Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig. God dekning. Tullete system når du bytter til billigere abonnement, det koster deg fort ekstra.
Fantastiske priser, flott og rask kundeservice. Skulle ha byttet til dette for lengesiden. Tidligere har jeg kastet bor penger til arrogante og grådige operatører. Anbefaler Telipol på det sterkeste! Bytte gikk uten noen problemer.
Har 3 abbonemang. Ingen problemer, har snakket med kundebehandlere på Hudya,. Meget behjelpelige og hyggelige, Topp !!👍
Jeg byttet til Telipol da min datter flyttet til Australia. De var mye billigere på data og tale i Australia enn alle andre selskaper jeg sammenlignet med. Eneste minus er at jeg synes det er dyrt å kjøpe ekstra data i Norge, hvis jeg må ha det. Men det er veldig sjelden. Har ikke noen erfaring med kundeservice, som jeg ser mange klager på. Liker "min side", veldig oversiktlig og grei.
Jeg er meget godt fornøyd med kundeservicen. Svarer kjapt og dyktige folk.
Hei Webjørn, Så hyggelig at du er fornøyd med oss som selskap og kundeservice - slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Mvh Lene i Hudya
Hvis dere vil unngå å bli lurt, hold dere unna dette selskapet. For det første ble jeg utsatt for feilfakturering fra selskapet og måtte kjempe for å få det korrigert. Som ny kunde, hadde jeg misforstått vilkårene i abonnementet, og endte opp med en regning på 1400 kr på 20 dager for samtaler på 16 minutter med medium abonnement. De hadde ingen forståelse for misforståelsen!!