Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
927 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
927 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 926 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
52
16
31
414
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 926 verifiserte omtaler på Bytt.no

Funker bra

Omtale av  Ønsker A

Svært god pris, svært god dekning. Litt klabb og babb i starten med regning. Jeg er ung og har ikke betalt så mange regninger før og fikk purregebyr. Vet ikke om det var min feil eller deres. Kundeservice hjalp meg da. De hjalp meg med noe annet også. Hyggelige folk. Alt i alt fornøyd med Unifon. Ikke et revolusjonerende abonnement, men kan absolutt anbefalle videre.

Svar fra Unifon
14.07.2021 10:24

Hei, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde som kunder, det er viktig for oss. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

forferdelig selskap, styr unna

Omtale av  Saad

ren svindel, var egentlig kunde hos phonect, de sa at det var ingen binding, noe jeg har skriftelig bekreftelse på, men etter at de ble kjøpt opp av unifon så ble det plutselig 79kr i måneden for epost faktura, dyrere priser og 3mnd oppsigelsestid og bruddgebyr selvom vi ikke har binding. nekter å betale til sånn tulle selskap.

Svar fra Unifon
15.06.2021 13:21

Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Super kundeservice

Omtale av  Pål

Unifon er best på kundeservice! Gode priser og knallgod dekning. Anbefales.

Svar fra Unifon
14.07.2021 10:24

Hei Pål, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde som kunder, det er viktig for oss. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Føler meg svindlet

Omtale av  Stian

Ble oppringt av selger som lovet abonnoment til rundt 400kr (2 nr). Jeg ble lovet rollover, fri EU og han garanterte at det ikke var fakturagebyr eller andre skjulte kostnader. Faktisk pris ble over 700kr, jeg fikk ingen rollover, ingen fri Eu og fakturagebyr på 79kr kom på faktura. Første faktura ble også sendt til feil epost, og ved 2 dagers forsinket betaling påløp det purregebyrer og renter sammen med neste faktura. Har nå byttet leverandør. Skulle ønske jeg tok opptak av selger, så jeg kunne smurt dette i trynet deres. Utrolig irriterende.

Svar fra Unifon
15.06.2021 13:21

Hei Stian, Takk for din henvendelse. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg Vennlig hilsen Iselin/Unifon

store krav men leverer ikke

Omtale av  Asle H. B

Jeg har vært kunde her i tre år og blir det sikkert på livstid FORDI de har ikke mulighet til å stoppe abonnementet fordi jeg ikke vil fortsette å bruke dette nummeret - forstå det den som vil, er du usikker - ring meg Styr unna. disse her gir seg ikke. jeg har omtalt disse før

Svar fra Unifon
15.06.2021 13:21

Hei Asle, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Oppgi gjerne telefonnummeret ditt i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lureri!!!

Omtale av  Kristian

De fakturerte av en eller annen grunn for 3 måneder første gange de fakturerte. Stusset litt på det. Betalte 3 dager etter betalingsfrist. I ny faktura nå, så fakturerer de 300kr i Forsinkelsesgebyr. Det er like mye som min månedlige faktura er på. Styr unna. Dette er deres konsept. Ikke støtt folk med dårlig hensikt. Jeg betaler ikke de 300,- Dette får der kreve inn gjennom forliksrådet, der de vil tape. Jeg bytter leverandør nå.

Svar fra Unifon
15.06.2021 13:21

Hei Kristian, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Mange gebyrer og elendig håndtering

Omtale av  Pål N. R

Dyr automatisk overgang fra tidligere abonnement til Unifon. 1: 99 kr i fakturagebyr (noe som tidl gikk automatisk til betaling i nettbank) 2. 300 kr i forsinkelsesgebyr for å ha betalt den første regningen 7 dager etter forfall. Er det lovlig?? 3.18 dagers svartid fra henvendelse til svar 4. Ble lovet kredittnota på fakturagebyr, men fikk istedenfor 50 kr avslag på samtaler som aldri har funnet sted, og «gavepakke» med 300 kroner altså i forsinkelsesgebyr. Dette originale gebyret ble jeg aldri opplyst om av kundebehandler. Jeg kunne skrevet en lang lekse her, men orker ikke. Unifon er kanskje det mest useriøse og dårlige selskap jeg har vært borte i. Styr unna.

Svar fra Unifon
15.06.2021 13:21

Hei Pål, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke alle detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Unifon har 926 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR