Meny

Bedriftsabonnement fra Unifon

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
Pro Mini
SIM-kort
491 omtaler
0 GB
pr. mnd
39 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 1 GB
SIM-kort
491 omtaler
1 GB
pr. mnd
179 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 5 GB
SIM-kort
491 omtaler
5 GB
pr. mnd
279 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 10 GB
SIM-kort
491 omtaler
10 GB
pr. mnd
329 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 15 GB
SIM-kort
491 omtaler
15 GB
pr. mnd
379 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 20 GB
SIM-kort
491 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 40 GB
SIM-kort
491 omtaler
40 GB
pr. mnd
579 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 60 GB
SIM-kort
491 omtaler
60 GB
pr. mnd
679 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Unifon omtaler og erfaringer
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
11
av 26 innen
mobilselskap
53%
anbefaler
Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Lurt trill rundt!!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble ringt opp da vi har et enkeltmannsforetak. Personen sier de er et underselskap av Telenor, noe Telenor avkrefter! Først gor de oss priser uten mva så vi blir nesten lurt der til å tro at dette er veldig billig. Så trygger han oss med at det ikke er binding. Vi sier etter mye om og men at vi kan prøve i en mnd og se, siden det ikke er binding. Svarer JA på mld mens vi prater med han, da han ville ha svar med en gang. Vi leser da ikke lenken som sendes med, man tror jo ikke at man blir lurt. Etter litt undersøkelser, ser vi at det ikke vil bli billigere å bytte til Unifon, vi hadde 5 nr som skulle overføres der eier av enkeltmansforetaket ikke er juridisk eier. Så jeg ( juridisk eier) får Mail om at jeg må bekrefte at nr skal overføres til Unifon. Jeg bekrefter ikke dette, men ringte noen dager etter mailen kom og sa at vi ikke ønsket å bli kunder hos dem. Dette er da 15 dager etter de ringte første gang. Fikk da beskjed om at det var greit og at alt var i orden. MEN.. så kommer det en Mail, der det står at det er 4 måneder oppsigelsestid så jeg må betale for 5 abonnement i 4 mnd. Dette ble vi ikke informert om, noe jeg mener er av stor vesentlig betydning! Dette har vi rett og slett ikke råd til. Vi spurte flere ganger om det var binding og at vi kunne prøve en mnd, han valgte å ikke nevne oppsigelsestid med et ord! Vi er rett og slett blitt skikkelig lurt, på mange måter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Vi ble lurt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger sier selskapet er et datterselskap av telenor noe som er feil og at vi får akkurat samme abonnement som med telenor noe som også er feil. Sendte en mail at vi trekker oss fra kontrakten med umiddelbar virkning en time etter vi hadde snakket med selger. Vi fikk heller ikke lest kontrakten før etter vi hadde lagt på da selger var veldig ivrig på at vi skulle trykke ok mens vi snakket med han.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Har byttet selskap
"Unngå disse drittsekkene"
6 syns denne omtalen er nyttig

Bekreftet alle mine mistanker om slike bedrifter: påtrengende telefonsalg, gjemte klausuler, 4 måneders oppsigelse på en abonnement som aldri ble aktivert, "kundeservice" som gjøre sitt aller beste til å unngå faktisk service, og an dyr regning for gleden. Sjokkerende at de får drive slik i Norge. Parasitter som eier ikke skam.

Christer A. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt for det du får."
5 syns denne omtalen er nyttig

Mangler apple watch, noe som burde være selvsagt i dag.

Svar fra Unifon
03.02.2023 09:32
Hei Christer, Det er Apple selv som styrer distribusjon og de har inntil videre kun gitt tillatelse til hoved- distributørene. Vi vil gi beskjed fortløpende om dette også vil bli tilgjengelig hos oss. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig kundebehandling og forferdelige betingelser!"
8 syns denne omtalen er nyttig

-3 måneders forhåndsfakturering -3 måneders oppsegelsestid- fakturerer for perioder etter akaepteret abonnementsopphør. -Dyrt -vanvittige bruddgebyr - uakseptabel salgsteknikk …. ++

Svar fra Unifon
03.02.2023 09:30
Hei Nils, Så kjedelig at du ikke er fornøyd med avtalen som ble inngått. Prisene og vilkår skal fremkomme i forbindelse med innsalg. Dersom dette ikke er tilfelle tar jeg gjerne en titt på saken for deg. Du er velkommen til å sende meg en epost på [email protected], husk å få med nummer henvendelsen gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
App
Har byttet selskap
"Ikke tro på hva selger sier"
8 syns denne omtalen er nyttig

Man blir lurt til å tro at det blir billigere med bedriftsab. Det står Uten binding i den sms-en man skal bekrefte ved inngåelse av kontrakt, , men så får man beskjed om at det er 4 mndrs oppsigelsestid. Man får regning på en epostadresse man ikke bruker, og så purrevarsel..ingen hjelp i å ringe.

Svar fra Unifon
03.02.2023 09:26
Hei Liv, Oppsigelsestid og bindingstid er to forskjellige ting. Det at en avtale uten binding har oppsigelsestid er ikke uvanlig. Det er uansett veldig trist å lese at du føler deg lurt og ikke hørt. Ta gjerne kontakt på [email protected] for en gjennomgang av saken. Fint om du får med navn og nummer henvendelsen gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Martin F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Fungerer optimalt. God dekning og pris"
2 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornøyd etter å ha byttet fra Telia. Fikk en rimeligere pris med mer GB og dekningen er bedre. Anbefales!

Svar fra Unifon
31.01.2023 13:20
Hei Martin, Så bra! Tusen hjertelig takk for at du deler :-) Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bindingstid og Oppsigelsestid er to forskjellige ting."
5 syns denne omtalen er nyttig

Ved inngåelse av abonnement hos Unifon var jeg tydelig på at jeg IKKE ønsket bindingstid. Dette ønsket skulle de imøtekomme. Jeg har nå ønske om å avslutte avtalen/endre leverandør, men får beskjed om at jeg har 3 måneder oppsigelsestid. Med andre ord, jeg har ikke bindingstid men oppsigelses tid. Dette skal ha stått i avtalen, noe jeg absolutt ikke har fått med meg, og som jeg bestemt mener det burde bli informert om ved inngåelse av avtalen. Spesielt da jeg var nøye med å informere om at jeg ikke ønsket bindingstid. Føler meg lurt!

Svar fra Unifon
31.01.2023 13:15
Hei Sissel, Som du starter omtalen med så er det helt riktig at oppsigelsestid og bindingstid er to forskjellige ting. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men syns selvsagt det er veldig trist at du føler deg lurt. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR