning.
Hei Eileen, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero