Meny
Bedriftsabonnement fra Unifon
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Pro Mini
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
181 omtaler
0 GB
pr. mnd
39 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
181 omtaler
1 GB
pr. mnd
179 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
181 omtaler
5 GB
pr. mnd
279 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
181 omtaler
10 GB
pr. mnd
329 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
181 omtaler
15 GB
pr. mnd
379 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
181 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
181 omtaler
40 GB
pr. mnd
579 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 60 GB
Fri tale, SMS og MMS
181 omtaler
60 GB
pr. mnd
679 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Unifon omtaler og erfaringer
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
52%
anbefaler
Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindl*ere?"
5 syns denne omtalen er nyttig

I 2017 sa vi opp abonnement hos selskapet. Ifm min mors bortgang nå viser det seg at de har trukket hennes konto hver måned i ca 4 år etter oppsigselse. I tillegg er det frekke nok til å ta 99 kroner i fakturagebyr for avtalegiro.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og billig"

Oversiktelig og billig abonnement, med hyggelig kundeservice😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd!"

Rimelig abonnement med super mobildekning! God kundeservice👍🏻

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna dette selskapet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er åpenbart mange som har de samme negative erfaringene med Unifon. En kynisk salgsteknikk og en total mangel på kundeservice. Feilsendte faktura med feile beløp medførte urettmessig store forsinkelsesgebyrer. Men umulig å få kontakt og tilbakemelding fra kundeservice. Mangel på informasjon om nye gebyrer i perioden, samt bruddgebyr til tross for at avtalen ble presisert inngått uten bindingstid. Selger sammenlignet prisen på mitt daværende abonnement som var inkludert mva med sine priser eksklusiv mva uten å informere om dette. Og selvfølgelig tillitvekkende at selger opplyste at han ringte fra en bedriftsavdeling hos Telenor. I likhet med andre her bestrider jeg bruddgebyr og skal møte i Forliksrådet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utydelig, lurer deg, tar betalt for mer en avtalen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Unifon har vært en vanskelig opplevelse. Ingen kontinuitet, lurer deg, holder ikke avtaler, tar betalt for ting de ikke har klarlagt på forhånd. Det har vært vanskelig fra dag en. Ingen svarer på Mail før det går lang tid, hvis de svarer. Du må ringe og det er nye personer hele tiden, bare rot og dårlig struktur. De ønsker bare å utnytte deg for det du er verd økonomisk

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hold deg unna!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter at jeg ble lurt inn i en bindende avtale på 24 mndr. i 2019, (selger oppga å ringe fra Telenor) har Unifon (som byttet navn fra Phonect) virkelig vist hvilken forretningsprofil de har. Til sammen 250 personer har meldt seg inn i Facebookgruppene «Vi som er svindlet av Unifon» og «Advarsel mot Phonect/Unifon». Det burde si alt. Etter at jeg bestred bruddgebyret sendte Unifon kravet til inkasso (noe som strider med god inkassoskikk). Nå har Unifon klaget meg inn til Forliksrådet.

Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hold dere unna"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere langt unna. De lover mye men holder ingen ting. Elendig kunde service. Elendig dekning trass at de reklamerer med Telenor dekning så er de ikke høyt prioritert på nettet til telenor. Fins andre oppratører. Velg en av de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Blei lurt inn i Phonect og vidare med over til Unifon. Dårleg respons på kundeservice og lang svartid, høge gebyr, 24.mnd bindingstid om du ikkje er obs, 3 mnd oppseiingsstid, dårleg app og mangelfulle tenester. Føyer meg inn i rekka av dei dårlege anmeldingane - Styr unna!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR