Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 010 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 010 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 830
581
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no

Løsningsorientert og enkelt.

Omtale av  Roy

Etter å ha testet ut ulike aktører landet vi på Phonero. For oss var det viktig å ha "kort vei" til kundeservice hvis behovet var der. Egentlig så var alt annet sekundært. Men etter å ha vært kunde for en periode ser vi også at de er blant de beste på det meste. Alt ifra dekning til ulike abonnementløsninger er veldig bra. Men igjen, og det viktigste, veldig bra kundebehandlere :-) Mobilappen er også god og enkel, ikke noe avansert hassel. Kan kanskje ha flere funksjoner hvis jeg skal pirke.

Svar fra Phonero
12.08.2020 11:24

Hei Roy, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :-) Om du har forslag til funksjoner det hadde passet å ha i mobilappen, kan du gjerne sende dette til [email protected] , så vil vi se på dette. Mvh Mads Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig dekning

Omtale av  Kari B

Jeg har pga jobb byttet fra Telenor til phonero og merker at det er mye dårligere dekning. Dårlig dekning er det verste en kan få og kjedelig og veldig irriterende når jeg sitter og ikke har dekning mens de rundt meg med andre abonnement har

Svar fra Phonero
11.08.2020 08:46

Hei Kari, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Rask håndtering

Omtale av  Lise

Ryddig bedrift. Nervøs ved skifte av leverandør, men Phonero har levert helt etter avtale. Ingen ubehagelige overraskelser. Fått rask hjelp ved behov.

Svar fra Phonero
11.08.2020 08:46

Hei Lise, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero

Hyggelige medarbeidere, raske tilbakemeldinger

Omtale av  Janne K

Hyggelige medarbeidere, rask tilbakemelding. Lite venting i kø Konkurransedyktige priser

Svar fra Phonero
11.08.2020 08:44

Hei Janne, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero

Dårlig kundeservice og lang bindingstid

Omtale av  Arselan B

Hold dere unna, de har mye skjulte kostnader og småskrifter. Lang bindingstid og dårlig oppfølgning.

Svar fra Phonero
11.08.2020 08:44

Hei Arselan, Takk for tilbakemeldingen. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Sleip og glatt.

Omtale av  Ronny H

Phonero er sleipe de tilbyr tilsynelatende gode vilkår, men forteller ikke alt. De lover at buddgebyr ikke vil bli belastet kunde fordi det er telefonselskapene som ordner dette seg imellom og derfor er bruddgebyr på 3000 kr +mva pr telefonnummer ikke relevant for kunden. Når man så ønsker å avslutte abonnement krever de bruddgebyret betalt av kunde. De presenterer også prisene uten mva. Itillegg da jeg innså dette dagen etter bestilling og sa tydelig ifra om at overføring ikke var ønsket i to eposter og på telefon, gjennomførte de likevel portering når vi var på ferie slik at hele familien plutselig stod uten telefon og ingen mulighet til å rette dette opp. Er meget missfornøyd selskapet.

Svar fra Phonero
11.08.2020 08:43

Hei Ronny Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero

Endring av abonnement

Omtale av  Pål

Fikk super hjelp til å endre abonnementene over chatten.

Svar fra Phonero
11.08.2020 08:41

Hei Pål, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero

Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR