Jeg ble Unifon-kunde i november 20 og er veldig fornøyd. Selgeren gav meg høye forhåpninger, og jaggu har dem levert. Alt fra porteringen til leveransen. Telenorkvalitet på dekning, intuitivt og flott sentralbord og enkelt å håndtere. Terningkast 6.

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Thomas og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ønsker du et avtaleforhold full av overraskelser , å bli forskuddsfakturert , fakturert utover oppsigelsestid, og bli feilfakturert så er dette selskapet for deg. Setter du pris på at kundeservice henviser til avtalevilkår når du trodde du hadde fått vesentlige avtalevilkår muntlig og lett skriftlig forkynt , som forskuddsfakturering , og at deres priser er inkl mva ? Da bør du velge Unifon . Setter du pris på å ikke få tilgodebeløp tilbake innen normal tidsfrist , da er unifon selskapet for deg!

Skulle betale 299 i måneden, ente opp og betale 1300 i måneden, lureri og svindel. Får inkasso 2 dager etter regningen. Hold dere unna

Tilbyr bedre priser, men kaster inn et administrasjonsgebyr på 59,- hver måned for å dekke over den reduserte prisen.

Dårlig kundebehandling - lang bindingstid store gebyrer hvis du bryter bindingstiden, forhåndsfakturering og lang oppsigelsestid! Styr unna!
