Bytte av apparat som sviktet, ser ut til å gå helt strålende for min sønn, takket være hyggelig hjelp fra rådgiver i Unifon, og ... ikke minst ... en sprek mamma (meg), som trådte til da sønnen hennes ble uten forbindelse med omverdenen. Hilsen Marianne S.

Hadde skiftet for lenge siden hvis det ikke var for bindingstiden, men den går heldigvis ut nå

Jeg har hatt selskapet unifon noen år og har ikke vært fornøyd. Det er dyrt og det er et styr å bytte. Når jeg nå byttet kom det en regning på 3000kr fordi jeg ikke hadde skrevet et oppsigelsesbrev. Hvem er det som gjør det i dag? Styr unna - møkkaselskap!

Ingen operative problemer har jeg hatt, men når man sier opp etter et par år så kommer problemene. Ingen bindingstid, ikke bruddgebyr og 2 måneder oppsigelse fikk jeg skriftlig. Etter oppsigelse har prisen Økt med 40%!!!! 3 måneder oppsigelse må jeg betale selv med skriftlig beskjed om kun 2!! Useriøst og anbefales Ikke!!!
Fikk mye mer data for pengene enn hos tidligere operatør. Fikk god hjelp av kundeservice i forbindelse med overføringen. Veldig fornøyd!
God kommunikasjon og rask respons fra kundeservice. Produktet er vel som hos alle andre, men enkelheten i kommunikasjonen setter vi stor pris på.

Det var ikke mulig å komme inn på linken dere hadde i mailen før jeg svarte ja på mailen .Jeg ble informert etter om at det var oppseingsgebyr og jeg hadde 2 år bindig da jeg sa opp . Nå er det til forligsrådet i morgen

Ringte før jul og fikk bekreftet at avtalen var sagt opp. Får fremdeles faktura på et nummer jeg ikke bruker. Da jeg tok kontakt for å finne ut hva dette var sier de at jeg fremdeles må betale da de ikke har mottatt oppsigelse skriftlig. Du kan altså ikke stole på kundeservice. For øvrig også dyrt. Styr unna.
