Meny
Bedriftsabonnement fra Unifon
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Pro Mini
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
265 omtaler
0 GB
pr. mnd
39 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
265 omtaler
1 GB
pr. mnd
179 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
265 omtaler
5 GB
pr. mnd
279 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
265 omtaler
10 GB
pr. mnd
329 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
265 omtaler
15 GB
pr. mnd
379 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
265 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
265 omtaler
40 GB
pr. mnd
579 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Pro 60 GB
Fri tale, SMS og MMS
265 omtaler
60 GB
pr. mnd
679 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Unifon omtaler og erfaringer
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 38 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempegod service."
1 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg ringte Unifon og fikk svar umiddelbart uten ventetid fikk jeg nærmest sjokk. Gikk det virkelig an? Det normale idag er jo å må velge og velge, tast ditt tast datt for så å komme frem til en stemme som forteller deg "at det er mange som ringer, forventet ventetid er..." for så å må vente i det uendelige. Nei, kontakten med Unifon var TOPP!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel, hold dere unna!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei! Dette selskapet driver med svindel. De bruker selgere som lokker med gode tilbud, spesielt ringer de mot eldre folk. Jeg ba om å få tilbudet deres sendt skritlig, og før jeg vet ordet om det kommer første faktura, sender tilbake og tar kontakt med kundeservice, 30-40 min ventetid. Og slikt fortsetter det i flere uker før jeg endelig tok kontakt med sjefen og fikk fjerna dette. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service og masse gebyrer"
3 syns denne omtalen er nyttig

De benytter alle mulige måter å sende deg mest mulig gebyr, gjerne uventet flere måneder senere. Servicen er veldig dårlig og de har ikke noe prioritet i Telenors nett så om det er mange tilkoblet kan nettet være dårlig og tregt.

Svar fra Unifon
20.10.2021 14:55
Hei Håkon, Gjerne kontakt meg på [email protected] så vil jeg undersøke gebyrene du viser til i saken. Telenor kan ikke gi ulemper til konkurrenter som leier nett av dem. Dette kan du lese mer om på nkom. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon AS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ergerlig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ved tegning ble jeg lurt til å tro at efaktura ikke var noe problem. Det viste seg å ikke stemme. Forklaringen er ganske enkel: Da får ikke betalingsmaskineriet deres pengene sine; 59,- kr pr regning. Når regningene da kom i epostmappen i stedet ble de fort oversett og da kom ekstra gebyr på kr 150 ved minste forsinkelse. Glemte også å lese med lupe betingelsene deres, og det ble dyrt.

Svar fra Unifon
12.10.2021 15:51
Hei Johnny, Du må gjerne kontakte meg direkte på [email protected], så tar vi en gjennomgang av saken. Fint om du får med nødvendig informasjon om ditt kundeforhold (navn, nummer). Hører ifra deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kyniske svin"
5 syns denne omtalen er nyttig

Blir lurt av en tlf selger som overhodet ikke opplyser om den egentlige kostnad. Bindingstid ikke nevnt, mva ei heller osv. Styr for Guds skyld unna de kjeltringene som driver dette «foretaket»

Svar fra Unifon
05.10.2021 12:46
Hei John, Våre selgere har retningslinjer for hvilken informasjon som skal oppgis i oppsummeringen av ordren som selger gir i en salgssamtale. Vi anbefaler selvsagt at man alltid leser igjennom tilbud man får tilsendt, og våre vilkår før man eventuelt svarer ja til å inngå avtale. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Karl O. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindelfirma, kunderservicen er totalt fraværende"
6 syns denne omtalen er nyttig

Rein fakturafabrikk uten innterese for og hjelpe deg hvis du trenger hjelp, ønsker du noen gb ekstra må du ut med 3 gangen av det som er vanlig, hold dere langt unna disse!!! Kundeservicen er elendig! Betaler heller det dobbelte et annet sted!

Svar fra Unifon
04.10.2021 16:14
Hei Karl, Vi kan gjerne ta en gjennomgang for å se om vi burde oppgradere ditt abonnement til en høyre datapakke. En datapakke tilpasser forbruk er den beste løsningen for å unngå unødvendig mye kjøp av ekstra data. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected] med ditt navn og telefonnummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Møkka firma"
6 syns denne omtalen er nyttig

Lurer eldre folk til å betale for abonnement de aldri har hatt. Med å sende inkassovarsel!!! På en tjeneste du ikke har!! Har ringt å snakket med 5-6 forskjellige kundebehandlere og alle lover å rydde opp,men allikevel dukker regninger,og inkassovarsler opp i posten. De lover at nå er alt iorden. Så går det en stund,så er det igang igjen!!! Tragisk firma.

Svar fra Unifon
27.09.2021 14:30
Hei Anni, Det er leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Vurderer politianmeldelse"
6 syns denne omtalen er nyttig

Leser at det er flere eldre personer som har blitt lurt her, og har akkurat opplevd det samme med min farmor som fyller 90år. Hun har aldri bestilt noe, de har portert hennes telefon som er tilknyttet sikkerhetsalarmen hennes, og dermed også ødelagt muligheten til å fortsette å bruke kobbernettet. Ringer Unifon og ber kundeservice ta kontakvmed lederen til selgeren som har vært «kreativ» og gjort et uriktig salg som sikkertbetslesut i provisjon. De er enig i st de har gjort en feil, men det irriterer meg å lese at dette er blitt gjort systematisk. Må selv ta jobben med å portere tilbake telefonen til Telenor, noe som vil ta 10-14 dager, ny telefon må sendes ut. I mellomtiden må vi bruke den utsendte telefonen fra Unifon. Ser jeg en faktura fra Unifon før eller etter telefonen så blir returnert, så vil saken sendes forbrukerombudet, eller politianmeldes.

Svar fra Unifon
27.09.2021 14:30
Hei, Kobbernettet kobles ned, dette innebærer at de som har fasttelefon over kobbernett ikke kan bruke tjenesten. Det er uavhengig av om nummeret ble flyttet til Unifon. Jeg ønsker gjerne å gjennomgå saken. Ser du nevner din farmor har en trygghetsalarm hun ikke får brukt, dette må selvsagt ordnes. Send meg gjerne en epost til [email protected] med navn og nummer det gjelder, så tar vi en gjennomgang. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR