Meny

Bedriftsabonnement fra Unifon

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
Pro Mini
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
380 omtaler
0 GB
pr. mnd
39 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
380 omtaler
1 GB
pr. mnd
179 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
380 omtaler
5 GB
pr. mnd
279 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
380 omtaler
10 GB
pr. mnd
329 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
380 omtaler
15 GB
pr. mnd
379 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
380 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
380 omtaler
40 GB
pr. mnd
579 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 60 GB
Fri tale, SMS og MMS
380 omtaler
60 GB
pr. mnd
679 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Unifon omtaler og erfaringer
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
10
av 26 innen
mobilselskap
55%
anbefaler
Unifon
Marianne S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God hjelp"

Bytte av apparat som sviktet, ser ut til å gå helt strålende for min sønn, takket være hyggelig hjelp fra rådgiver i Unifon, og ... ikke minst ... en sprek mamma (meg), som trådte til da sønnen hennes ble uten forbindelse med omverdenen. Hilsen Marianne S.

Svar fra Unifon
19.05.2022 13:48
Hei Marianne, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er akkurat det vi jobber for, å gi deg en enestående kundereise. Vi setter pris på at du deler din erfaring med oss :-) Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hadde skiftet for lenge siden hvis det ikke var for bindingstiden, men den går heldigvis ut nå

Svar fra Unifon
28.04.2022 13:31
Hei Torfinn, Det er trist å lese at du ikke er fornøyd med tjenesten hos oss. Jeg vil gjerne se på saken med deg. Om ønskelig, send meg kontaktopplysningene dine på [email protected] så ser vi på det sammen. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svinderselskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt selskapet unifon noen år og har ikke vært fornøyd. Det er dyrt og det er et styr å bytte. Når jeg nå byttet kom det en regning på 3000kr fordi jeg ikke hadde skrevet et oppsigelsesbrev. Hvem er det som gjør det i dag? Styr unna - møkkaselskap!

Svar fra Unifon
26.04.2022 09:00
Hei Marianne, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljer i saken din, men i henhold til våre vilkår er det 24 måneders bindingstid. Oppsigelse etter endt binding genererer ikke bruddgebyr grunnet manglende oppsigelsesbrev. Dersom ønskelig kan vi gjerne ta en gjennomgang av saken din. Send meg i tilfelle navn, nummer og firma på [email protected] Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Vil ikke anbefale videre, pass på avtale og pris"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ingen operative problemer har jeg hatt, men når man sier opp etter et par år så kommer problemene. Ingen bindingstid, ikke bruddgebyr og 2 måneder oppsigelse fikk jeg skriftlig. Etter oppsigelse har prisen Økt med 40%!!!! 3 måneder oppsigelse må jeg betale selv med skriftlig beskjed om kun 2!! Useriøst og anbefales Ikke!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye data for pengene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk mye mer data for pengene enn hos tidligere operatør. Fikk god hjelp av kundeservice i forbindelse med overføringen. Veldig fornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit, veldig bra"
4 syns denne omtalen er nyttig

God kommunikasjon og rask respons fra kundeservice. Produktet er vel som hos alle andre, men enkelheten i kommunikasjonen setter vi stor pris på.

Svar fra Unifon
28.03.2022 09:06
Hei Kyrre, Vi ønsker å gi alle våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Tusen takk! Ønsker deg en fin dag! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Useriøs peng griske inkrevere"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det var ikke mulig å komme inn på linken dere hadde i mailen før jeg svarte ja på mailen .Jeg ble informert etter om at det var oppseingsgebyr og jeg hadde 2 år bindig da jeg sa opp . Nå er det til forligsrådet i morgen

Svar fra Unifon
14.03.2022 15:08
Hei Jarle, Vi stiller strenge krav til dokumentasjon i forbindelse med innsalg. Bindingstiden er som standard 24 måneder, og tre måneders oppsigelsestid. Vilkår er alltid tilgjengelig på vår hjemmeside. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken . Dersom du ønsker en ny gjennomgang kan du sende navn og nummer til [email protected], så ser jeg på det. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke stol på Unifon"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringte før jul og fikk bekreftet at avtalen var sagt opp. Får fremdeles faktura på et nummer jeg ikke bruker. Da jeg tok kontakt for å finne ut hva dette var sier de at jeg fremdeles må betale da de ikke har mottatt oppsigelse skriftlig. Du kan altså ikke stole på kundeservice. For øvrig også dyrt. Styr unna.

Svar fra Unifon
02.03.2022 09:08
Hei Olav, Bindingstiden er som standard 24 måneder, og tre måneders oppsigelsestid. Oppsigelsen må alltid være gjort skriftlig og dette står også i våre generelle vilkår. Unifon`s avtalevilkår er alltid tilgjengelig på vår hjemmeside. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken . Dersom du ønsker en ny gjennomgang kan du sende navn og nummer til [email protected], så ser jeg på det. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR