Meny
Bedriftsabonnement fra Unifon
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Flexi Mini
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
21 omtaler
0 GB
pr. mnd
39 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Flexi 0,5 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
0,5 GB
pr. mnd
149 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Flexi 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
2 GB
pr. mnd
199 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Flexi 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
6 GB
pr. mnd
279 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Flexi 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
12 GB
pr. mnd
349 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Flexi 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Flexi 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
40 GB
pr. mnd
599 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Flexi 60 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
60 GB
pr. mnd
699 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Unifon omtaler og erfaringer
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
8
av 35 innen
mobilselskap
65%
anbefaler
Unifon
Martine B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd med alt"

Veldig fornøyd. Ikke hatt problemer med dekningen, prisen er veldig god og de holder det de lover.

Svar fra Unifon
02.07.2020 08.36
Hei Martine,

Takk for din tilbakemelding.

Så hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Pluggen E. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemfri overgang til unifon"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi er et firma på 8 ansatte hvor vi skiftet fra Telenor til unifon. Overgangen har vært problemfri. Vi har halvert telefonutgiftene, samt bedret datakapasiteten. Vi har kun positive erfaringer med unifon.

Svar fra Unifon
02.07.2020 08.36
Hei,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd, det betyr mye for oss!
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Sjokkerende at Unifon fortsatt er leverandør av teletjenester til bedrifter. Jeg byttet til Unifon for jeg fikk et bedre tilbud enn eksisterende leverandør. Jeg tok selv kontakt for å kjøpe deres tjenester til min bedrift. Skulle blir ringt tilbake av selger, men etter tre dager uten en lyd måtte jeg purre. Signerte kontrakt 11. mai og venter fortsatt på å bli kontaktet for levering, portering og diverse utstyr. Også dette har jeg måttet purre på. Foreløpig svært skuffende og vår bedrift vurderer nå om kundeforholdet stopper før det har startet. Jeg er oppriktig overrasket over at de fortsatt holder på når jeg ser alle de negative omtalene på bytt.no. #ikkeimponert

Svar fra Unifon
02.07.2020 08.36
Hei Paal,

Takk for din tilbakemelding.

Håper dette er ordnet opp i nå men vi vil gjerne finne ut hva som har skjedd med din bestilling og leveranse.

Fint om du tar kontakt med oss på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer i mail så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøst firma"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble fortalt av deres selger at min forrige operatør var kjøpt opp av dere og fikk spørsmål om jeg ville fortsette hos dere. I og med jeg var veldig fornøyd med den forrige takket jeg ja. Det viser seg i etterkant at dette ikke stemmer og hvis ikke dere sletter meg som kunde nå blir jeg sittende igjen med bruddgebyr på 2x4 abonnement. Har sendt dere Mail om at dette kommer til å bli fakturert dere + timesbetaling for heft å plunder da dere heller ikke har gjort eller svart på Mail siste måneden. Så folk får gjøre som de vil, men jeg skal ikke ha no med dere å gjøre. God sommer

Svar fra Unifon
30.06.2020 13.26
Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Fredrik D. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"
3 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornøyd med både support, pris og dekning. Kan trygt anbefale Unifon:)

Svar fra Unifon
26.06.2020 14.22
Hei Fredrik.

Så hyggelig å høre, fornøyde kunder er viktig for oss!
Takk for din anbefaling og for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindelfirma! Jeg ble lovet at jeg skulle få vite dersom datamengden min ble brukt opp..."
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble lovet at jeg skulle få vite dersom datamengden min ble brukt opp og at jeg da måtte godkjenne kjøp av mer data. Dette skjedde ikke og på regningen ble jeg trukket 990(!) Kroner ekstra for 1 - EN - ekstra GB!! I tillegg fikk jeg ikke hjelp da jeg ringte dem. Stay away!

Svar fra Unifon
26.06.2020 14.21
Hei Johanne,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss.

Uten å kjenne detaljene i saken ser det ut som du er fakturert makspris på databruk utover inkludert datapakke. Det blir sendt varsel på sms når inkludert datapakke er brukt opp. Vi tilbyr også kjøp av ekstra datapakker og data rollover.

Vi håper vi får anledning til å forbedre inntrykket du har fått av Unifon.
Send oss en mail på bytt@unifon.no, oppgi gjerne ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"4G/internett fungerer ikke mens jeg prater i tlf.."
4 syns denne omtalen er nyttig

Nettet funker ikke mens man prater i tlf. Har veldig dårlig signaler ofte midt i Oslo.. ikke særlig fornøyd med dette mobilselskapet.

Svar fra Unifon
26.06.2020 14.21
Hei Conrad,

Takk for din tilbakemelding.

Vi gjerne vite hvilket områder dette dreier seg om og undersøke om det ligger feil eller trenger oppgradering.
Ta gjerne kontakt med oss på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer i mail så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Keiserens nye klær"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vi koblet dessverre ikke at dette var Phonect i ny drakt. Fremgangsmåten til selskapet er imidlertid den samme. Villedende og oppsøkende salg, lyssky virksomhet og uærlige selgere. Vi ble lovet at prisen ikke skulle kunne stige på to år, men det ble ikke kommunisert at det også var en bindingstid i denne perioden. Med ett var ikke supertilbudet like attraktivt. Vi ble klar over bindingstiden et par dager etter avtaleinngåelse, og selv om det er over en uke til portering av nummer nekter selskapet å annullere avtalen på tross av brudd på opplysningsplikten. Alternativet vi fikk var å betale 3000 eks mva pr nummer for å bryte avtalen. Styr for guds skyld unna denne operatøren!

Svar fra Unifon
26.06.2020 14.21
Hei Halvdan,

Takk for din henvendelse til oss.

Vi er glade for at du tok kontakt, slik at vi fikk løst saken din på en god måte.

Ønsker deg en riktig god helg og god sommer!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR