Meny

Unifon omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Unifon
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
15
av 37 innen
mobilselskap
50%
anbefaler
Unifon

"Skjulte gebyrer og forhåndsfakturering"

Omtale om Unifon skrevet av John for 04.02.2021 15:41

Unifon har totalt 189 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skjulte gebyrer og forhåndsfakturering"
12 syns denne omtalen er nyttig

Du må være forberedt på forhåndsfakturering for flere måneder om gangen, og det kommer fakturagebyrer i tillegg til den gode prisen de lover for abonnementet. Legg også merke til at de tilbyr bedriftsabonnement og at du som virksomhet/enkeltpersonsforetak ikke har samme rettigheter som privatpersoner har ifølge forbrukerkjøpsloven.

Svar fra Unifon
15.02.2021 12:41
Hei John, Takk for din tilbakemelding. Første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Neste faktura dere mottar vil derfor kun inneholde faste kostnader for en måned og kostnader for bruk over det som er inkludert i deres abonnement. Fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Alle bedrifter må også beregne å betale merverdiavgift. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Bytt.no
"Skjulte gebyrer og forhåndsfakturering" skrev John om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som John og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svært dårlig kundeservice, og mye skjulte kostnader."
11 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde at avtalen ikke ble slik som vi hadde avtalt per telefon. Det tilkom mange skjulte kostnader som ikke ble nevnt da avtalen ble inngått. Ble møtt med svært dårlig kundeservice da jeg ønsket å si opp avtalen på grunnlag av dette. De var heller ikke villige til å høre på begrunnelsen for hvorfor jeg ønsket å avslutte abonnementet, men ble møtt med frekke svar på mine e-mailer. Selskapet fremstår rett og slett som svindel, og vil ikke anbefale noen å tegne an avtale med Unifon.

Svar fra Unifon
15.02.2021 12:41
Hei Marius, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du opplever det slik og at du referer til frekke svar. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men vil gjerne se nærmere på den. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold. Generelt kan jeg informere om at første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Neste faktura dere mottar, vil kun inneholde faste kostnader for en måned og bruk over det som er inkludert i deres abonnement. Fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Send meg gjerne en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ypperlig kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Er strålende fornøyd med servicen. Snakket med en kundebehandler og må virkelig innrømme at det er den beste kundeservicen jeg noengang har fått. Utrolig hyggelig og imøtekommende, så jeg kommer definitivt til å forbli kunde hos dere. Helt formidabelt, 10 av 10!!

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:22
Hei Per, Takk for din hyggelige tilbakemelding! Fornøyde kunder er viktig for oss. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Useriøst"
10 syns denne omtalen er nyttig

Får faktura etter at jeg har sagt opp og beskjed om at de skal ta tak i det, får purring etter at fakturaen er annullert (orker ikke krangle mer med de) Ingen bindingstid, men 3 månedersoppsigelsestid, som i praksis vil si 3 måneders bindigstid.

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:22
Hei Marius, Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men vil informerer om at når bindingstid er avtalt på bedriftsabonnement er det normalt 24 mnd. Dersom det ikke er bindingstid er det oppsigelsestid på 3 mnd. Dette er standard hos flere operatører i bedriftsmarkedet. Ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Unifon, tar kundeservice på alvor."
6 syns denne omtalen er nyttig

Unifon er en seriøs aktør i telemarkedet som setter kundens behov i søkelyset. Unifon leverer bleksible løsninger og er konkurransedyktige på pris og kvalitet. Anbefales...

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:21
Hei Allan, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding og din anbefaling! I Unifon lover vi deg enklere og rimeligere løsninger for din bedrift, uavhengig av størrelse. Verdens raskeste mobilnett og markedets beste kundeservice. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Unifon har totalt 189 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR