Meny

Unifon omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Unifon
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
15
av 37 innen
mobilselskap
50%
anbefaler
Unifon

"Ser at vi er flere som opplever "Skjult oppsigelse tid, forhåndsfakturering og adm gebyr kommer på t"

Omtale om Unifon skrevet av Julian for 02.02.2021 14:25

Unifon har totalt 189 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ser at vi er flere som opplever "Skjult oppsigelse tid, forhåndsfakturering og adm gebyr kommer på t"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg forsøker nå å gå over til ny teleoperatør, men det er ikke enkelt. Dette selskapet opererer med både 'bindingstid' og 'oppsigelsestid'. MEN - dette kom ikke fram da jeg inngikk avtale med Unifon pr telefon. Jeg spurte den gang spesifikt om jeg sto absolutt fritt til å avvikle abonnementet UTEN NOEN SOM HELST FORM FOR BINDING. Nå trekker Unifon inn at jeg allikevel har en 3 måneders oppsigelsestid. Dette står godt bortgjemt med liten skrift i en avtale dere sendte meg etter at vi inngikk avtalen på telefon. Idag fikk jeg en automatisk mail fra Unifon som sier jeg kan (!) få et 'bruddgebyr på 3000 kroner'. Dette er det mest useriøse telefonselskap jeg har vært borti, både i Norge og utland. Jeg vil på det sterkeste fraråde folk å vikle seg inn i Unifon!

Svar fra Unifon
05.02.2021 11:08
Hei Julian, Takk for din tilbakemelding. Mail som er sendt deg i forbindelse med at du overfører ditt nummer til en annen operatør er kun men som informasjon. Har du ikke bindingstid vil det ikke påløpe bruddgebyr. Vi skiller på avtaletid/binding og oppsigelsestid. Kjenner ikke din sak i detalj men det vil ikke påløpe bruddgebyr om ikke det er avtalt bindingstid på 24mnd. Du vil da belastes for oppsigelsestid og kan selvfølgelig bruke abonnementet ut oppsigelsestiden. Dette er standard hos flere av våre konkurrenter som leverer telefoniløsninger til bedriftsmarkedet. Ønsker du at vi ser nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Bytt.no
"Ser at vi er flere som opplever "Skjult oppsigelse tid, forhåndsfakturering og adm gebyr kommer på t" skrev Julian om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Julian og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Gudveig E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp 10"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har et veldig bra abonnement . Har også opplev god service når jeg har tatt kontakt.

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:21
Hei Gudveig, Takk for hyggelig tilbakemelding. Fint å høre at du opplever god service. Personlig service og høy kundetilfredshet har vi fokus på hver dag. Fornøyde kunder er viktig for oss. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer utmerket"
6 syns denne omtalen er nyttig

Vi byttet til Unifon og Telenor-dekning i fjor høst, og vi er veldig fornøyde etter overgangen. I tillegg til gode tjenester som mobilapp og bedriftsnett, er dekning og kundeservice viktig for oss - Dette har vi blitt positivt overrasket over etter vi ble kunde.

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:21
Hei Andreas, Takk for din tilbakemelding, det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales"
1 syns denne omtalen er nyttig

Et velfungerende mobilabonnent med god verdi for pengene og strålende dekning. Anbefales!

Svar fra Unifon
01.02.2021 08:16
Hei Elise, Takk for hyggelig tilbakemelding og din anbefaling! Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilabonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøy 🎖 bra kunde hjelp, mye for penge anbefales

Svar fra Unifon
01.02.2021 08:16
Hei Miguel, Så hyggelig å høre! I Unifon lover vi deg enklere og rimeligere løsninger for din bedrift, uavhengig av størrelse. Verdens raskeste mobilnett og markedets beste kundeservice. Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding og din anbefaling! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Unifon har totalt 189 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR