Meny

Saga Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Saga Mobil
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
11
av 26 innen
mobilselskap
67%
anbefaler
Saga Mobil
Filtrer omtaler
23
3
2
2
9
Sorter omtaler etter
Viser av 39 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Saga Mobil?
Kundetilfredshet
"Superfornøyd med at Saga Mobil AS bruker Telenor ASA sitt nett."
2 syns denne omtalen er nyttig

Er superfornøyd med at Saga Mobil AS bruker Telenor ASA sitt nett. Og at jeg med mobilabonnement hos Saga Mobil AS totalt betaler 149 kr. pr. måned. For min del er det ikke noe å klage på når det gjelder mitt abonnement hos Saga Mobil AS eller Telenor ASA sitt nett. Alt har i årene jeg har vært kunde hos Saga Mobil AS fungert utmerket. Anbefaler Saga Mobil AS og Telenor ASA sitt nett. Mvh. Berit F.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg lurt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt fra selger, hvor det først hørtes ut som han ringte fra Telenor. Jeg pleier ikke å svare selgere på telefon, men da jeg har vært kunde hos Telenor i over 40 år, så snakket jeg med ham. Han fikk lurt meg til å bytte til dem, til bedriftsabonnement, til tross for at jeg sa at mitt organisasjonsnr skulle legges ned. Det ble ikke snakket om bindingstid, da jeg oppdaget det, fikk jeg beskjed om at angrefristen ikke gjaldt, da jeg nå var bedriftskunde. Jeg var ikke bedriftskunde, men forbruker da selger ringte meg men det hadde visst ikke noe å si. For at jeg skal få mitt telefonnummer over til privat, må jeg betale kr 3000,- + mva. Det er mye for en som er pensjonist. Dette er et useriøst firma på alle måter. Styr langt unna !!

Sigurd V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp"
2 syns denne omtalen er nyttig

God service fra kundeservice,har hatt Saga i 2 år nå og det har fungert kjepefint

Svar fra Saga Mobil
27.04.2022 08:42
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg Sigurd :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lurt av selger som sier han er Telenor"
1 syns denne omtalen er nyttig

Oppringt av selger hvor jeg forteller jeg er fornøyd med Telenor han sier det er Telenor og vil tilby meg billigere løsning. Abonnement gjelder for min sønn forteller jeg som straks skal flytte utenlands og sikkert ønsker et abonnement i landet han skal flytte til. Selger forteller at det ikke er noe problem å si opp avtalen. Jeg tror fremdeles at sønn har Telenor da jeg får første regning fra Saga. Sier straks opp dette. Får så en regning på 3000 for kontrakts brudd. Det ble jeg absolutt ikke fortalt under samtalen. Dette er et useriøst firma på alle måter. Styr langt unna !!

Svar fra Saga Mobil
06.04.2022 14:49
Hei Anders. Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss i Saga Mobil. Kan du ta kontakt med meg slik at vi kan rette opp evt misforståelser her. Ring gjerne vår kundeservice på 917 69 000 og spør etter Knut-Bjørnar Braathen så finner vi ut av dette.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glitrende service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Rådgiver var hjelpsom og ga gode råd. Han gjorde meg også oppmerksom på at jeg hadde betalt for for tjenester jeg ikke trengte pr. mnd i forrige selskap. Fikk forklaring på mail hvordan jeg skulle gå frem. Tidligere selskap refunderte 2400 kr. Hadde ikke oppdaget dette uten hjelp fra rådgiver i Saga. Ellers, kommer bedre ut av dette abonnementet enn i det forrige selskapet

Svar fra Saga Mobil
06.04.2022 14:49
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ole, det setter vi pris på!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gjør mye for å beholde kundene!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde noen problemer med uforutsette utgifter og gebyrer jeg ikke visste om da jeg byttet til saga mobil. Da jeg klagde på dette krediterte de mange av utgiftene og ga meg en bedre avtale på abonnement.

Svar fra Saga Mobil
06.04.2022 14:49
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Fredrik, det setter vi pris på!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Heilt frykteleg"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vart lurt av dette tullefirmaet. Ein selgar ringde og gav inntrykk av å vera frå Telenor og at han ville gjeva oss eit betre tilbod på same abonnement som vi hadde frå før. Etter at avtalen var inngått kjem det fram at det er Saga mobil og ikkje Telenor som har ringt, sjølv om heile samtala var bygd opp som at det var Telenor som ringte. Samstundes vart vi forsikra om at dekninga skulle vera like god som hjå Telenor. Det er den så absolutt ikkje, og vi måtte bytte over igjen til Telenor. Som følgje av bindingstida må vi betale omlag 16.000 kr for at vi braut abonnementet. Dette altså sjølv om dette latterlege lureselskapet Saga har skulda for heile opplegget. Kundeservicen er også på eit absolutt lågmål.

Svar fra Saga Mobil
25.01.2022 10:45
Hei Johan. Vi beklager din opplevelse med en av våre selgere. Det skal absolutt ikke skje at det kan forstås slik at det er Telenor som er i kontakt med deg når det er en representant fra Saga Mobil. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre, og vil selvfølgelig ta dette videre til våre selgere. Når det gjelder dekning kan vi dokumentere at våre kunder har like god dekning som Telenors egne kunder har. Om du allikevel skulle ha informasjon som viser det motsatte vil vi gjerne at du kontakter oss, slik at vi kan ta dette opp med Telenor som netteier. Vår kundeservice arbeider målbevisst med å gi våre kunder den aller beste kundeservicen, og har du forslag til forbedringer må du gjerne dele dette med oss i Saga Mobil slik at vi kan ta dette inn i vårt arbeid med kvalitet.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Meget behjelpelig og forståelsesfulle ved behov for kansellering av abonnement"
4 syns denne omtalen er nyttig

Mitt ønske om oppsigelse/kansellering 6 dager før oppstart av abonnement, som følge av endring i jobbsituasjon, ble imøtekommet. Selger hadde full forståelse og tok min henvendelse seriøst samt videre opp i systemet. Resultatet ble at ny person kontaktet meg. Her var det også forståelse og jeg slapp betaling av bruddgebyr. Betalte kun for 1 mnd siden jeg måtte bruke abonnementet noen dager. God kundebehandling spesielt når jeg tok direkte kontakt med selger. Anbefaler selskapet å informere om kanselleringsvilkår ved bedriftsabonnement ved binding på 24 mnd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Meget god kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde meget god kundeservice hos Saga mobil

Svar fra Saga Mobil
12.01.2022 22:29
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Magne, det setter vi stor pris på. Hilsen Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"God medmenneskelig forståelse fra Saga"
4 syns denne omtalen er nyttig

I møte med Saga har jeg blitt møtt med stor menneskelig forståelse og god kundebehandling

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst lureri"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi ble oppringt av selger fra Saga mobil 13 des. Han ville ikke snakke med meg men min kone som er registrert med enkeltmannsforetak. Vi satt begge igjen med inntrykk av å ha snakket med en telenoransatt som kunne tilby andre abonnement. Saga mobil ble ikke nevnt. Ser at det er en tilsvarende hendelse samme dato vi ble oppringt. Jeg har henvendt meg til kundeservice 2 ganger, blitt oppringt av en fra Saga som skulle undersøke for å ringe meg tilbake. Hørte aldri noe fra han. Saga mobil selgeren ga kona mi et telefonnr. vi kunne kontakte haqn på, da vi prøvde dette kom vi ingen vei. Saga mobil viser ingen vilje til å rydde opp i eget rot. Vi føler oss rundlurt av noen som fremstår som dønn useriøse.

Svar fra Saga Mobil
09.01.2022 20:06
Hei Rune. Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss i Saga Mobil. Vi har bedt selger om å ringe deg i dag så vi an rette opp i eventuelle misforståelser. Hilsen Kundeservice
Kundetilfredshet
"Overkjørt"
3 syns denne omtalen er nyttig

13 des fikk jeg telefon fra Saga Mobil som jeg oppfatter er fra Telenor, som har vært min mobilleverandør i mange år. De tilbyr å være hjelpsomme med å sette ned prisen på mitt mobilabbonement, som jeg selvfølgelig synes er greit. Jeg spør samtidig hvorfor de må innhente tillatelse til dette.....noe de færreste vil takke nei til. Jeg oppfatter noe prat om konkurransetilsynet, og resten får jeg ikke med meg, der jeg står midt i en arbeidssituasjon fullt konsentrert om helt noe annet enn mobilabbonement,-...... og før jeg vet ordet av det har jeg sagt ja til abonnement fra ny moblileverandør....det var straffa for ikke å legge på med en gang. I dag mottok jeg nytt simkort og det viser seg at jeg har fått et abb. som er mye billigere og dårligere enn det jeg hadde fra Telenor. Jeg har vært i kontakt med aktuell bedriftsrågiver i Saga, og fått lovnad om at saken legges på is til over nyttår. Jeg har bedt om at hele "ordren" kanselleres og Dette er IKKE noe allright.

Svar fra Saga Mobil
29.12.2021 22:19
Hei John. Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss i Saga Mobil. Kan du ta kontakt med meg slik at vi kan rette opp evt misforståelser her. Ring gjerne vår kundeservice på 917 69 000 og spør etter Knut-Bjørnar Braathen så finner vi ut av dette.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med saga mobil etter å ha prøvd det ett par mnd,sparer penger med litt ekstra gb.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning og fornuftige priser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Saga Mobil for ca en måned siden. Dekningen er så god som forventet, full telenordekning. Prisene er også mye bedre enn Telenor. Ringer man KS får man fort hjelp av en hyggelig dame, veldig fornøyd :D

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"useriøst!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har lenge hatt telenor og vært fornøyd med det. Så ringer saga mobil meg og presanterer seg som telenor, og ønsker å tilby meg en bedre pris. Javel tenker jeg hvorfor ikke. Så oppdager jeg at jeg plutslig har byttet telefonselskap. Prisen er heller ikke hva dem lovet.

Svar fra Saga Mobil
20.12.2021 21:38
Hei Kristian. Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss i Saga Mobil. Kan du ta kontakt med meg slik at vi kan rette opp evt misforståelser her. Ring gjerne vår kundeservice på 917 69 000 og spør etter Knut-Bjørnar Braathen så finner vi ut av dette.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Saga mobil er ikke bra!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dei kunne vert bra men vise seg sånn at 1. Treg nettside og min side og appen 2. Litt treg kundeserivce 3. Får fult av spam på sms kunne ikke sende 4. Får svintel sms spam er lei 5. Kunne vert bedre om dem fixa alt dette 6. Dekingen syns jeg også ikke så godt

Kristine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veeeeeldig fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt fornøyd med saga! Anbefales på det sterkeste

Svar fra Saga Mobil
17.03.2021 10:00
Så hyggelig å høre Kristine :) Takk for din omtale.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt, svært godt, og det til en veldig bra pris!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Telenor etter oppringning fra hyggelig konsulent. Sparer penger hver mnd, og våre ansatte har fått en bedre mobilløsning med mer data.

Svar fra Saga Mobil
17.03.2021 09:41
Tusen takk for din omtale Johan, veldig hyggelig å høre at du er fornøyd.
Bjørn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kvalitet til en billig penge !"
3 syns denne omtalen er nyttig

Særdeles trivelige folk på SAGA Mobil. De tilbydde oss samme vilkår til en billigere pris, helt uten binding :) Verdt å teste ut!

Svar fra Saga Mobil
17.03.2021 09:41
Takk for flott omtale Bjørn, vi er glade for at dere er fornøyde :)
Sindre B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit"
4 syns denne omtalen er nyttig

Synes de hadde god kundeservice og gode produkter. Vi hadde telenor, men fikk egentlig akkurat samme løsning bare billigere. Takk :)

Ørjan N
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Beste mobiloperatør på markedet!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Med Saga mobil er det ikke NOE tull, faktura ihh. til tilbud, ingen prisøkning i løpet av det året jeg har vært kunde. Faktura er oversiktlig og riktig hver mnd. Tommel opp for dette nord-norske mobilselkap!

Svar fra Saga Mobil
14.01.2021 11:33
Hei Ørjan, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss. Med vennlig hilsen oss i Saga Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tar betalt for utenlandssamtaler for å berike aksjonærene sine. Dette markedet er regulert i EU!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Dette selskapet fakturerer hver måned en masse tillegg og "grums" med små bokstaver og meningsløst innhold. Tar betalt for utenlandssamtaler for å berike aksjonærene sine. Dette markedet er regulert i EU, og der koster disse samtalene IKKE noe ekstra. Og du må hele tiden følge med selv - hver måned for alle mulig påslag de beregner seg. HOLD AVSTAND er mitt råd!

Svar fra Saga Mobil
09.03.2020 09:17
Hei Bjørn. Alle samtaler fra EU koster det samme som å bruke mobilen i Norge.Ta gjerne kontakt med kundeservice om du ønsker mer informasjon om hvorfor du er belastet for samtaler til utlandet. Det er forskjell på om man er i EU og benytter telefonen, eller om man er i Norge og benytter telefonen til utlandet.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Norges beste"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde hos Saga Mobil i 4 mnd. Og er veldig godt fornøyd. Kundeservice må jeg bare rose (Norges beste). Tar bare sekunder så er di på tråden. Takk for ypperlig service, og den gode dekningen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Stabilt, ikke noen overraskende regninger. Anbefales

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning til en rimelig penge"
3 syns denne omtalen er nyttig

Stabil og grei operatør, aldri prøvd kundeservice. Kunne tenkt meg en enklere måte å finne status på mobildataen.

Svar fra Saga Mobil
04.11.2019 15:42
Hei Arnt, takk for fin tilbakemelding. Du kan finne status på mobildata både på Min Side og i appen Saga Mobil Min Side, velg først fanen abonnement - klikk på nummeret ditt, og forbruksoversikten er det første du vil se. Vennlig hilsen Saga Mobil
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR