Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
926 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
926 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 926 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
52
16
31
414
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 926 verifiserte omtaler på Bytt.no

Grenser til svindel

Omtale av  Tel

Ble mer eller mindre ufrivillig kunde da Phonect ble oppkjøpt av Unifon, således har jeg altså ikke aktivt inngått avtale med Unifon, bare fulgt med på lasset. Når jeg sier opp mitt abonnement som ikke er i bruk lenger, hatt det ca 18 mnd, får jeg et bruddgebyr på 3000,- kr fra Unifon! Vær også oppmerksom på div ekstrautgifter, bl.a. at purregebyr hos Unifon er på 300,- kr!

Svar fra Unifon
30.04.2021 11:10

Hei, Dersom du signerte avtale med Phonect i sin tid er denne gyldig hos Unifon etter oppkjøp og fusjon. De fleste bedriftskunder signerer en avtale på 24mnd og er opplyst om at avtalebrudd vil utløse bruddgebyr om ikke annet er avtalt. Forsinkelsesgebyr er ikke en ekstrautgift men et gebyr som påløper når kunden ikke betaler faktura etter betalingspåminnelse. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Aldri mer. Aldri mer. Aldri mer.

Omtale av  Odd

Det begynte med Phonect. Ble lurt inn i en avtale der det ikke var nevnt noe Administrasjonsgebyr. Dengang NOK 25,00. OK greit. Tåler det. Så overtok Unifon og dette gebyret heter Fakturagebyr - nå NOK 59,00. Så ville Unifon melke vidre med gebyr på Bank ID. Da truet jeg med å si opp avtale. Da trakk de det tilbake. Dette skjer selvsagt i bindingstiden. Og jeg har alltid betalt regningen. Sist gang var jeg uheldig å gikk glipp av å betale til forfall. Betalte 6 dager senere. Prislapp 150,00. Nei takk. Aldri mer.

Svar fra Unifon
30.04.2021 11:10

Hei Odd, Takk for din tilbakemelding. Vi leverer telefoniløsninger til bedrift og avgiftene du viser til er standard hos de fleste operatører som leverer slike tjenester om ikke annet er avtalt ved signering av avtale. Forsinkelsesgebyr er også normalt etter betalingspåminnelser. Vi har her lagt oss på det laveste nivået. Vennlig hilsen Anita/Hatlestad

Forferdelig

Omtale av  Svein E. R

Blir helt andre priser enn det som er lovet. Umulig å få tilbakemeldinger uten å purre mange ganger. Forskudd på 2 mnd. Ekstra betaling for eu. Tar betalt for ting som ikke har skjedd. Bla mms. Virker som flere slutter. Det er godt forståelig. Har ikke en gang turt å gå for direkte deb. Nei over og ut

Svar fra Unifon
30.04.2021 11:10

Hei Svein, Takk for din tilbakemelding. Vi leverer tjenester til bedriftsmarkedet og våre priser er oppgitt eks.mva. Det stemmer at forhåndfakturerer faste avgifter og på etterskudd på annet forbruk. Dette er standard hos de fleste som leverer telefonitjenester til bedriftskunder. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Alltid pålitelig

Omtale av  Gunn B

Jeg er alltid tilkoblet til alle tider uansett når jeg og mine kunder trenger meg.

Svar fra Unifon
30.04.2021 11:10

Hei Gunn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Med Unifon Bedriftsnett har vi en telefoniløsning som gir bedriften full kontroll på alle inngående samtaler, med integrasjon mot Teams, brukervennlig sentralbordløsning og mange funksjoner. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Bedriftsabonnement

Omtale av  Mamona

Selv som liten bedrift har man en egen kundebehandler. Det er helt unikt. Fantastisk kundeservice!!

Svar fra Unifon
30.04.2021 11:10

Hei Mamona, Takk for deres hyggelige tilbakemelding! Kundetilfredshet og god kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon. Vi gir din bedrift en fast kontaktperson for alle henvendelser og en rask og køfri tilgjengelighet, enten det er på telefon eller e-post. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Mye data for pengene

Omtale av  Marthe S

Veldig fornøyd med Unifon. Vi får mye data for pengene, og ikke minst god dekning. Anbefales!

Svar fra Unifon
30.04.2021 11:10

Hei Marthe, Takk for at du tok deg tid til å gi oss deres tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at dere er fornøyde og ønsker å anbefale Unifon til andre! Vennlig hilsen Anita/Unifon

Dårlig kundeservice og dårlig dekning

Omtale av  Fitia

Svær dårlig kundeservice både på mail og telefon. I tillegg til at vi ble lurt til å inngå abonnement hos dem opplever vi at de har elendige vilkår. Høye gebyrer og fakturaer. Når kundeservice gidder å svare er de mer opptatt av deres egen profitt enn å ha et godt kundeforhold. Kundeservice kommer med ingen forklaring når man spør om noe konkret. Elendig mobildekning i tillegg! Den forsvinner flere ganger ila en dag. Veldig frustrerende. Vi anbefaler ikke denne bedriften. Styr unna!!!!

Svar fra Unifon
30.04.2021 11:10

Hei Fitia, Takk for din tilbakemelding. Vi kjenner oss ikke ikke igjen i din beskrivelse men det er trist at du opplever oss slik. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. De har flest basestasjoner i Norge og nå bygges også gradvis 5G-nettet ut over hele landet. I løpet av 2024 vil vi ha et landsdekkende nett i verdensklasse – til nytte og glede for våre kunder. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Unifon har 926 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR