Lett å legge til/avslutte ansatte. En fast kundesaksbehandler. Kjenner firmaet Lett å overføre samtaler til andre i firmaet, lett å sende sms. Ønsker kun at navn på ansatte som ringer, sender sms kommer opp, ikke bare tlf.nr
Vi byttet til Unifon i Oktober 2020 og er meget fornøyde med dem. Det er hyggelig kundeservice og god kunnskap. Bedriftsnettet er intuitivt og enkelt å administrere. Vi fikk en god pris da vi sammenlignet prisene med andre tilbud. Samt god Telenor dekning. Fortsett med fine løsninger og gode folk i bedriften! Anbefaler selskapet!
Ble kontaktet av selger fra Unifon som solgte inn deres løsning som rimeligere enn det jeg hadde. Dette var åpenbart ikke er riktig da de legger på et administrasjonsgebyr på 59,-/mnd. Dette var ikke opplyst i ordrebekreftelse eller i avtalen, men er oppgitt i en prisliste på hjemmesiden deres. Denne var det ikke linket til noe sted i bestillingsprosessen. Med dette gebyret var mitt eksisterende abonnement rimeligere og jeg ville ikke byttet til dem om de hadde opplyst om dette på en ordentlig måte. Nå er avtalen sagt opp og jeg bytter til en annen operatør.

Selger som tok kontakt for å få oss til å bytte til Unifon sa vi ikke skulle ha noen kostnader med å bytte til Unifon. De skulle dekke bruddgebyret vi hadde hos forrige selskap. Det selger ikke opplyste om var at de legger på et tillegg på utkjøp av bindingstid på 49,- pr abbonnement i bindingstiden på 24 mnd. Det vil for vår del bli en ekstra kostnad på nesten 13.000,- Det vil jeg ikke kalle å være kostnadsfritt. Har snakket med hyggelige folk på kundeservice, men de har ingen myndighet til å ta avgjørelser. Men ledelsen i Unifon vil ikke ta bort det gabyret. Vi kommer til å bytte selskap så snart bindingstiden er over. Det må være en dårlig forretningside å holde på slik.

Jeg ble Unifon-kunde i november 20 og er veldig fornøyd. Selgeren gav meg høye forhåpninger, og jaggu har dem levert. Alt fra porteringen til leveransen. Telenorkvalitet på dekning, intuitivt og flott sentralbord og enkelt å håndtere. Terningkast 6.

Ønsker du et avtaleforhold full av overraskelser , å bli forskuddsfakturert , fakturert utover oppsigelsestid, og bli feilfakturert så er dette selskapet for deg. Setter du pris på at kundeservice henviser til avtalevilkår når du trodde du hadde fått vesentlige avtalevilkår muntlig og lett skriftlig forkynt , som forskuddsfakturering , og at deres priser er inkl mva ? Da bør du velge Unifon . Setter du pris på å ikke få tilgodebeløp tilbake innen normal tidsfrist , da er unifon selskapet for deg!

Skulle betale 299 i måneden, ente opp og betale 1300 i måneden, lureri og svindel. Får inkasso 2 dager etter regningen. Hold dere unna

Tilbyr bedre priser, men kaster inn et administrasjonsgebyr på 59,- hver måned for å dekke over den reduserte prisen.
