Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
926 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
926 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 926 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
52
16
31
414
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 926 verifiserte omtaler på Bytt.no

Unngå disse drittsekkene

Omtale av  James

Bekreftet alle mine mistanker om slike bedrifter: påtrengende telefonsalg, gjemte klausuler, 4 måneders oppsigelse på en abonnement som aldri ble aktivert, "kundeservice" som gjøre sitt aller beste til å unngå faktisk service, og an dyr regning for gleden. Sjokkerende at de får drive slik i Norge. Parasitter som eier ikke skam.

Svar fra Unifon
09.02.2023 11:22

Hei James, Jeg ser du er frustrert, og vi vil absolutt se på saken for deg. Send meg gjerne nummeret dette gjelder på [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dyrt for det du får.

Omtale av  Christer A. L

Mangler apple watch, noe som burde være selvsagt i dag.

Svar fra Unifon
03.02.2023 09:32

Hei Christer, Det er Apple selv som styrer distribusjon og de har inntil videre kun gitt tillatelse til hoved- distributørene. Vi vil gi beskjed fortløpende om dette også vil bli tilgjengelig hos oss. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Elendig kundebehandling og forferdelige betingelser!

Omtale av  Nils

-3 måneders forhåndsfakturering -3 måneders oppsegelsestid- fakturerer for perioder etter akaepteret abonnementsopphør. -Dyrt -vanvittige bruddgebyr - uakseptabel salgsteknikk …. ++

Svar fra Unifon
03.02.2023 09:30

Hei Nils, Så kjedelig at du ikke er fornøyd med avtalen som ble inngått. Prisene og vilkår skal fremkomme i forbindelse med innsalg. Dersom dette ikke er tilfelle tar jeg gjerne en titt på saken for deg. Du er velkommen til å sende meg en epost på [email protected], husk å få med nummer henvendelsen gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Ikke tro på hva selger sier

Omtale av  Liv

Man blir lurt til å tro at det blir billigere med bedriftsab. Det står Uten binding i den sms-en man skal bekrefte ved inngåelse av kontrakt, , men så får man beskjed om at det er 4 mndrs oppsigelsestid. Man får regning på en epostadresse man ikke bruker, og så purrevarsel..ingen hjelp i å ringe.

Svar fra Unifon
03.02.2023 09:26

Hei Liv, Oppsigelsestid og bindingstid er to forskjellige ting. Det at en avtale uten binding har oppsigelsestid er ikke uvanlig. Det er uansett veldig trist å lese at du føler deg lurt og ikke hørt. Ta gjerne kontakt på [email protected] for en gjennomgang av saken. Fint om du får med navn og nummer henvendelsen gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Fungerer optimalt. God dekning og pris

Omtale av  Martin F

Meget fornøyd etter å ha byttet fra Telia. Fikk en rimeligere pris med mer GB og dekningen er bedre. Anbefales!

Svar fra Unifon
31.01.2023 13:20

Hei Martin, Så bra! Tusen hjertelig takk for at du deler :-) Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bindingstid og Oppsigelsestid er to forskjellige ting.

Omtale av  Sissel

Ved inngåelse av abonnement hos Unifon var jeg tydelig på at jeg IKKE ønsket bindingstid. Dette ønsket skulle de imøtekomme. Jeg har nå ønske om å avslutte avtalen/endre leverandør, men får beskjed om at jeg har 3 måneder oppsigelsestid. Med andre ord, jeg har ikke bindingstid men oppsigelses tid. Dette skal ha stått i avtalen, noe jeg absolutt ikke har fått med meg, og som jeg bestemt mener det burde bli informert om ved inngåelse av avtalen. Spesielt da jeg var nøye med å informere om at jeg ikke ønsket bindingstid. Føler meg lurt!

Svar fra Unifon
31.01.2023 13:15

Hei Sissel, Som du starter omtalen med så er det helt riktig at oppsigelsestid og bindingstid er to forskjellige ting. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men syns selvsagt det er veldig trist at du føler deg lurt. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Svindlere i værste klasse

Omtale av  Leif M. B

Utgir seg for å være annet selskap. Får folk til å tro de snakker med sin egen mobilopratør. Du tror du endrer på ditt eget mobilabonnement. Så blir du kunde hos Unifon. Så har de masse bruddgebyr. Bindingstid. Å dyrere pris enn du hadde fra før. De burde vært tatt ut av systemet og blitt stoppet for godt. Anmeld de for svindel. Jeg ønsket aldri å bli kunde i Unifon.

Svar fra Unifon
23.01.2023 14:24

Hei Leif, Takk for at du deler. Alle våre selgere skal alltid få tydelig frem hvem de ringer fra. Dersom det er tilfelle at vedkommende har utgitt seg for å være fra en annen plass ser vi på det som svært alvorlig. Du må gjerne sende en epost på [email protected] med nummeret ditt, sa kan vi se nærmere på den aktuelle hendelsen. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon har 926 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR