Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
927 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
927 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 926 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
52
16
31
414
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 926 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig erstatning til fasttelefoni.

Omtale av  Øystein

De tilbyr mobiltelefon som skal erstatte fast-telefonnnummer. Hørtes fint ut. Problemet er at telefonen de leverer, er av mildt sagt elendig kvalitet. Ekko, støy og uklar lyd. I praksis ubrukelig. Når du da klager, sier de bare at dette er deres eneste modell de kan levere. Fremstår åpenbart som et kinesisk billigprodukt; et lite søk viser da også at modellen koster maks et par hundrelapper. Og så er det ikke akkurat det de fakturerer … Skal nå ta saken videre til Forbrukerrådet. I mellomtiden: styr unna denne leverandøren

Svar fra Unifon
21.09.2021 14:47

Hei Øystein, Det er leit å høre at EVO fasttelefoni ikke har levert etter dine forventninger. Dersom du opplever problemer med apparatet vil vi gjerne sende nytt kostnadsfritt. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], oppgi navn og nummer så kan vi gjennomgå saken din. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Her svindles du fort!

Omtale av  Line

Det legges på 400kr for forsinkelsesgebyr uten at man har fått noe betalingsvarsel. Lurer ærlig talt på om de holder på å gå konkurs så de må scamme kunder for å holde hodet over vannet. Veldig uproffe

Svar fra Unifon
17.09.2021 12:56

Hei Line, Forsinkelsesgebyr varsles på faktura: "Ved manglende betaling innen forfall påløper renter etter gjeldende rentesats og forsinkelsesgebyr etter forsinkelsesrenteloven §3a" Jeg kjenner ikke til alle detaljer i saken din, men du må mer enn gjerne kontakte meg direkte på [email protected] for en gjennomgang. Fint om du får med navn og nummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Hold deg unna!

Omtale av  Stig H

Jeg inngikk en avtale med Unifon i desember (Porterte fra Telenor). Jeg skal nå tilbake til Telenor, og oppdager at jeg må betale et gebyr på 3600,- pga bindingstid på 2 år. Har jeg vært fornøyd med de? - Nei. De har en elendig kundeservice, med responstid på 6 dager (Det var siste forespørselen min). Styr unna dette selskapet

Svar fra Unifon
13.09.2021 15:15

Hei Stig, Alle mobilabonnement har som standard oppsigelsestid, samt at overføring til ny operatør innenfor bindingstiden utløser bruddgebyr kr 3000,- per mobilabonnement. Oppsigelse må i henhold til avtalen være gjort skriftlig til [email protected] eller per post. Nå har jeg ikke alle opplysninger i saken din. Jeg ser du også nevner lang behandlingstid, dette er selvsagt noe vi tar til oss. Du må gjerne sende en e-post på [email protected] hvor du oppgir navn og nummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Følger ikke opp

Omtale av  Anne M

Vi har fått inkassovarsel på telefon vi aldri har mottat. Til tross for kontakt både på telefon og mail etter vanlig faktura fikk vi inkassovarsel. Nå har jeg sendt 3 mailer på to forskjellige adresser men ingen respons, Første mailen ble sendt 3.8. :( Superfrustrerende :(

Svar fra Unifon
13.09.2021 09:42

Hei Anne, Dette ønsker jeg vi ser nærmere på! Saken skal selvsagt bli tatt tak i. Send meg gjerne en e-post på [email protected] hvor du oppgir navn og nummer det gjelder. Hører ifra deg.

Dårligste mobiloperatøren jeg har opplevd

Omtale av  Snorre S

Tar flere dager å få svar på kundeservice og gebyrene ved uregelmessigheter er ut av en annen verden

Svar fra Unifon
13.09.2021 09:42

Hei Snorre, Det var leit å høre at du sitte igjen med dette inntrykket. Nå kjenner jeg ikke til detaljene i saken din, men du må mer enn gjerne sende meg en epost på [email protected] med navn, nummer og faktura det gjelder.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kjeltringer som prøver å lure deg for penger

Omtale av  Nilsi

Min mor på snart 90 år ble oppringt og fortalt at hun MÅTTE bytte til Unifon da det eksisterende abonnementet hennes utgår. Hun har tlf via fiber. Nå har da Unifon klart å rote til dette så tlf.nummer er ute av drift. Dette blir sak for Forbrukerrådet. Styr unna, Unifon tilbyr ingenting du har behov for!

Svar fra Unifon
13.09.2021 09:42

Hei Nils, Det er synd å lese at du sitter igjen med denne opplevelsen. Kobbernettet er i ferd med å fases ut i Norge. Dette medfører at brukere av fasttelefoni får en alternativ løsning, nemlig EVO fasttelefoni. Nå kjenner jeg ikke til detaljene i saken din, men ta gjerne kontakt på [email protected] med navn og nummer det gjelder.

Sluker datakvote på musikkspilling

Omtale av  Eystein

De fleste andre har musikkavspilling fra eksempelvis Spotify Tidal Apple Music inkludert , uten at det brukes av datakvoten. Men her , så er en halvtimes musikkavspilling , fort en GB brukt , og det er jo faktisk helt elendig !!!

Svar fra Unifon
13.09.2021 09:41

Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er mulig å laste ned musikk til mobilen fra Spotify, slik at du kan høre på den uten å være koblet til internett. Dermed brukes ikke datatrafikk mens du er på farten. Håper det kan hjelpe.

Unifon har 926 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR