Er superfornøyd med at Saga Mobil AS bruker Telenor ASA sitt nett. Og at jeg med mobilabonnement hos Saga Mobil AS totalt betaler 149 kr. pr. måned. For min del er det ikke noe å klage på når det gjelder mitt abonnement hos Saga Mobil AS eller Telenor ASA sitt nett. Alt har i årene jeg har vært kunde hos Saga Mobil AS fungert utmerket. Anbefaler Saga Mobil AS og Telenor ASA sitt nett. Mvh. Berit F.
Ble oppringt fra selger, hvor det først hørtes ut som han ringte fra Telenor. Jeg pleier ikke å svare selgere på telefon, men da jeg har vært kunde hos Telenor i over 40 år, så snakket jeg med ham. Han fikk lurt meg til å bytte til dem, til bedriftsabonnement, til tross for at jeg sa at mitt organisasjonsnr skulle legges ned. Det ble ikke snakket om bindingstid, da jeg oppdaget det, fikk jeg beskjed om at angrefristen ikke gjaldt, da jeg nå var bedriftskunde. Jeg var ikke bedriftskunde, men forbruker da selger ringte meg men det hadde visst ikke noe å si. For at jeg skal få mitt telefonnummer over til privat, må jeg betale kr 3000,- + mva. Det er mye for en som er pensjonist. Dette er et useriøst firma på alle måter. Styr langt unna !!
God service fra kundeservice,har hatt Saga i 2 år nå og det har fungert kjepefint

Oppringt av selger hvor jeg forteller jeg er fornøyd med Telenor han sier det er Telenor og vil tilby meg billigere løsning. Abonnement gjelder for min sønn forteller jeg som straks skal flytte utenlands og sikkert ønsker et abonnement i landet han skal flytte til. Selger forteller at det ikke er noe problem å si opp avtalen. Jeg tror fremdeles at sønn har Telenor da jeg får første regning fra Saga. Sier straks opp dette. Får så en regning på 3000 for kontrakts brudd. Det ble jeg absolutt ikke fortalt under samtalen. Dette er et useriøst firma på alle måter. Styr langt unna !!

Rådgiver var hjelpsom og ga gode råd. Han gjorde meg også oppmerksom på at jeg hadde betalt for for tjenester jeg ikke trengte pr. mnd i forrige selskap. Fikk forklaring på mail hvordan jeg skulle gå frem. Tidligere selskap refunderte 2400 kr. Hadde ikke oppdaget dette uten hjelp fra rådgiver i Saga. Ellers, kommer bedre ut av dette abonnementet enn i det forrige selskapet

Hadde noen problemer med uforutsette utgifter og gebyrer jeg ikke visste om da jeg byttet til saga mobil. Da jeg klagde på dette krediterte de mange av utgiftene og ga meg en bedre avtale på abonnement.

Vart lurt av dette tullefirmaet. Ein selgar ringde og gav inntrykk av å vera frå Telenor og at han ville gjeva oss eit betre tilbod på same abonnement som vi hadde frå før. Etter at avtalen var inngått kjem det fram at det er Saga mobil og ikkje Telenor som har ringt, sjølv om heile samtala var bygd opp som at det var Telenor som ringte. Samstundes vart vi forsikra om at dekninga skulle vera like god som hjå Telenor. Det er den så absolutt ikkje, og vi måtte bytte over igjen til Telenor. Som følgje av bindingstida må vi betale omlag 16.000 kr for at vi braut abonnementet. Dette altså sjølv om dette latterlege lureselskapet Saga har skulda for heile opplegget. Kundeservicen er også på eit absolutt lågmål.

Mitt ønske om oppsigelse/kansellering 6 dager før oppstart av abonnement, som følge av endring i jobbsituasjon, ble imøtekommet. Selger hadde full forståelse og tok min henvendelse seriøst samt videre opp i systemet. Resultatet ble at ny person kontaktet meg. Her var det også forståelse og jeg slapp betaling av bruddgebyr. Betalte kun for 1 mnd siden jeg måtte bruke abonnementet noen dager. God kundebehandling spesielt når jeg tok direkte kontakt med selger. Anbefaler selskapet å informere om kanselleringsvilkår ved bedriftsabonnement ved binding på 24 mnd.
Opplevde meget god kundeservice hos Saga mobil

I møte med Saga har jeg blitt møtt med stor menneskelig forståelse og god kundebehandling
Vi ble oppringt av selger fra Saga mobil 13 des. Han ville ikke snakke med meg men min kone som er registrert med enkeltmannsforetak. Vi satt begge igjen med inntrykk av å ha snakket med en telenoransatt som kunne tilby andre abonnement. Saga mobil ble ikke nevnt. Ser at det er en tilsvarende hendelse samme dato vi ble oppringt. Jeg har henvendt meg til kundeservice 2 ganger, blitt oppringt av en fra Saga som skulle undersøke for å ringe meg tilbake. Hørte aldri noe fra han. Saga mobil selgeren ga kona mi et telefonnr. vi kunne kontakte haqn på, da vi prøvde dette kom vi ingen vei. Saga mobil viser ingen vilje til å rydde opp i eget rot. Vi føler oss rundlurt av noen som fremstår som dønn useriøse.

13 des fikk jeg telefon fra Saga Mobil som jeg oppfatter er fra Telenor, som har vært min mobilleverandør i mange år. De tilbyr å være hjelpsomme med å sette ned prisen på mitt mobilabbonement, som jeg selvfølgelig synes er greit. Jeg spør samtidig hvorfor de må innhente tillatelse til dette.....noe de færreste vil takke nei til. Jeg oppfatter noe prat om konkurransetilsynet, og resten får jeg ikke med meg, der jeg står midt i en arbeidssituasjon fullt konsentrert om helt noe annet enn mobilabbonement,-...... og før jeg vet ordet av det har jeg sagt ja til abonnement fra ny moblileverandør....det var straffa for ikke å legge på med en gang. I dag mottok jeg nytt simkort og det viser seg at jeg har fått et abb. som er mye billigere og dårligere enn det jeg hadde fra Telenor. Jeg har vært i kontakt med aktuell bedriftsrågiver i Saga, og fått lovnad om at saken legges på is til over nyttår. Jeg har bedt om at hele "ordren" kanselleres og Dette er IKKE noe allright.

Veldig fornøyd med saga mobil etter å ha prøvd det ett par mnd,sparer penger med litt ekstra gb.
Byttet til Saga Mobil for ca en måned siden. Dekningen er så god som forventet, full telenordekning. Prisene er også mye bedre enn Telenor. Ringer man KS får man fort hjelp av en hyggelig dame, veldig fornøyd :D
Jeg har lenge hatt telenor og vært fornøyd med det. Så ringer saga mobil meg og presanterer seg som telenor, og ønsker å tilby meg en bedre pris. Javel tenker jeg hvorfor ikke. Så oppdager jeg at jeg plutslig har byttet telefonselskap. Prisen er heller ikke hva dem lovet.

Dei kunne vert bra men vise seg sånn at 1. Treg nettside og min side og appen 2. Litt treg kundeserivce 3. Får fult av spam på sms kunne ikke sende 4. Får svintel sms spam er lei 5. Kunne vert bedre om dem fixa alt dette 6. Dekingen syns jeg også ikke så godt
Ekstremt fornøyd med saga! Anbefales på det sterkeste

Byttet fra Telenor etter oppringning fra hyggelig konsulent. Sparer penger hver mnd, og våre ansatte har fått en bedre mobilløsning med mer data.

Særdeles trivelige folk på SAGA Mobil. De tilbydde oss samme vilkår til en billigere pris, helt uten binding :) Verdt å teste ut!

Synes de hadde god kundeservice og gode produkter. Vi hadde telenor, men fikk egentlig akkurat samme løsning bare billigere. Takk :)
Med Saga mobil er det ikke NOE tull, faktura ihh. til tilbud, ingen prisøkning i løpet av det året jeg har vært kunde. Faktura er oversiktlig og riktig hver mnd. Tommel opp for dette nord-norske mobilselkap!

Dette selskapet fakturerer hver måned en masse tillegg og "grums" med små bokstaver og meningsløst innhold. Tar betalt for utenlandssamtaler for å berike aksjonærene sine. Dette markedet er regulert i EU, og der koster disse samtalene IKKE noe ekstra. Og du må hele tiden følge med selv - hver måned for alle mulig påslag de beregner seg. HOLD AVSTAND er mitt råd!

Jeg har vært kunde hos Saga Mobil i 4 mnd. Og er veldig godt fornøyd. Kundeservice må jeg bare rose (Norges beste). Tar bare sekunder så er di på tråden. Takk for ypperlig service, og den gode dekningen.
Stabilt, ikke noen overraskende regninger. Anbefales
Stabil og grei operatør, aldri prøvd kundeservice. Kunne tenkt meg en enklere måte å finne status på mobildataen.
