Ble overtalt av selger til og bytte i juni i fjor . Takket ja . dagen etter ble jeg oppmerksom på uklare priser , ekstra betaling pr mms melding . Vanskelig og finne prisliste osv Sa opp avtale dagen etter , ba dem stoppe portering som skulle skje i slutten av juli. Sendte 10 mail før de svarte . Ville ikke stoppe portering . Etter mange tlf og mail gjorde de det. Nå har de sendt til inkasso for 3 gang. 2 ganger før har Visma avsluttet saken . Unifon svarer ikke de heller . HOLD DERE UNNA !!!!!
Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Torbjørn og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
De roter med faktura, de sender regning på abb. avgift etter at kundeforholdet er avsluttet. De har svindyre gebyrer, 400.- pr gjenåpning pr. nr. De tar ikke ansvar for feilsendte fakturaer, du må betale gebyr uansett. Hold dere langt unne dette selskapet. Ikke se på pris

Enkel å prate med, alt fungerer som det skal. Gode priser!
Veldig fornøyd! Møter alltid på hyggelige i kundeservice :)
Jeg fikk raskt hjelp med abonnementet mitt når jeg kontaktet kundeservice. Personen jeg snakket med var også veldig hyggelig og løsningsorientert. Tommel opp!
